736. forduló, 738. forduló, Sauron Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 27. 12h:02'
EZ A 739. JÁTÉKHETED, 737. FORDULÓD
740. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2226
SZÁMLA : XXXX

SAURON JUNIOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [321,10] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+93 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2036 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+142 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 969. Kapsz 4 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 967. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 209. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 963. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 963.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 961. Kapsz 4 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 961.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 959. Kapsz 4 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 957. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 11. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 955. Kapsz 4 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 953. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (6 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 953.]

kno 19 1 képesség-növelés 19
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 953.]

kb 17 30 kiveszel a bankból a 17. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 953.]

vv 147 112 120 elmormolod a 147. varázslatot a 112. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 953.]
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+14 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 938. Kapsz 36 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 936. Kapsz 4 VP-t.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Találkozol Fehér Kelduinnal. Ő Lukavan Hercegnő férje! Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 926. Kapsz 24 VP-t.]

hh 1546 1618 1534 használod az 1546. tárgyat az 1618. tárgyat az 1534. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 924. Kapsz 4 VP-t.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 915. Kapsz 21 VP-t.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 98 VP-t.]

be 686 1 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 824. Kapsz 120 VP-t.]

kf 1194 891 kézbeveszed/felveszed az 1194. tárgyat a 891. tárggyal
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a nt'lagod karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 824.]
A csuklódra húzod a rogalhal csuklópántot. [0 pontot használtál fel, van még 824.]

a 135 5039 50 átadod a 135. tárgyat az 5039. kalandozónak (50 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 50 gyöngymangót Ifj. Sauron Junior részére. [5 pontot használtál fel, van még 819. Kapsz 12 VP-t.]

a 969 5039 1 átadod a 969. tárgyat az 5039. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 drakolder gyűrűt Ifj. Sauron Junior részére. [5 pontot használtál fel, van még 814. Kapsz 12 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a manaelementál testét. (11 támadással 1745 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a manaelementál testét. (11 támadással 1716 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 242 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Biethlan lándzsával többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 1404 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 435 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5542, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 24 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[321,10] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy talriai behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 598 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót testét. (5 támadással 596 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 49 kaját. 15536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1769, sebződés: 78, gyógyulás: 8, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).

(Továbbmész...) [322,9] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy talriai behemót. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót testét. (6 támadással 706 életpontot sebezve.) A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 49 kaját. 15536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1873, sebződés: 83, gyógyulás: 8, összesen: -75 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [323,8] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lávatavat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kr'uagon pusztító. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 310 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 792 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kr'uagon pusztító. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (5 támadással 652 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. [kr'uagon származék ládikóba-> 250 arany, -2 ÉP] 22747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4799, sebződés: 628, gyógyulás: 12, összesen: -616 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 84 VP-t.]

f 1199 kísérletezel az 1199. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz Zt'tuzzarxn végzetét. (ld. enc.) 655 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 759. Kapsz 24 VP-t.]

f 1199 kísérletezel az 1199. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz ud'mroag kulcsot. (ld. enc.) 605 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 749. Kapsz 24 VP-t.]

v 181 310 64 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(321,10) nekrofun (#173), talriai behemót (#312)
(322,9) talriai behemót (#312)
(323,8) lávató (#595), kr'uagon pusztító (#414)

[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 739. Kapsz 24 VP-t.]

ve 189 40 megveszed a 189. tárgyat 40
Vásároltál 40 vas dobónyilat. 560 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 739.]

vps 200 VP spórolása: 200
Félreraktunk, letiltottunk neked 200 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 739.]

kt 1197 2 elkészíted az 1197. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 739.]

h 697 8888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1381 varázspont, -2762 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 739.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 48 VP-t.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[323,8] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal szárnyát. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 16296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 63, gyógyulás: 12, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Felfedeztél egy lávatavat. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [324,9] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kr'uagon pusztító. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3225 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 297 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kr'uagon pusztító testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (6 támadással 794 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a kr'uagon pusztító bal oldalát. (1 támadással 132 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. [kr'uagon származék ládikóba-> 250 arany, -2 ÉP] 22747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4790, sebződés: 598, gyógyulás: 12, összesen: -586 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Utad során felfedezel egy ősvortexet.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Nem történik semmi. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Hangos robbanással megsemmisült egy birtokodban levő zöld üveg [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Irtózatos fájdalmat érzel (-37 életpont). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Nem történik semmi. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Hangos robbanással megsemmisült egy birtokodban levő áldott kő [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).

(Továbbmész...) [325,9] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kr'uagon pusztító közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy éjfattyak végzete varázslatot dobsz ellenfeledre. 3225 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 312 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a kr'uagon pusztító testét. (5 támadással 646 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kr'uagon pusztító testét. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kr'uagon pusztító. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4786, sebződés: 536, gyógyulás: 12, összesen: -524 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 160 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[326,9] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy ében sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány fejét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (82 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az ében sárkány farkát. (2 támadással 234 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 4 gyöngymangó, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 16296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 209, gyógyulás: 8, összesen: -201 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 21 VP-t.]

be 141 bemész a 141. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

kf 475 1191 189 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1191. tárggyal a 189. tárgyat
Leveszed az arany sárkánycsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Elrakod a biethlan lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az Urgol lángdárdáját. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

lm 5 5 7 mozogsz 5 5 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

lm 7 4 22 mozogsz 7 4 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

kpcs 3 22 kapcsoló 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

lm 15 37 37 mozogsz 15 37 37
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

lm 34 1 mozogsz 34 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

kf 1290 1040 kézbeveszed/felveszed az 1290. tárgyat az 1040. tárggyal
Elrakod az Urgol lángdárdáját, majd a jobb kezedbe veszed a biethlan lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod az arany sárkánycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 353 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 417 életpontot sebeztél. A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1192, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 24 VP-t.]

vpf 110 VP elővétele: 110
Felszabadítottunk neked 110 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

v 198 423 70 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(323,8) lávató (#595), kr'uagon pusztító (#414), smaragd sárkány (#326)
(324,9) kr'uagon pusztító (#414), ősvortex (#587)
(325,9) kr'uagon pusztító (#414)
(326,9) mocsári penke (#148), ében sárkány (#327), purifikátor császár (#393)

[423,70] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.


Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Dornodon kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy Kyeli Intluka trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy mérg.mihlan.dobótőr. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [22 pontot használtál fel, van még 591. Kapsz 52 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a manaelementál hullámzó masszáját. (11 támadással 1686 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 222 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a manaelementál lebernyegét. (11 támadással 1712 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Biethlan lándzsával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 931 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a manaelementál. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5107, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 24 VP-t.]

vpf 90 VP elővétele: 90
Felszabadítottunk neked 90 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

v 163 450 5 elmormolod a 163. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
[450,5] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyökérszellem került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyökérszellem testét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyökérszellem bal oldalát. (11 támadással 1722 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 251 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Csápjaival a gyökérszellem csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-104 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 61 életpontot vesztettél. A gyökérszellem csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a gyökérszellem testét. (5 támadással 779 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 249 életpontot sebeztél. Csápjaival a gyökérszellem csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csápjaival a gyökérszellem csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Csápjaival a gyökérszellem csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A gyökérszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4147, sebződés: 376, gyógyulás: 8, összesen: -368 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+750 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Utad során felfedezel egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [19 pontot használtál fel, van még 562. Kapsz 45 VP-t.]

a 1290 1614 1 átadod az 1290. tárgyat az 1614. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-7 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 biethlan lándzsát Tenogi Cloagun részére. [5 pontot használtál fel, van még 557. Kapsz 12 VP-t.]

bpb bef. parancs berakása:

le 1193 leveszed/lerakod az 1193. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a dr'thanox gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 1695 533 531 kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 533. tárggyal az 531. tárgyat
Az ujjadra húzod a mágusgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Leveszed az arany sárkánycsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Leveszed az arany sárkánysisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 557.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 2. BP: használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 739. játékheted és a 737. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 4. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2007. év 8. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 557.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 417 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 104 VP-t.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 380 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 96 VP-t.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 17.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 1019 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZT'TUZZARXN VÉGZETE (1195. TÁRGY)
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője, minden éjfatty ura! Képtelen ötlet, hogy valaha legyőzheted! Legalábbis az volt idáig, ennek a tárgynak a feltalálásával azonban javultak egy kicsit az esélyeid. Fogj hát 2-2 darab en'trauk, ud'mroag és og'lhobn esszenciát, majd olvaszd össze a tl'urlang formázás varázslattal (ne felejtsd, hogy lávató kell a használatához, a szükséges idő: 100 TVP)! Ha ez megvan, egy olyan talizmánnal leszel gazdagabb, mely megvédeni ugyan nem képes az éjfatty nagyúr csapásaitól, őt viszont olyan balsorssal ruházza fel, hogy minden egyes esszenciáját ért csapás ereje megsokszorozódik. Ehhez a talizmánt nem is kell viselned, elég, ha magadnál tartod, s már meg is segít. A tárgy nem átadható.

UD'MROAG KULCS (1197. TÁRGY)
Fura volt, hogy az éjfattyak létsíkján ajtóba botlottál, de ebbe beletörődtél, abba azonban nehezen, hogy nem volt kulcs, ami kinyithatta volna. "Márpedig ahol ajtó van, ott kulcsnak is lennie kell" felkiáltással szemlélve az újonnan szerzett tárgyaidat ráébredtél valamire: ha 2 ud'mroag, és 1-1 og'lhobn, illetve en'trauk esszenciát összeolvasztasz a tl'urlang formázás varázslat segítségével, új varázstárgyat kapsz. A folyamat 50 TVP-nyi időt emészt fel. Egy kulcsot, mely csavarog, kavarog, minden bizonnyal teljesen inverz módon, mint az éjfattyak létsíkján nyíló ajtók zárainak mindegyike. Vagyis pont tökéletes lesz arra, hogy ezeken a kapukon áthaladj. Az ud'mroag kulcs nem átadható.

KARAKTERLAP

Sauron Junior, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 737. fordulód.

Erő: 84 (118) Szint: 55 Merészség: 10/10 Magasság: 180 cm
IQ: 79 (104) Támadás: 81 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 80 (105) Védekezés: 153 (155) Menekülés: 15 % Életkor: 53/33 év
Egészség: 79 (103) Életpont: 2804/3015 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 84 (98) Varázspont: 4741/2425 Pénz: 19481 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 245/213 Halhatatlanság: 33 % EFejl: 8
Eddig összesen 9610 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 158550 TP-t kaptál. Jelenleg 78812814 TP-d van. A következő szinthez még 1187186 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ryuku sorkatona, élőholt drakolder. A Hófarkas tetoválását viseled. A 681. fordulódban 19998 arany került a bankszámládra. 25597 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 25/14 (+14%) szúrófegyverek: 61/49
vágófegyverek: 36/91 ütőfegyverek: 39/80 lőfegyverek: 18/9
dobófegyverek: 47/71 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); teriád tőr (#1277) (1 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) (5 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (14 -37.); bogyógránát (#430) (38 -39.); vas dobónyíl (#189) (40 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/73 2. nyomkövetés: 195/71 (+14%) 3. lopás: 3/29
4. mászás: 51/68 5. hajózás: 18/84 6. csapdakészítés: 15/74
7. csapdaészlelés: 28/75 8. gyógyítás: 152/51 9. titkosírás: 8/5
10. felderítés: 37/2 11. szörnyidomítás: 4/6 12. teológia: 363/91 (+1034%)
13. taumaturgia: 155/67 (+2530%) 14. szerencsejáték: 7/49 15. versengés: 26/64
16. harcművészetek: 10/22 17. zene: 12/17 18. szörnyismeret: 32/11
19. pszi: 77/3 (+97%) 20. zárnyitás: 21/59 21. vadászat: 12/87
22. vitalitás: 17/20 23. bányászat: 65/39 24. úszás: 14/45
25. főzés: 6/45 26. ősteológia: 24/10 (+78%) 27. csapatmunka: 6/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 177
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 2 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 5
6. regeneráció: 10(11) 8. képességpont: 4 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 10(13)
11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), gourry tojást (#1455) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), éjfattyak (#9096), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), északi tűzsárkány (#219), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), ősöreg taalruherceg (#718), teriád varázsló (#798), 9944. szövetség (#9944), aranyfecske (#283), Sheran hívők (#995), élőholt drakolder (#628)
Barátságosság (aktív: 14, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), élőholt ősmágus (#179), rothadó lián (#427), Garmhuun familiáris (#543), kronotapír (#286), magh-goth párduc (#871), Wart (#5667), hoarián barbár (#833), bűbájlidérc (#761), Mialden (#721), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Ősteológia varázslataid
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP)
örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) halhatatlanság (#317, 0 VP) fizikai pajzs (#318, 50 VP)
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +13 vp 13 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 290 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (193,39,1) óriáserő (#53) esszenciavédelem 2 (#188) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) hatalomvarázs (#220) csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71)
mágikus ütés (#147) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
33. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
varázsvédelem II (#108), fürgülés (#92), agytaposás (#180), fizikai pajzs (#318)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> káoszszellem (#472) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508) pusztító végzet (#106) >> kreiton idéző (#510)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hajadon (#533) pusztító végzet (#106) >> tleikan ölőművész (#535)
pusztító végzet (#106) >> kreiton jótündér (#538) pusztító végzet (#106) >> shokara bogár (#436)
pusztító végzet (#106) >> kreiton lich (#536) nagyobb tűzlehelet (#150) >> tleikan hadúr (#509)
pusztító végzet (#106) >> szellemdarázs (#481) pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553)
direkt kontakt. II (#122) >> részeg kalandozó (#187) bo'adhun csapás (#266) >> kisebb jégisten (#662)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg hósárkány (#663) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> tleikan behemót (#511)
tűzgolyó (#155) >> fagybehemót (#660) bo'adhun csapás (#266) >> ezerszemű bestia (#288)
bo'adhun csapás (#266) >> sötét kaszás (#591) halálos érintés (#271) >> tl'urlang vadász (#610)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415) halálos érintés (#271) >> árnytündér csontváz (#629)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) pusztító végzet (#106) >> garmhegyi szerzetes (#599)
halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626) bo'adhun csapás (#266) >> takarító (#609)
halálos érintés (#271) >> eldüeni vándor (#601) halálos érintés (#271) >> baljós árny (#588)
bo'adhun csapás (#266) >> ősöreg Tguarkhan (#727) jégoszlop (#231) >> ősöreg taalruherceg (#718)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942) tűzeső (#61) >> Wart (#5667)
jégoszlop (#231) >> gnóm szolgáló (#943) halálos érintés (#271) >> ryuku tolvaj (#883)
halálos érintés (#271) >> teriád törzsfő (#805) halálos érintés (#271) >> kithszaki orgyilkos (#843)
halálos érintés (#271) >> ryuku sorkatona (#828) halálos érintés (#271) >> ryuku szamuráj (#836)
halálos érintés (#271) >> teriád varázsló (#798) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> fényes griff (#952) agytaposás (#180) >> hoarián sámán (#834)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#943) fürgülés (#92) >> ősöreg taalruherceg (#718)
árnyak segítsége (#270) >> ősi asszimiláció (#717) varázsvédelem II (#108) >> tlopedmuk (#584)
agytaposás (#180) >> energiaelementál (#577) fürgülés (#92) >> ősöreg hósárkány (#663)
agytaposás (#180) >> kisebb jégisten (#662) fürgülés (#92) >> fagybehemót (#660)
pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553) agytaposás (#180) >> márvány fagyúr (#657)
varázsvédelem (#34) >> elemi pulzátor (#440) varázsvédelem (#34) >> shokara bogár (#436)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most újra arra kérlek, végezz Sheran egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Gallyak Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár!
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!
3.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 6 rohamosztagos, 4 ősmágus, 1 anyakirálynő, 1 ősquwarg.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 21. Legjobb pontszámod: 144.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 biethlan lándzsa (#1290) 1 drakolder gyűrű (#969)
46 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 4 kerek kő (#19)
3 madártoll (#112) 1 sallank karom (#128) 2 tl'urlang fiola (#788)
1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
350 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 80 kaja (#2)
2 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 rókafarok (#124)
30 szögletes kő (#17) 1 tl'urlang erőkő (#825) 6 varázskő (#305)
40 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(450,5) gyökérszellem (#856), térkapu (#452), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek