243. forduló, 245. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 22. 12h:10'
EZ A 1193. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
1194. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,54] koordinátán.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 410.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 392.]

* 7. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy gondolatolvasás varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 9. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

* 10. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

h 211 1 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 387.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 377.]

vps 42 VP spórolása: 42
Félreraktunk, letiltottunk neked 42 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 377.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[133,53] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,53] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. {max. életpontja: 114-123.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal felnyitod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Raggardi Csemete irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy barátság szent tüze van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 359.]

be 59 bemész az 59. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 8 12 18 mozogsz 8 12 18
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Hirtelen egy emberevőt veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Vigyázva kikerülöd. Továbbsuhansz a folyosón. [5. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőkorszaki szaki. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Mész tovább, előre. [7. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [8. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 22 arany, 1 nap szimbólum és 2 tükör [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [11. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [12. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy suhansz, mint az árnyék. [13. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kőkorszaki szaki lakik itt. {támadása: 11.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Hamarosan egy orgorót pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgoró sziklatestét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az orgoró testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod az orgoró jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 tükör [*], 1 acélpengőke, 2 gyöngymangó és 1 zafír medallion (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [18. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 1 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [102 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 19 21 23 mozogsz 19 21 23
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-11 életpont). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőkorszaki szaki. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy bronzkulcsot, 5 kerek követ [*] és 3 szögletes követ [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [22. PONT.] Haladsz előre. [23. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-4 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 222.]

vpf 42 VP elővétele: 42
Felszabadítottunk neked 42 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

v 88 2 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 27 32 38 mozogsz 27 32 38
Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Hirtelen egy óriás patkányt veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 3x 1d4+2.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal végigmetszed az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy óriás patkányt pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal végigmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás patkány. {támadása: 2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal alaposan megvágod az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [25. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [27. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [28. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [29. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [30. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [31. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tükör [*], 1 fekete gyöngy és 1 kőkalapács [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. [32. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [33. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy orgoró lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 68 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró ollóját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-14 életpont). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőkorszaki szaki. {támadása: 12.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [37. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [38. PONT.] [90 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 39 40 mozogsz 39 40
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lord lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a csontváz lord testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 75, gyógyulás: 6, összesen: -69 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő, 1 ezüst gyűrű, 84 arany, 18 drótszőr, 1 fűszertartó, 1 vasérc és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 120.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált méregfogat fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.}

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 80.]

m 2 mozogsz keletre
[135,53] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pordémon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal felnyitod a pordémon portestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 71.]

szk 99 22 52 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet az 52. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

ef 5 519 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
[0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 1, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 415 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 20 Merészség: 7/4 Magasság: 116 cm
IQ: 21 (25) Támadás: 20 (22) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 29 (31) Védekezés: 37 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 444/435 Jellem: semleges Tul. pont: -2
Szerencse: 30 (40) Varázspont: 277/90 Pénz: 1033 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 33/7 Pszi pont: 91/7
Eddig összesen 1917 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 711 TP-t kaptál. Jelenleg 481 442 TP-d van. A következő szinthez még 118 558 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, Poomr Ko, bányarém. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 5217 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/61 (+13%) ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 13/93 (+10%)
vágófegyverek: 27/31 (+3%) ütőfegyverek: 23/84 (+4%) lőfegyverek: 12/16
dobófegyverek: 24/60 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
135,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 4. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/37 2. nyomkövetés: 53/41 (+15%) 3. mászás: 15/82
4. csapdakészítés: 18/17 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/75 (+67%) 6. gyógyítás: 29/91
7. titkosírás: 11/15 8. felderítés: 16/82 (+11%) 9. szörnyidomítás: 7/23
10. teológia: 22/99 (+7%) 11. taumaturgia: 26/34 (+17%) 12. szerencsejáték: 1/91
13. versengés: 7/24 14. harcművészetek: 3/20 15. zene: 9/73
16. szörnyismeret: 34/1 (+20%) 17. pszi: 12/96 (+18%) 18. zárnyitás: 6/30
19. vadászat: 15/87 20. bányászat: 34/84 21. úszás: 6/76 (+31%)
22. főzés: 7/67 (+13%) 23. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 3 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: küldetés, labirintus (20)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 63, 67, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5.
Kész: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 44 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211) 2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396)
15 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 2 gyöngymangó (#135)
6 kőszem (#304) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nap szimbólum (#141) 1 remák szív (#264) 1 vasérc (#152)
10 víz (#27) 1 zafír medallion (#514)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136
52
53
54
55
(133,53) szutykos remák (#191), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(134,53) ryuku légiós (#361), az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), emberevő (#119), kőkorszaki szaki (#109), orgoró (#170), óriás patkány (#42), csontváz lord (#177), hínárevő piranha (#194)
(135,53) oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, 48. jellempróba, pordémon (#253)

Üzenet küldése a karakternek