88. forduló, 90. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 17. 12h:01'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,41] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. KP: ef 3 505 0 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 199.]

cir 7 vándorcirkusz látogatása 7
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 1 mozogsz 1
Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

fkt 138 5 felt. készítesz a 138. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 4 2 7 mozogsz délre, keletre, északnyugatra
[85,42] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy autentikus vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyeljétek a domborműveket az oszlopokon. Tsochy " Észreveszel egy templomot. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e templom a halál urának Leahnak és az Ördögi Körnek hatalmasságát. Tour-Mix. " Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [86,42] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki! (ld. enc.)

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mozgásod lelassul, kezed, tested kihűl. Uramisten, kővéváltál! Megdöbbenve látod, hogy ellenfeled felemel, és berak szoborgyűjteményébe. Hosszú ideig várakozol. (-60 TVP.) Gnóm mágusok jönnek, KÖVGEO szakértők. Elűzik rólad a kővéváltoztató varázst, és megkérnek, hogy legközelebb jobban vigyázz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [85,41] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az emberevő testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 3 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 256 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25990.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM " [95 pontot használtál fel, van még 39.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 6 mozogsz 6
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [6. PONT.] Hirtelen egy tetemembert veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 30 arany, 1 ezüst gyűrű (ld. enc.) és 1 fűszertartó. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

lm 8 9 12 mozogsz 8 9 12
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kis szobába érkezel. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz bal lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 13 11 mozogsz 13 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 15 14 1 mozogsz 15 14 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 20 Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 19 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 20 Életpont: 247/247 Jellem: jó (152) Tul. pont: 5
Szerencse: 20 Varázspont: 84/36 Pénz: 369 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 12/3
Eddig összesen 754 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 965 TP-t kaptál. Jelenleg 124 977 TP-d van. A következő szinthez még 55 023 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, fémbontó szójer, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 20/98 (+10%)
ütőfegyverek: 13/17 (+1%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 19/10 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,60 mezőn táborozol, a 35. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/95 (+11%) 2. nyomkövetés: 16/95 (+8%) 3. mászás: 9/8 (+9%)
4. csapdakészítés: 11/16 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/2 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 2/89 9. szörnyidomítás: 5/75
10. teológia: 5/71 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/54 12. versengés: 3/42
13. zene: 1/31 14. szörnyismeret: 5/29 15. zárnyitás: 5/96 (+35%)
16. vadászat: 1/83 17. bányászat: 27/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), óriás csontváz (#176), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tisztítótűz (#44)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: nagyon éhezik
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz.
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 256 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 25990.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 18 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 3 díszes rézpajzs (#84) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) $1 rőtmanó kacagány ($714)
Fegyverek és lövedékek
1 * csatabárd (#555) 1 + esszenciakristály (#350) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
$13 mérgezett tüske ($23) 1 * rövid kard (#171) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2 aranylánc ($191) 1 ezüst gyűrű (#180) $1 ezüst karkötő ($158)
$1 gyöngysor ($192) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 1 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 1 gyógykenőcs (#313) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
2 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 16]
1 vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) $21 aurach fog ($657) 1 berzerker tüske (#713)
2 csuklyavirág (#133) 2 dorony tüdő (#212) 7 dözmöng szív (#122)
5 drótszőr (#37) 1 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) $1 grákóbőr ($41) 2 grifftojás (#179)
1 gyíkfű (#201) 10 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114)
4 karbin plazma (#199) 1 liumbe hajtás (#655) $115 madártoll ($112)
2 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nektoraf faggyú (#667) $2 óndarab ($85) 11 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264) $1 rézdarab ($70)
3 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 14 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 12 vasérc (#152)

Összsúly: 67.35 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 madártoll (#112) 3 spiritusz (#170) 4 sünmedve tüske (#14)
4 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 3 díszes rézpajzs (#84) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 fűszertartó (#210) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

84 85 86 87
40
41
42
43
(85,41) a 35. labirintus bejárata, emberevő (#119), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), tetemember (#123), csontváz (#48)
(85,42) manifesztátor (#124), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(86,42) márványtorony (#175), csodabazár (#1404), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kőkorszaki szaki (#109), sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek