71. forduló, 73. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 25. 12h:17'
EZ A 95. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
96. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,18] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

a 180 2298 1 átadod a 180. tárgyat a 2298. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst gyűrűt Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 27 14 2 mozogsz 27 14 2
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sötét gnóm van előtted! Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sötét gnóm fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 ezüst karkötőt. Hirtelen egy sötét főgnómot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-5 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 15 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét főgnóm bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm rávág a derekadra. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 17 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 denevér szimbólumot (ld. enc.) és 1 helytartói jogart (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trófea nyaklánc (ld. enc.), 1 rézpajzs (ld. enc.) és 1 fűszertartó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 1 mozogsz 1
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 181.]

m 2 mozogsz keletre
[98,18] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy megvágod az útonálló fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 172.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsvédelem. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 137.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[99,19] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 2 bunkósbotot 2 aranyért.
Összefutsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy törpemammut.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [98,19] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 119.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 55 arany.] Egy sötétlelkű varkaudar mágus arra készül, hogy varázslatával betemesse a város körül ásott quwarg-árkokat. Ha sikerrel jár, semmi sem fogja a várost védeni a quwargok rajzásától. Csak kövek és csontok maradnak a város helyén! Meg kell akadályoznod a gonosz teremtményt. Sajnos csak annyit tudunk, hogy a régi királysírok alatt húzódó bonyolult labirintusrendszerben készül gonosztettére. Bár van egy régi, kopott térképünk, de nem hiszem, hogy túl sok hasznát látod.

49 52
48 23 20
50
51
46 47 24 19
21
22
27 26
45 44
25 16 17 18
28
43 14
40 15 3 2 1
41
29
13 12
42 4 5
39
11 10 6
38 30
7
37 32
35
33 9
31 8
36 34
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 48. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, délre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 112.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[99,20] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt erődítményt. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [100,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+20 életerő.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [101,20] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 68.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[102,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [103,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvágod a százfogú testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,21] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Találsz egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy gyilkos mókus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 27.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 83 keresed a 83. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kaszabolósáskát. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 24.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a púpos burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL)
A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot.

DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY)
A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY)
Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal.

ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY)
Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

ÁLCÁZÁS (13. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ezt a képességet a táborozásnál használhatod jól. Táborozáskor egy kisebb bokorrá, fává alakulsz, így gyakorlatilag láthatatlanná válsz mindenki számára - a két forduló között nem fog megtalálni senki. (Még tárgyakat átadni sem tudnak neked.) Ehhez az AV 13 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Nem kell feltétlenül az utolsó parancsnak lennie, a végrehajtás úgyis csak táborozáskor történik. Ha álcázva vagy, a két kör között egy nagyon picivel több életerőt fogsz visszanyerni. Nem használható egyszerre a Teljes Transzformáció képességgel.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 15 Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 10 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 199/116 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 Varázspont: 98/14 Pénz: 260 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 15/9
Eddig összesen 389 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 385 TP-t kaptál. Jelenleg 50 346 TP-d van. A következő szinthez még 24 654 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, nukleáris cickány, pordémon.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/86 (+18%) vágófegyverek: 3/56 (+16%) ütőfegyverek: 2/38
lőfegyverek: 8/57 (+10%) dobófegyverek: 5/53

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (90%) << szöges bunkó (#8) (270%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,21 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/64 2. nyomkövetés: 10/31 (+18%) 3. mászás: 8/46 (+2%)
4. csapdakészítés: 6/78 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/1 (-4%) 6. gyógyítás: 20/39 (+28%)
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 1/62 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 6/103 (+3%) 11. taumaturgia: 1/27 (+6%) 12. versengés: 1/80
13. zene: 2/78 14. szörnyismeret: 6/49 15. zárnyitás: 3/31
16. vadászat: 3/26 17. bányászat: 8/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 52.87 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst gyűrű (#180) 2 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 4 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 denevér szimbólum (#140)
1 ezüst karkötő (#158) 1 fáklya (#36) 1 fűszertartó (#210)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rézpajzs (#73)
10 spiritusz (#170) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104
17
18
19
20
21
22
(97,18) a 47. labirintus bejárata, sötét kastplom (#566), sötét gnóm (#132), sötét főgnóm (#136)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), útonálló (#130)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), orgyilkos (#131)
(99,19) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)
(99,20) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), orgyilkos (#131)
(100,20) ryuku gárdista (#360), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(101,20) ork sámán (#345), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(102,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(103,20) ragyás burástya (#111), mély kút (#93), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), százfogú (#53)
(103,21) márványtorony (#175), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek