86. forduló, 88. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 29. 12h:13'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,74] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hatalom fülbevalóját, egy mind. ametisztjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Ciang Csí trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy agyartőrt tart. Egy széncinege repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Táncoló Penge, amikor összefutottatok, adott neked 4 amnioszt.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy északi aurach nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 254.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 239.]

flh 10 138 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 138. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 10 138 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

flh 13 138 felt. lőfegyver haszn. 13 a 138. tárggyal
Ok, FLH 13 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

ftv 31 221 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 236.]

f 1067 kísérletezel az 1067. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bundás kabátot. (ld. enc.) 216 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

kt 1068 elkészíted az 1068. tárgyat
Legyártottál 1 bundás kabátot. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 174 elkészíted a 174. tárgyat
Legyártottál 1 harci kalapácsot. Ügyességed TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 351 4 elkészíted a 351. tárgyat (4 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

le 13 leveszed/lerakod a 13. tárgyat
Elrakod a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 174 1068 685 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat az 1068. tárggyal a 685. tárgyat
Mostantól a harci kalapácsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Felöltöd a bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

t 103 támadod a 103. szörnyet
FT 103 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy mélységi grittang! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[115,73] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [116,72] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ezüstsörény, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [117,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[118,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Összeakadsz egy kopasz, félszemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Brod trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Grave Digger. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [119,71] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. (ld. enc.) A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [120,70] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 107.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[121,70] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,70] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod]

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 89.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 4 4 9 mozogsz 4 4 9
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-1 erő kör végéig.)
Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rozmárember. (ld. enc.) Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rozmárember testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rozmárember testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy jegesmedve. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a jegesmedve bundás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jegesmedve fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a jegesmedve vaskos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A jegesmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a jegesmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT]
Egyhelyben toporogsz.
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT]
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT] Megbotlasz valamiben: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
[30 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 19 fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY)
Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne?

ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY)
Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék.

JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 13 Szint: 17 Merészség: 10/4 Magasság: 162 cm
IQ: 26 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 12 Életpont: 256/256 Jellem: gonosz (129) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 225/87 Pénz: 666 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 26/7
Eddig összesen 683 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 727 TP-t kaptál. Jelenleg 259 621 TP-d van. A következő szinthez még 379 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4/46 ütőfegyverek: 24/21 (+8%) dobófegyverek: 22/16 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,70 mezőn táborozol, a 124. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/20 2. nyomkövetés: 15/107 (+28%) 3. mászás: 4/40
4. csapdakészítés: 13/13 (+10%) 5. csapdaészlelés: 2/98 (+5%) 6. gyógyítás: 12/12
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 2/76 9. szörnyidomítás: 2/31
10. teológia: 8/73 (+4%) 11. taumaturgia: 16/79 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/80 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 7/103 (+20%)
16. zárnyitás: 8/78 17. vadászat: 3/18 18. bányászat: 9/83 (+68%)
19. főzés: 5/101 (+17%) 20. csapatmunka: 2/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (a halál csókja (#187))
kutatsz max. 60 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> varkaudar behemót (#189)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 95.68 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csuklyavirág (#133) 1 fáklya (#36)
1 jegesmedve bunda (#1067) 2 kaja (#2) 14 pirkit (#153)
7 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 bundás kabát (#1068)
1 elkarog szőr (#665) 4 gyöngymangó (#135) 1 harci kalapács (#174)
1 kazmár gyökér (#205) 1 mocsári penke (#148) 1 rozmárfog (#1069)
6 spiritusz (#170) 1 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123
69
70
71
72
73
74
75
(114,74) mélységi grittangok (#103)
(115,73) vaskohó (#155), 44. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(116,72) erszényes elkarog (#354), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba
(117,72) 43. jellempróba, ryuku gárdista (#360), acéldarázs (#140)
(118,72) 40. jellempróba, kérődző etra (#368), Grave Digger (4175. kalandozó)
(119,71) bávatag golombár (#165), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(120,70) bibircsók-óriás (#120), Fairlight oltár, vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely
(121,70) oltár, érclelőhely
(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), rozmárember (#643), jegesmedve (#637)

Üzenet küldése a karakternek