212. forduló, 214. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 31. 9h:07'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat legkorábban a 214. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 4. napján összefutsz Brighittával. Chara-din apostola. Egy che-vállszalagot, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy gothag döglidérc trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasa egy idomított homokféreg. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat. Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 30000 tapasztalati pontot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+18 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1226. hetének nyerőszámai: 30, 4, 27. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy gondolatolvasás varázslat! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 4. KP: v 364 0 0 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

ek 180 6 t. energia kisütése: 180 6
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+6 TU). [42 pontot használtál fel, van még 353.]

ef 10 518 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 283.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varllomtúrmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Két tárgyat találsz meg a tíz perc alatt. Ez bizony kevés!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 273.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy agyartőr. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy quwarg tojás. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 104 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 253.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[117,83] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst gyűrű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 720 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [118,84] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [119,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy borkonyó cserjét. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 13 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 varkaudar csizma. 1 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 66, gyógyulás: 3, összesen: -63 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 222.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[120,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [121,84] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Elfeledett kalandor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. (ld. enc.) Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 457 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 8 kőkés, 2 halcsont, 15 sünmedve tüske, 6 igazgy. fülbevaló, 7 vashegyű nyíl.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 457 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 37 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 457 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 151.]

jlk 1919 jelszó kimondása 1919
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 143 tapasztalati pontot kaptál.

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 138.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 183 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 22.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 492 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (61). Ez a 213. fordulód.

Erő: 59 (70) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 588/568 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (30) Varázspont: 240/14 Pénz: 2852 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 26/4 Pszi pont: 36/16
Eddig összesen 1478 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 752 TP-t kaptál. Jelenleg 571 270 TP-d van. A következő szinthez még 28 730 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, mocsárivérc, tyrannoszaurusz rex. A 208. fordulódban 2775 arany került a bankszámládra. 2886 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/4 szúrófegyverek: 18/6 (+8%) vágófegyverek: 9/19 (+15%)
dobófegyverek: 21/50 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << ryuku kopja (#694)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
122,84 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/47 2. nyomkövetés: 31/96 (+16%) 3. mászás: 5/18
4. csapdakészítés: 15/52 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/97 6. gyógyítás: 16/74
7. titkosírás: 6/48 (+20%) 8. felderítés: 8/55 (+7%) 9. szörnyidomítás: 5/24
10. taumaturgia: 26/45 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/46 (+10%) 12. versengés: 2/59 (+40%)
13. harcművészetek: 24/0 14. zene: 18/9 (+10%) 15. szörnyismeret: 3/7
16. pszi: 5/74 17. zárnyitás: 4/63 18. vadászat: 11/12 (+16%)
19. bányászat: 12/20 (+10%) 20. testépítés: 59/55 21. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tolvajvér (#364) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 806 TU szükséges.)
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 méregfog (#1553)
5 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku kopja (#694) 1 szívkereső (#423)
1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 bronzkard (#2083) 1 csontszablya (#64) 3 kőkés (#6)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
5 bot (#4) 2 bunkó (#5) 2 csontpálca (#329)
1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 62 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
4 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
13 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 vasvért (#164)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
2 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 4 * tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 törpe bakancs (#475)
1 varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 nap szimbólum (#141)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 * törpe védőgyűrű (#1104) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * féregnyereg (#1532)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 44 csepp tinta (#101), fér még: 6]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 60]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 121 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
6 vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 24]
4 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 39]
Eszközök, használati tárgyak
10 áldott kő (#642) 2 aranypikkely (#415) 6 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76) 7 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 6 Fairlight szütyője (#2108) 8 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 5 gernim balzsam (#1894)
194 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 11 kaja (#2)
1 karócsapda (#163) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 6 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 4 krónika (#1725)
1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 leviatán hólyag (#2182)
2 márványkulcs (#245) 2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 6 pszi kő (#248)
8 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
2 sáfránykristály (#675) 20 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
29 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 acélpengőke (#231) 8 alligátorbőr (#661) 53 álompor (#396)
6 amniosz (#203) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 4 berzerker tüske (#713) 12 bordacsont (#16)
1 bruhatagnyelv (#1230) 2 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
9 darázsszárny (#652) 13 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
162 drótszőr (#37) 17 elkarog szőr (#665) 4 etra hályog (#712)
18 evaporőr háj (#105) 2 ezüstdarab (#326) 31 fabontó (#106)
10 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 főnixtoll (#563)
6 fülemüle agyar (#267) 7 galachmit (#310) 2 grákóbőr (#41)
8 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268) 5 gyíkfű (#201)
1 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 7 hebrencs állkapocs (#130)
14 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24)
1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 1 kobudera csont (#705)
17 lajhár csont (#236) 10 liumbe hajtás (#655) 105 madártoll (#112)
11 magszim bél (#103) 23 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 15 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
9 natharion opál (#747) 15 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 43 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
5 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 2 raptor karom (#281)
10 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 11 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 7 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 5 szvó-ektoplazma (#151) 9 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
6 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30) 50 varkaudar csont (#1113)
25 vasérc (#152) 22 vízionár szem (#102) 12 xirnox szív (#213)

Összsúly: 357.02 kg Megterheltség: 174%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst gyűrű (#180) 5 kaja (#2) 3 tinta (#101)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 2 pirkit (#153)
1 rövid íj (#107) 1 varkaudar csizma (#317) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120 121 122 123
81
82
83
84
85
(117,83) fémbontó szójer (#150), Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(118,84) erszényes elkarog (#354)
(119,84) Leah rúnaköve, oltár, nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), varkaudar felderítő (#7133)
(120,84) quwarg harcos (#201), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba
(121,84) nukleáris cickány (#155), Dornodon oltár, quwarg boly (#359)
(122,84) manifesztátorok (#124), mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 50. jellempróba, manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek