143. forduló, 145. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 23. 9h:04'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-2,-32] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+55 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy trikornis nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 317.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

flh 14 22 1 felt. lőfegyver haszn. 14 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 14 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

flh 17 176 felt. lőfegyver haszn. 17 a 176. tárggyal
Ok, FLH 17 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

fm 50 feltételes mászás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[-3,-31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy gumifát. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2600 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [-3,-30] Dombos terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mélységi grittang jelenlétét jelzi. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a mélységi grittang. Jajjaj, a szörny tekergődzése elszakította a hálót! A gyorsan távolodó lény magával viszi csapdád maradékát. Fene az ebadtába! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 22 életpontot vesztettél. Kőkéssel megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. 483 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orzag bilincse, 2 Illúziósárkány, 1 Aranyeső. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Orzag bilincse, 2 Illúziósárkány. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 3 Kaszabolósáska, 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 63 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Már messziről felismered a folyosó padlóján fekvő szirént. Vérző lábának látványától szinte rosszul leszel, de végül sikerül úrrá lenned a rád törő rosszulléten. Törni kezded fejed, mit is tehetnél. Talán ha segítséget hívnál. Rohanvást indulsz visszafelé. Fel sem merül benned, hogy egyedül kellett volna helyt állnod, hiszen ez is az odabent rád váró próbák egyike volt. Csak a bejárat előtt világosítanak fel. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-4,-29] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a törpemammut fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [66 pontot használtál fel, van még 243.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-4,-28] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy szárnyas gömböc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [-4,-27] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trollfa közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a trollfa testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa vastag törzsét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-6 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt váltunk eggyé, s lett ködös a tudatunk. - A FÉNY hordozói " Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 231.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[-4,-28] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy szárnyas gömböc lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [-5,-28] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Továbbmész...) [-6,-28] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Találsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 mozogsz nyugatra
[-7,-28] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 133 100 megveszed a 133. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

-8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
-26
(-7,-28) alpesi tehén (#91), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 32. jellempróba, Leah oltár
(-6,-28) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár
(-5,-28) törpemammut (#115), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, 42. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(-4,-29) törpemammut (#115), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(-4,-28) vadász varkaudar (#108), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), gorombilla (#38)
(-4,-27) trollfa (#80), Leah rúnaköve
(-3,-31) gumifa (#38), Elenios oltár, oltár, törpemammut (#115)
(-3,-30) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, korinthai amőba (#420), érclelőhely

[12,14] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar támad rád.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl, egy bronzpenge, egy kígyóbőr kesztyű és egy szöges páncél. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következő kincseket találtad: 2 bőrsisak, egy kígyóbőr kesztyű, egy mutáns csont, egy rézpáncél, egy ezüsttollú nyíl, egy vashegyű nyíl, egy rézsisak és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Napsugár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 157.]

szk 361 360 104 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

le 1562 1138 1753 leveszed/lerakod az 1562. tárgyat az 1138. tárgyat az 1753. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját.
Leveszed a Khór maszkját.
Elteszed a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 1562 1138 1753 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1138. tárggyal az 1753. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 137.]
A fejedre teszed a Khór maszkját. [0 pontot használtál fel, van még 137.]
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 10, 1.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját töm magába a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 21 Merészség: 7/4 Magasság: 110 cm
IQ: 24 (25) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 348/243 Jellem: gonosz (278) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 215/23 Pénz: 779 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/4 Pszi pont: 127/270 EFejl: 30
Eddig összesen 1451 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 870 TP-t kaptál. Jelenleg 713 069 TP-d van. A következő szinthez még 86 931 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 137. fordulódban 4000 arany került a bankszámládra. 4000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 21/88 (+12%) ütőfegyverek: 27/7 (+7%) lőfegyverek: 25/59 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -13.); tüske (#22) max. 1 db (14 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 83,59
Kedvenc táborhely: 102,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/94 2. nyomkövetés: 31/21 (+12%) 3. mászás: 13/52 (+100%)
4. csapdakészítés: 14/6 (+12%) 5. csapdaészlelés: 3/89 6. gyógyítás: 12/77 (+11%)
7. titkosírás: 2/68 8. felderítés: 14/53 (+24%) 9. szörnyidomítás: 6/8
10. teológia: 11/80 (+18%) 11. taumaturgia: 13/52 12. szerencsejáték: 1/43 (+11%)
13. versengés: 8/22 (+36%) 14. zene: 5/44 (+11%) 15. szörnyismeret: 22/51 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 10/16 18. vadászat: 4/65 (+11%)
19. bányászat: 30/20 (+1%) 20. főzés: 8/61 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 149.15 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
83 arany (#50) 1 dobóháló (#221) 1 madártoll (#112)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 5 tüske (#22)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126)
1 dözmöng szív (#122) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 ilkin érc (#232) 45 kaja (#2) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 lapockacsont (#33) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mutáns csont (#331)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 1 sallank nyíl (#129)
1 szöges páncél (#65) 3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)


Üzenet küldése a karakternek