Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:11' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: tf 2 0 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
* 3. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 7. KP: v 88 0 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 8. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 9. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 10. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
ff 225 28 555 | felt. fegyverváltás: 225 28 555 |
ffk 500 500 200 | felt.fv.kozkázata: 500 500 200 |
kf 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
kb 812 813 814 | kiveszel a bankból a 812. tárgyat (813 darabot) |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
hu 147 404 391 | hulladék: 147 404 391 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 331 326 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (331 darabot) |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
kb 211 5 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
kf 1754 1 | kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a jobb kezedbe |
ek 289 50 | t. energia kisütése: 289 50 |
id 115 18 | idomítod a 115. szörnyet 18 pontért |
kb 152 15 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (15 darabot) |
kb 153 20 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (20 darabot) |
fkt 555 1 | felt. készítesz az 555. tárgyat (1 darabot) |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [137,73] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Találsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion bébi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi fejét. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 227 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 297, gyógyulás: 14, összesen: -283 ÉP}
(Továbbmész...) [137,72] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. 1 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [139,70] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [140,70] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős farkát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ezoterikus mardel trófeát, és diadalmasan beszerzel egy csontváz lord trófeát. 1 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [138,68] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
kt 447 3 | elkészíted a 447. tárgyat (3 darabot) |
rm 127 446 50 | rombolsz a 127. tárggyal a 446. tárgyat 50 pontért |
v 7 732 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
kt 313 30 | elkészíted a 313. tárgyat (30 darabot) |
szk 362 361 360 | keresed a 362. szörnyet a 361. szörnyet a 360. szörnyet |
at 3096 10 | TU-t adsz át a 3096. kalandozónak 10 |
ef 20 513 | energia fejlesztése 20 |
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
bpb 6 | bef. parancs berakása: 6 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
in 3395 183 120 | leírod a 3395. kalandozónak a 183. szörnyet a 120. tárgyat |
in 3395 19 218 | leírod a 3395. kalandozónak a 19. szörnyet a 218. tárgyat |
in 3395 194 707 | leírod a 3395. kalandozónak a 194. szörnyet a 707. tárgyat |
in 3395 195 1262 | leírod a 3395. kalandozónak a 195. szörnyet az 1262. tárgyat |
in 3395 196 1258 | leírod a 3395. kalandozónak a 196. szörnyet az 1258. tárgyat |
in 3395 197 1118 | leírod a 3395. kalandozónak a 197. szörnyet az 1118. tárgyat |
in 3395 198 1412 | leírod a 3395. kalandozónak a 198. szörnyet az 1412. tárgyat |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Erő: | 34 (49) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 38 (55) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 55 (60) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 470/397 | Jellem: | gonosz (479) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (39) | Varázspont: | 648/172 | Pénz: | 1360 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 76/0 | Pszi pont: | 274/378 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 | ökölvívás: | 20/60 | vágófegyverek: | 30/43 |
ütőfegyverek: | 32/58 (+9%) | lőfegyverek: | 30/96 (+6%) | dobófegyverek: | 24/24 |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
138,68 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 106,96 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/70 | 2. nyomkövetés: | 61/93 | 3. mászás: | 16/80 |
4. csapdakészítés: | 20/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/28 | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 10/83 | 8. felderítés: | 29/40 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 8/58 (-378%) |
10. teológia: | 29/81 (+14%) | 11. taumaturgia: | 26/33 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 15/88 | 14. zene: | 15/97 (+25%) | 15. szörnyismeret: | 47/24 (+37%) |
16. pszi: | 54/14 (+1%) | 17. zárnyitás: | 14/89 | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 35/50 (+1%) | 20. testépítés: | 15/27 | 21. úszás: | 3/9 |
22. főzés: | 17/39 (+11%) | 23. csapatmunka: | 5/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
16 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
32 | mutáns csont (#331) | 24 | szárnyas hernyó (#69) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
217 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bot (#4) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 24 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | korinthai talizmán (#814) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 2 | obszidián függő (#195) | 20 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rövid íj (#107) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 16 | vasérc (#152) | |||
4 | vortex talizmán (#812) |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|