258. forduló, 260. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:11'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,75] koordinátán.
Döngölő Bonga, amikor összefutottatok, adott neked 2 arx formázó mintát, 6 mutáns csontot, 6 mutáns csontot, 6 mutáns csontot, 6 mutáns csontot és 6 mutáns csontot. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+166 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: tf 2 0 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 377.]

* 7. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 8. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 376.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 355.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 349.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 10. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ff 225 28 555 felt. fegyverváltás: 225 28 555
Felt. fegyverváltás: << orgyilkos tőr << ököl << csatabárd. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ffk 500 500 200 felt.fv.kozkázata: 500 500 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 500 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 500 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

kf 1171 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vérpettyes gyűrűt, majd az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

kb 812 813 814 kiveszel a bankból a 812. tárgyat (813 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 vortex talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 3 halálhozó talizmánt. Kiveszel a bank széfjéből 2 korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. IQ-d TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 336.]

ek 40 15 t. energia kisütése: 40 15
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 75 TVP-t. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 411.]

hu 147 404 391 hulladék: 147 404 391
Hulladékgyűjtés törölve: hebrencs csapda. Hulladékgyűjtés törölve: rájabőr. Hulladékgyűjtés törölve: polip szívóka. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 809 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 409.]

bb 2 331 326 beraksz a bankba a 2. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 18 kaját. Beraksz a bank széfjébe 32 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 17 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 409.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kb 211 5 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

kf 1754 1 kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a pásztorbotot, majd a jobb kezedbe veszed a kétfejű csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 394.]

id 115 18 idomítod a 115. szörnyet 18 pontért
Megkezded a törpemammut idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 5 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [18 pontot használtál fel, van még 376.]

kb 152 15 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

kb 153 20 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

fkt 555 1 felt. készítesz az 555. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[137,74] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}


(Továbbmész...) [137,73] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Találsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion bébi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi fejét. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 227 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 297, gyógyulás: 14, összesen: -283 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 70 életpontot!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [137,72] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. 1 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 355.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[138,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 83 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [139,70] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [140,70] Még mindig füves síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős farkát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc jön feléd.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak és egy rövid íj. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ezoterikus mardel trófeát, és diadalmasan beszerzel egy csontváz lord trófeát. 1 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 23 arany, egy szent jogar, egy pular kristály, egy gyöngymangó és egy vasérc. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [44 pontot használtál fel, van még 311.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[139,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [138,68] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 301.]

kt 447 3 elkészíted a 447. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 292.]

rm 127 446 50 rombolsz a 127. tárggyal a 446. tárgyat 50 pontért
Kigyomlálod, kiirtod a gaz növényt. Ezen a mezőn megszűnt a fekete lótusz. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 282.]

v 7 732 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 130 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

kt 313 30 elkészíted a 313. tárgyat (30 darabot)
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Sajnos csak 24 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 24 gyógykenőcsöt. IQ-d TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 159.]

szk 362 361 360 keresed a 362. szörnyet a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku ostromteknőst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

at 3096 10 TU-t adsz át a 3096. kalandozónak 10
Az a kalandozó nem tagja a csoportnak. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

ef 20 513 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 68.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
H 243 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

bpb 6 bef. parancs berakása: 6

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 65.]
[A parancs tárolásra került.]

in 3395 183 120 leírod a 3395. kalandozónak a 183. szörnyet a 120. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elf mesterharcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) táblát. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 3395 19 218 leírod a 3395. kalandozónak a 19. szörnyet a 218. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kavadu. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 3395 194 707 leírod a 3395. kalandozónak a 194. szörnyet a 707. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hínárevő piranha. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 3395 195 1262 leírod a 3395. kalandozónak a 195. szörnyet az 1262. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy opati polip. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 3395 196 1258 leírod a 3395. kalandozónak a 196. szörnyet az 1258. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elektromos angolna. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 3395 197 1118 leírod a 3395. kalandozónak a 197. szörnyet az 1118. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy étkezési homár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) párducbőr pénztárcát. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

in 3395 198 1412 leírod a 3395. kalandozónak a 198. szörnyet az 1412. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy moszatrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) titanitot. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 4. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 45.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 45.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 7, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 45 pontod maradt, ebből a következő körre 45 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 445 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 29 Merészség: 6/1 Magasság: 110 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 55 (60) Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 470/397 Jellem: gonosz (479) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (39) Varázspont: 648/172 Pénz: 1360 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 76/0 Pszi pont: 274/378 EFejl: 30
Eddig összesen 3445 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 548 TP-t kaptál. Jelenleg 2 833 562 TP-d van. A következő szinthez még 166 438 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, élőholt quwarg, csontváz lord. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 ökölvívás: 20/60 vágófegyverek: 30/43
ütőfegyverek: 32/58 (+9%) lőfegyverek: 30/96 (+6%) dobófegyverek: 24/24

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
138,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/70 2. nyomkövetés: 61/93 3. mászás: 16/80
4. csapdakészítés: 20/87 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/28 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 10/83 8. felderítés: 29/40 (+2%) 9. szörnyidomítás: 8/58 (-378%)
10. teológia: 29/81 (+14%) 11. taumaturgia: 26/33 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/41
13. versengés: 15/88 14. zene: 15/97 (+25%) 15. szörnyismeret: 47/24 (+37%)
16. pszi: 54/14 (+1%) 17. zárnyitás: 14/89 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 35/50 (+1%) 20. testépítés: 15/27 21. úszás: 3/9
22. főzés: 17/39 (+11%) 23. csapatmunka: 5/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) esszenciavédelem 2 (#188) a lélek védelme (#57) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
16 ezüstdarab (#326) 1 gyöngyberakásos öv (#732) 1 isteni könnycsepp (#260)
12 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
32 mutáns csont (#331) 24 szárnyas hernyó (#69) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
217 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bot (#4)
1 fekete gyöngy (#99) 24 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
3 halálhozó talizmán (#813) 1 kazmár gyökér (#205) 2 korinthai talizmán (#814)
3 lótuszvirág (#447) 2 obszidián függő (#195) 20 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 rövid íj (#107) 4 sáfránypor (#211)
1 szent jogar (#150) 2 szvó-ektoplazma (#151) 16 vasérc (#152)
4 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138 139 140 141
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
(136,75) ryuku gárdista (#360)
(137,72) Dornodon oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(137,73) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, 26. jellempróba, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(137,74) Elenios rúnaköve, oltár, 33. jellempróba, ryuku futárbérenc (#765)
(138,68) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(138,71) élőholt quwarg (#202), patak, oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknős (#362)
(139,69) Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(139,70) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153)
(140,70) ryuku ostromteknős (#362), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), 38. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek