Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:13' EZ A 270. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD 271. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
flh 10 138 1 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 138. tárggyal (1 darabot) |
flh 13 138 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 138. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ftv 31 221 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 1067 | kísérletezel az 1067. tárggyal |
kt 1068 | elkészíted az 1068. tárgyat |
kt 174 | elkészíted a 174. tárgyat |
kt 351 4 | elkészíted a 351. tárgyat (4 darabot) |
le 13 | leveszed/lerakod a 13. tárgyat |
kf 174 1068 685 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat az 1068. tárggyal a 685. tárgyat |
t 103 | támadod a 103. szörnyet |
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,72] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [117,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [119,71] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. (ld. enc.) A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [120,70] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [122,70] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod]
be 124 | bemész a 124. titkos labirintusba |
lm 4 4 9 | mozogsz 4 4 9 |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rozmárember testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rozmárember testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a jegesmedve bundás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jegesmedve fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a jegesmedve vaskos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A jegesmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a jegesmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY) Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható. |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY) Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne? |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
JEGESMEDVE (637. SZÖRNY) A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát. |
Erő: | 13 | Szint: | 17 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 256/256 | Jellem: | gonosz (129) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 225/87 | Pénz: | 666 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 26/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 4/46 | ütőfegyverek: | 24/21 (+8%) | dobófegyverek: | 22/16 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
122,70 mezőn táborozol, a 124. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/20 | 2. nyomkövetés: | 15/107 (+28%) | 3. mászás: | 4/40 |
4. csapdakészítés: | 13/13 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 2/98 (+5%) | 6. gyógyítás: | 12/12 |
7. titkosírás: | 1/55 | 8. felderítés: | 2/76 | 9. szörnyidomítás: | 2/31 |
10. teológia: | 8/73 (+4%) | 11. taumaturgia: | 16/79 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 1/80 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 7/103 (+20%) |
16. zárnyitás: | 8/78 | 17. vadászat: | 3/18 | 18. bányászat: | 9/83 (+68%) |
19. főzés: | 5/101 (+17%) | 20. csapatmunka: | 2/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | Pszinapszis (#974) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar behemót (#189) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt! |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 95.68 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 2 | kaja (#2) | 14 | pirkit (#153) | |||
7 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 1 | bundás kabát (#1068) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | rozmárfog (#1069) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | sünmedve tüske (#14) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|