202. forduló, 204. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 19. 15h:02'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,60] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 17. szinten/térképen, a 35. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 14 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+183 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+233 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 346.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: v 157 0 0 elmormolod a 157. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tűzmágia varázslatot! [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 8. KP: kf 561 0 0 kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat
A nyakadba akasztod az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 9. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 323. Kapsz 1 VP-t.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 1 VP-t.]

dd 56 224 57 eldobod az 56. tárgyat a 224. tárgyat az 57. tárgyat
Elhajítasz 104 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kf 420 2 kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a ryuku menetpajzsot, majd a bal kezedbe veszed az agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +3 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 1 VP-t.]

kno 11 8 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +259 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+748 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 1 25 25 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 1 VP-t.]

lm 41 46 50 mozogsz 41 46 50
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [33. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [38. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [39. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [40. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [41. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 jégpasztilla. 5 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 95, gyógyulás: 100, összesen: +5 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [40. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [39. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [38. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [33. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [42. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [43. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [44. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [45. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [46. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [45. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [44. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [43. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [42. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [47. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [48. PONT.] Hirtelen egy éltető morfot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Jégpasztillát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 jégpasztilla. Pár lövedéked átjárja az éltető morf bal hátsó lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Az ellenfél megbénul a hirtelen hidegtől. (-16 támadás, -16 védekezés.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az éltető morf jobb első lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az éltető morf testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az éltető morf karmával. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az éltető morf karmával. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 36 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az éltető morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Az éltető morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 10 bogyógránát és 30 arany. 5 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 119, gyógyulás: 128, összesen: +9 ÉP}

Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [49. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [50. PONT.] Hirtelen egy éltető morfot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod az éltető morf karmával. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Az éltető morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Az éltető morf nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az éltető morf testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az éltető morf karmával. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Az éltető morf nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 sötét ital. 5 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 92, gyógyulás: 112, összesen: +20 ÉP}

[69 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 13 VP-t.]

lm 55 59 64 mozogsz 55 59 64
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [49. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [48. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [47. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [42. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [51. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy domináns morf. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a domináns morf jobb oldalát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a domináns morf bal lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a domináns morf testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A domináns morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a domináns morf testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel megbököd a domináns morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A domináns morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 1 hibátlan tűzopál. 5 369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 155, gyógyulás: 121, összesen: -34 ÉP}

Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [52. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [53. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy védelmező morf van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf bal lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a védelmező morf testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a védelmező morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A védelmező morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 angyalok gyűrűje. 4 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kis szobába érkezel. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [57. PONT.] Hirtelen egy lomha morfot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (57 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a lomha morf testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A lomha morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel megbököd a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A lomha morf leken néhány pofont. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 6 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 207, gyógyulás: 90, összesen: -117 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [78 pontot használtál fel, van még 86. Kapsz 15 VP-t.]

lm 69 mozogsz 69
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [66. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf karmával. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az éltető morf testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az éltető morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Nyelvével az éltető morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az éltető morf testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az éltető morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Az éltető morf nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 3 sáfránypor és 4 varázskő. 5 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 93, gyógyulás: 114, összesen: +21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 4 VP-t.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [10 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 2 VP-t.]

lm 70 mozogsz 70
Bátran haladsz tovább. ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [8. SZINT 70. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 mihlanil nyíl, 8 ragasztó [*], 6 bogyógránát [*], 4 angyalok gyűrűje és 1 iknegurin. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 29
20 21 22 23 24 25 26 27 28
31 30
32 33 34 35 36 37 38 39 40
42 41
43 44 45 46 47 48 49 50 51
52 53 54 55 56 57 58 59 60

Ez a Végzet Vermének 18. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [3 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[186,61] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy az ékszerbolt ajtajába egy irdatlan méretű szobrot állított valaki. Minek az oda? - vetődik fel benned a kérdés, aztán, ahogy közelebb mész hozzá, látod már, hogy nem is szimpla szobor, hanem valamiféle gólem lehet, mert néha meg-megmozdul. Azt is látod már, hogy egy varázslóköntöst viselő férfi áll a kolosszus mellett, és egy ékszerésszel tárgyal nagy bőszen. Érdekes jelenség. Hamarosan kisebb csoport verődik össze a nem mindennapi látványra, és a tömegben néhány magadfajta kalandozót is felfedezni vélsz. Szárnyra kel a suttogás, hogy Numenathi, a rátarti teremtőmágus lehet a varázsló, és az a hatalmas gólem ott mellette az ő teremtménye. Hm. Ez egyre érdekesebb. Mit sem törődve a városiak felháborodásával, utat nyitsz magadnak, és közelebb tolakodsz. Épp elcsíped a párbeszéd végét, amint az ékszerész a fejét ingatva az alábbiakat mondja:
- Nos, kedves magiszter úr, amíg nincs megfelelő referencia, nem áll módunkban munkába állítani a gólemet. Szíveskedjék előbb a Királyi Szabadalmi Bizottsághoz, majd, ha ott kedvező fogadtatásra talál a teremtménye, akkor a Kereskedelmi Liga Beszállítást Ellenőrző Felügyeletéhez fordulni. Ha beszerzi a szükséges szabadalmi bizonylatokat, esetleg...
A varázsló a szavába vág:
- De hiszen pont a Liga rendelte tőlem ezt a munkát. Most tőlük várjak referenciát? Micsoda kifacsarodott világban élünk?! A kereskedőn látszik, hogy már nagyon unja a beszélgetést, és legszívesebben visszamenne a boltjába.
- Lássa be, kedves magiszter úr, hogy kipróbálás nélkül nem engedhetem az ügyfelek közelébe a gépezetet. És ha kárt tesz valakiben, vagy a berendezésben? Ha rátámad valakire? Ha nem lehet megfelelően irányítani? És ha nem is látja el megfelelően a feladatát? Amíg nem hoz megfelelő referenciát a megbízhatóságáról, maradunk a bevált modellnél, és beszerzünk egy titánkolosszust. Arra még nem volt panasz... - mondja, és faképnél hagyja a mágust, aki dühösen fordul szembe a bámészkodókkal. Egy-két pillanat múlva megakad a tekintete rajtad, és megszólít:
- Hé, te ott! Igen, te! Látom, hogy nem hiszel a behemótom erejében. Öt ilyennek, mint te, egyedül ellátja a baját! Mi? Nem hiszed? Akarsz fogadni velem? - kérdi. Rendben. Egy a kettőhöz lefogadom, hogy megver téged a gólemem. Ha akarod, elhozhatod néhány barátodat is. Gyertek el a laboratóriumomhoz, és ott lefolytatjuk a tesztet. Ezer arany lesz a nevezési díj, és ha nyertek, a dupláját fizetem, és adok még egy különleges ajándékot is. Csak azt kérem, ne gyertek ötnél többen, mert öt ellenfél ellen teszteltem őt a készítés során. Próbáld meg úgy válogatni a csapatodat, hogy mindhárom fegyvernemben egyaránt jártas legyen egy-egy valaki közületek. (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
[5 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 1 VP-t.]

ee 191 194 158 eladod a 191. tárgyat a 194. tárgyat a 158. tárgyat
Eladtál 8 aranyláncot. 160 aranyat kaptál.
Eladtál 5 arany karperecet. 130 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ezüst karkötőt. 70 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

ee 229 180 291 eladod a 229. tárgyat a 180. tárgyat a 291. tárgyat
Eladtál 4 obszidián karkötőt. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ezüst gyűrűt. 30 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

ee 397 276 162 eladod a 397. tárgyat a 276. tárgyat a 162. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 8 borostyán függőt. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

bb 951 425 364 beraksz a bankba a 951. tárgyat (425 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vámpírölőt. Beraksz a bank széfjébe 1 pengepajzsot. Beraksz a bank széfjébe 1 vámpírtőrt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

m 5 5 1 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északkeletre
[185,62] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy copfos ezüsthajú, szürke szemű ember férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Tharr érseke. Egy bársony övsálat, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hűbéresi gyűrűt, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni vállvédőt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy örök. csillagkövét, egy ősi nyakláncot, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réz varkaudar éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsekockát, egy Thargodan amulettet, egy tolvaj klánjelvényt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy dűneelf zombi trófea, egy haragvó pegazus trófea és egy Handastye gyermeke trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt tart. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. ölő medált, egy q. végbélnyúlványt, egy Rettegés Köpenyét, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy trix harci totemet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy dagálydémon trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy deus ex machinát, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe.
Folytatod utadat.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[177,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [178,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Itt csata lesz.

A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 3 VP-t.]

ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: le 561 0 0 leveszed/lerakod az 561. tárgyat
Leveszed az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 1660 0 0 használod az 1660. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 8, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 38 (47) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 32 (43) Támadás: 47 (49) Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 35 (51) Védekezés: 86 (91) Menekülés: 30 % Életkor: 167/169 év
Egészség: 29 (48) Életpont: 788/588 Jellem: gonosz (140) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (69) Varázspont: 1082/584 Pénz: 2061 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/20 Pszi pont: 177/214 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2057 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 618 TP-t kaptál. Jelenleg 2 934 652 TP-d van. A következő szinthez még 65 348 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, ében halálhajcsár, albinó küklopsz. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 86 az új rendszer szerint. A 198. fordulódban 7729 arany került a bankszámládra. 7729 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 21/9 szúrófegyverek: 33/32 (+5%)
vágófegyverek: 13/32 (+18%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 29/38 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); jégpasztilla (#1566) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/19 2. nyomkövetés: 32/55 (+12%) 3. lopás: 5/3
4. mászás: 17/45 5. csapdakészítés: 14/54 (+7%) 6. csapdaészlelés: 26/83 (+18%)
7. gyógyítás: 24/59 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 26/84
10. teológia: 38/18 (+11%) 11. taumaturgia: 70/56 (+811%) 12. szerencsejáték: 3/13
13. versengés: 16/80 14. harcművészetek: 16/77 15. zene: 6/49
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: 20/47 (+2%) 18. zárnyitás: 7/24
19. vadászat: 10/1 20. vitalitás: 1/11 21. bányászat: 18/99
22. testépítés: 29/68 23. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
tűzmágia (#157) tolvajvér (#364) vámpirizáció (#1) (19,25)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1905 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany karperec (#194) 8 aranylánc (#191) 8 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 5 ezüst gyűrű (#180) 5 ezüst karkötő (#158)
2 gyíkfű (#201) 6 jégkristály (#593) 1 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 16 khatiszon kristály (#2322) 1 madártoll (#112)
104 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 4 obszidián karkötő (#229)
3 ork csodaszer (#1228) 1 pengepajzs (#425) 1 pirkit (#153)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tinta (#101) 1 vámpírölő (#951)
1 vámpírtőr (#364) 1 varkaudar lándzsa (#224) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
504 arany (#50) 6 angyalok gyűrűje (#529) 10 bogyógránát (#430)
8 drótszőr (#37) 1 ezüsttőr (#322) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
1 iknegurin (#541) 2 mihlanil nyíl (#597) 3 sáfránypor (#211)
2 sötét ital (#284) 1 szent jogar (#150) 1 szöges bunkó (#8)
4 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179
52
53
54
55
(177,54) quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(178,53) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, ezoterikus mardelek (#184)

Üzenet küldése a karakternek