Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 21. 16h:03' EZ A 255. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 256. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: le 253 711 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat |
* 2. KP: kf 812 366 0 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: h 1546 0 0 | használod az 1546. tárgyat |
* 6. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. Kritikus ütés! (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,86] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy halálbokort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aurach bőr. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 103 14 | idomítod a 103. szörnyet 14 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [85,86] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [84,86] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [82,86] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fabontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer barna testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,86] Még mindig az erdőben vagy.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a halálhozó testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 127, gyógyulás: 15, összesen: -112 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
be 1215 8 | bemész az 1215. épületbe |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | |
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[72,94] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.
m 2 | mozogsz keletre |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
im 1 | imádkozol |
dd 4 64 225 | eldobod a 4. tárgyat a 64. tárgyat a 225. tárgyat |
dd 108 131 | eldobod a 108. tárgyat a 131. tárgyat |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
mak 1 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
le 812 366 0 | leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat |
kf 253 711 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal |
v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr jobb vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga rücskös torát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a Quwargamanga bal vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwargamanga díszes potrohát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a Quwargamanga bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 54 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) A Quwargamanga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 230 arany. 4 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ököllel többször eltalálod a bolyongó lidérc bal vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 8 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
h 235 20 0 | használod a 235. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
at 10 3627 | TU-t adsz át a 10. szörnynek 3627 |
ef 10 511 | energia fejlesztése 10 |
h 1540 415 2 | használod az 1540. tárgyat |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
FEKETE TŰ (374. TÁRGY) A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz... |
Erő: | 30 (43) | Szint: | 26 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 52 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 20 (34) | Védekezés: | 61 (66) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/35 év |
Egészség: | 22 (34) | Életpont: | 656/268 | Jellem: | semleges (-13) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (50) | Varázspont: | 729/95 | Pénz: | 11069 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 42/29 | Pszi pont: | 58/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/98 (+9%) | vágófegyverek: | 27/57 (+1%) | dobófegyverek: | 25/83 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
73,94 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/12 | 2. nyomkövetés: | 35/65 (+40%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 22/85 | 5. csapdakészítés: | 30/68 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/9 |
7. gyógyítás: | 18/23 | 8. titkosírás: | 2/60 | 9. felderítés: | 18/71 |
10. szörnyidomítás: | 10/39 (+14%) | 11. teológia: | 25/39 (+13%) | 12. taumaturgia: | 23/67 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/61 | 14. versengés: | 14/68 (+14%) | 15. harcművészetek: | 21/6 |
16. zene: | 19/82 (+20%) | 17. szörnyismeret: | 30/92 (+30%) | 18. pszi: | 6/94 (+8%) |
19. zárnyitás: | 1/40 | 20. vadászat: | 4/79 | 21. vitalitás: | 3/57 (+20%) |
22. bányászat: | 30/85 (+1%) | 23. testépítés: | 11/56 (+10%) | 24. főzés: | 11/94 (+9%) |
25. csapatmunka: | 2/69 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
massza (#217), csontváz lord (#177), kék rothasztó (#421), élőholt ősmágus (#179), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | élőholt mágus (#175) | energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | drakolich (#760) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 170, 175, 187, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 14, 16. |
Kész: 1, 9, 17, 45. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, v 3, le 812 366, kf 253 711, v 83, hh 1660 1534 1554, v 78, v 460, h 235 20, tf 1 10. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.) |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | tinta (#101) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
504 | arany (#50) | 1 | aurach bőr (#658) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 4 | fabontó (#106) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
30 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | vasérc (#152) | |||
75 | víz (#27) |
71 | 72 | 73 | 74 | |
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|