164. forduló, 166. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 20. 9h:08'
EZ A 1158. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
1159. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,35] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 25. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 905 30 900 mozogsz 905 30 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [31. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 2 nyílvessző talált el. 4 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 28 29 28 mozogsz 28 29 28
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 905 30 900 mozogsz 905 30 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [30. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 31 25 26 mozogsz 31 25 26
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [18 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 26 14 905 mozogsz 26 14 905
Egyhelyben toporogsz.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 13 19 12 mozogsz 13 19 12
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [13. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Az út véget ér - egy zsákutca! [19. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 aranyló ugarhéj, 5 tinta, 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [13. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 900 9 5 mozogsz 900 9 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 6 5 9 mozogsz 6 5 9
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [6. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 kis vaskulcsot, 1 márványkulcsot és 1 csuklyavirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 10 11 20 mozogsz 10 11 20
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 24 39 23 mozogsz 24 39 23
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [39. PONT.] Hirtelen egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sötét főgnóm. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 22 32 34 mozogsz 22 32 34
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [32. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 35 34 33 mozogsz 35 34 33
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [35. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Kőkéssel végigvágod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 59, gyógyulás: 7, összesen: -52 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 41 42 43 mozogsz 41 42 43
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fekete griff. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a fekete griff jobb vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a fekete griff testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [43. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 44 45 46 mozogsz 44 45 46
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-19 életpont). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [45. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 47 48 mozogsz 47 48
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [47. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy jégtroll az. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel súrolod a jégtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a jégtroll testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a jégtroll jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a jégtroll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 100, gyógyulás: 15, összesen: -85 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [47. PONT.] Hamarosan egy jégtrollt pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor meglegyinted a jégtroll testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a jégtroll testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a jégtroll testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 111, gyógyulás: 19, összesen: -92 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 20.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 81 keresed a 81. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 20.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 19 Merészség: 6/4 Magasság: 116 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 19 (20) Agresszió: 6 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 30 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 281/123 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 152/4 Pénz: 552 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/21
Eddig összesen 928 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 737 TP-t kaptál. Jelenleg 367 672 TP-d van. A következő szinthez még 82 328 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, Poomr Ko, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/65 szúrófegyverek: 11/84 vágófegyverek: 23/24 (+8%)
ütőfegyverek: 19/3 lőfegyverek: 12/16 dobófegyverek: 17/73 (+9%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -13.); fejsze (#1240) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
131,35 mezőn táborozol, a 63. labirintusban, 2. szinten, 46. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/60 2. nyomkövetés: 39/79 3. mászás: 11/84
4. csapdakészítés: 13/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/73 (+40%) 6. gyógyítás: 27/56
7. titkosírás: 4/15 8. felderítés: 8/5 (+66%) 9. szörnyidomítás: 6/24
10. teológia: 12/47 (+7%) 11. taumaturgia: 14/74 (+9%) 12. versengés: 3/87
13. zene: 6/0 14. szörnyismeret: 18/88 15. zárnyitás: 6/14 (+6%)
16. vadászat: 13/50 17. bányászat: 31/54 18. csapatmunka: 1/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 130.07 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bunkósbot (#9)
1 csuklyavirág (#133) 1 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 márványkulcs (#245) 6 ragasztó (#83) 4 spiritusz (#170)
5 tinta (#101) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132
34
35
36
(131,35) vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128), sötét főgnóm (#136), fekete griff (#107), jégtroll (#164)

Üzenet küldése a karakternek