92. forduló, 94. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 24. 12h:52'
EZ A 124. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
125. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,67] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr tanítványa. Egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy harcias morf trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Baloarg. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy evaporőr fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 5 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 264 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 217.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

tv 29 110 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 110. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. 110. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fgy 46 40 2 felt. gyógyítás 46 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

kf 1829 2 kézbeveszed/felveszed az 1829. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a kvatáns pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[101,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy malmot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár farkát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy harcias morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 21 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf bal hátsó lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy védelmező morf.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A védelmező morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 4 ragasztót. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 18 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [8 pontot használtál fel, van még 209.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Rengeteg kütyü, mindenféle számodra ismeretlen rendeltetésű eszköz sorakozik mindenfelé. Egy molnárlegény közelít feléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 kőkalapácsot [kőkalapács ->eldobod], 3 kazmár gyökeret, 2 acélpengőkét, 5 kaját, 1 zárnyitó készletet, 1 álomport. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 204.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[101,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy brutális morf áll veled szemben.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A védelmező morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 1 Arsa potrohgyűrűjét. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Kétfejű csatabárddal eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Az ötödik próbára a sátor túlsó felében kerül sor. A jósnő már vár rád, mosolyogva fogad, kezében három kártyával. Kettő közülük üres, neked a harmadikat kell kiválasztanod. Húzol egyet, és a rajta lévő rajz láttán elvigyorodsz. Összejött. 440 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 440 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy tetemember. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a mágiamorfáló öklelő szarvai elől. Karmait felemelve, a mágiamorfáló meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálos morf egyik lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A halálos morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. {támadása: 7.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [47 pontot használtál fel, van még 157.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 18 mérföldre (6 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[102,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzalmas Yonda előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy változatos morf. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 30 ütő ellen.}

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A változatos morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf. {max. életpontja: 109-118.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 20 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A harcias morf feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 4 grifftojást. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.

(Továbbmész...) [102,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő tetemember mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy lomha morf.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 2 tintát.

(Továbbmész...) [102,61] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A halálos morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az éltető morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 2 karbin plazmát. [45 pontot használtál fel, van még 82.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 12 mérföldre (4 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[103,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy brutális morf.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf. {egyik sebzési módja: 1x 3d9+11.}

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf egyik lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 spirituszt.

(Továbbmész...) [104,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy domináns morf. {max. életpontja: 95-110.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a domináns morf bal lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a domináns morf megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálos morf egyik lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csáprágójával a halálos morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 sámán gyógykenőcsöt. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [105,60] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[104,61] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy domináns morf.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a domináns morf megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálos morf egyik lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A halálos morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 2 quwarg tojást. Látsz egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [9 pontot használtál fel, van még 11.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 2445 2449 135 kísérletezel a 2445. tárggyal a 2449. tárggyal a 135. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 2442 2451 207 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2451. tárggyal a 207. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 233 1 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [1 pontot használtál fel, van még 0.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tv 29 110 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 110. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: kisebb tűzlehelet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. Egy kaját habzsol be a sörényes ubuk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 24 Támadás: 21 (23) Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 40 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 17 Életpont: 306/306 Jellem: jó (190) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 304/149 Pénz: 1462 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/3 Pszi pont: 42/10
Eddig összesen 1001 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 088 TP-t kaptál. Jelenleg 497 606 TP-d van. A következő szinthez még 102 394 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, norpadolótika, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 1/57 ütőfegyverek: 26/54 (+11%)
lőfegyverek: 17/65

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 190 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 17/13 (+12%) 3. mászás: 13/72
4. csapdakészítés: 7/39 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/88 6. gyógyítás: 32/0
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 2/15 9. szörnyidomítás: 4/42
10. teológia: 4/102 (+22%) 11. taumaturgia: 16/20 (+25%) 12. versengés: 2/51 (+27%)
13. zene: 2/41 (+1%) 14. szörnyismeret: 8/21 (+23%) 15. pszi: 6/4 (+9%)
16. vadászat: 5/84 17. bányászat: 20/98 18. főzés: 9/50 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 24 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 666 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kétfejű troll (#163), ongóliant (#159), zafír sárkány (#329)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 384, az összesen kapott pontszám: 40700. (összesen ölhető: 504 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7032 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) 1 * kétfejű csatabárd (#1754)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
$5 rézgolyó ($343)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350)
Pajzsok
1 * kvatáns pajzs (#1829)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 3 * hősiesítő medál (#1558)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$34 angyalok gyűrűje ($529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne $8 csepp tinta ($101), fér még: 2]
3 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
3 kavadu iszák (#25) [bennük $4 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 26]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 74 csepp spiritusz (#170), fér még: 86]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [bennük $9 csepp ugh méreg ($166), fér még: 51]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
5 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 4 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233)
1 gyógykenőcs (#313) 40 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92) 5 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 9 megsemmisítő (#1540)
3 morf esszencia (#2452) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
3 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 3 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 rum (#1419) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 3 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
4 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) $1 zárnyitó készlet ($39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2 acélpengőke ($231) $1 álompor ($396) 2 amniosz (#203)
34 átlátszó morfplazma (#2451) $3 aurach fog ($657) 31 bíbor morfplazma (#2450)
8 csuklyavirág (#133) $4 dorony tüdő ($212) 20 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 1 evaporőr háj (#105) 43 fehér morfplazma (#2445)
32 fekete morfplazma (#2446) 3 galachmit (#310) $4 grifftojás ($179)
$1 gromak bőr ($268) 26 gyöngymangó (#135) $1 hattyútoll ($1222)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232) $3 karbin plazma ($199)
4 kazmár gyökér (#205) 37 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304)
2 kreiton esszencia (#892) 26 lila morfplazma (#2448) 107 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 8 móri gyümölcs (#116)
$10 mutáns csont ($331) 35 narancs morfplazma (#2449) 1 nektoraf faggyú (#667)
5 ovimon-bogyó (#207) 25 pirkit (#153) $2 quwarg tojás ($360)
$1 rakolits por ($669) $2 remák szív ($264) 10 rókafarok (#124)
35 sárga morfplazma (#2447) 2 surranó kígyó bőr (#47) $2 szárnyas hernyó ($69)
1 szuperkötél (#209) $3 trikornis szarv ($198) 5 vámpírfog (#1221)
$3 varányszem ($30) 9 vasérc (#152) 29 vörös morfplazma (#2443)
42 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 81.26 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 17 kaktusztüske (#114) 1 rókafarok (#124)
2 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 2 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 4 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
1 hatalom fülbevalója (#817) 18 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199)
3 kazmár gyökér (#205) 1 kék morfplazma (#2442) 3 lila morfplazma (#2448)
1 narancs morfplazma (#2449) 2 quwarg tojás (#360) 4 ragasztó (#83)
2 sáfránypor (#211) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sullár hólyag (#168)
2 tinta (#101) 10 víz (#27) 3 vörös morfplazma (#2443)
1 zárnyitó készlet (#39) 3 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(101,64) vortexmágus (#418), tetemember (#123), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), garokk (#73)
(101,65) oltár, törpemammut (#115), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622)
(101,66) Leah oltár, malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), tüskés harci gromak (#156)
(102,61) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 47. jellempróba, ryuku gárdista (#360), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625)
(102,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, tetemember (#123), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622)
(102,63) művészi porolit (#720), 36. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), változatos morf (#7626), harcias morf (#7619)
(102,67) evaporőr (#69)
(103,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, brutális morf (#7620), lomha morf (#7621)
(104,60) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 49. jellempróba, domináns morf (#7624), halálos morf (#7618)
(104,61) domináns morf (#7624), halálos morf (#7618), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), 23. jellempróba, Fairlight oltár
(105,60) tavacska, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozós fórumon megígérteknek megfelelően a reinkarnáció után megmaradnak az alábbi bónuszból vett dolgok: +8 db krónika, Beholder csapda, Fairlight szütyője, Titkos zseb, Permanens állatvédelem, Mágikus zseb, Familiáris idézése és a bónuszból vett familiárisok, Csapda álcázása, Leviatán hólyag, Platina varázskristály, +1 db makró, Lélekcsengő. A korábban reinkarnált karaktereket kárpótoltuk.

Üzenet küldése a karakternek