74. forduló, 76. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 30. 15h:17'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,110] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Raia apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. taposó medált, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy sötét ölész trófea és egy varkaudar böllér trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és bazaltelementálokat vagy hős harcospapokat megjelenítő alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, előtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor" feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA. Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

95 96 97
109
110
111

[93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Felfedeztél egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összeakadsz Earthquake-kel. Fairlight eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy zafír sárkány trófea és egy varkaudar böllér trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Dzs.Yowox-szal. Egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vascarai csizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy aranyfecske trófea és egy Thargodan zsoldos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
[500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lajstrom medál. (ld. enc.)] Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 197.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Mély Grum nevű törpe kalandozóról úgy hírlik, hogy a régi Huertoltól délre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

kf 1753 kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,110] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [95,109] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony bal első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy kardfogú fülemüle. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 166.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

93 94 95 96 97
107
108
109
110
111
(94,108) kardfogú fülemüle (#146), egy ismeretlen isten rúnaköve
(95,109) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, sóhajtó dorony (#112)
(96,110) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, alpesi tehenek (#91)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

ee 166 63 198 eladod a 166. tárgyat a 63. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 61 ugh mérget. 122 aranyat kaptál.
Eladtál 34 tigroszlán fogat. 34 aranyat kaptál.
Eladtál 17 trikornis szarvat. 204 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 156.]

ve 1107 3 megveszed az 1107. tárgyat 3
Vásároltál 3 varkaudar látógömböt. 1350 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,108] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [93,108] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Sűrű szárnycsattogtatással egy kardfogú fülemüle távolodik. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 140.]

h 563 használod az 563. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[92,108] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach bal hátsó lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az északi aurach testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt zan indukátort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [93,109] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Fist Fighter irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis fehér hátát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ryuku buzogánnyal néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [94,110] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy álomvirágot. (45. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Givangel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Kythornnal. Egy fejvadász medált, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy Brod trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy vadászkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Raia apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. taposó medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy sötét ölész trófea és egy varkaudar böllér trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
[24 pontot használtál fel, van még 116.]

szk 348 keresed a 348. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy khór darázst. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

tk 45 2096 többszemélyes kaland 45 2096
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Thaentier, Kythorn, Döngölő Bonga. Közös kalandra készültök majd. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 106.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 33, délre 21 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 180, északra 18 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.)

[40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY)
Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet!

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 13 Szint: 16 Merészség: 10/4 Magasság: 162 cm
IQ: 25 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 11 Életpont: 221/157 Jellem: gonosz (149) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 204/94 Pénz: 485 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 26/3
Eddig összesen 595 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 416 TP-t kaptál. Jelenleg 178 792 TP-d van. A következő szinthez még 1 208 TP szükséges. Trófeáid: miksziszi húsgólem, óriás szőröspók, varkaudar varázsló. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4/46 ütőfegyverek: 23/22 (+4%) dobófegyverek: 20/96 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -8.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (9 -11.); ubuk dobónyíl (#138) max. 3 db (12 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
94,110 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/108 (+22%) 2. nyomkövetés: 14/58 (+36%) 3. mászás: 4/40
4. csapdakészítés: 11/87 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/65 6. gyógyítás: 12/12
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 2/26 (-1300%) 9. szörnyidomítás: 2/31
10. teológia: 6/58 11. taumaturgia: 15/41 (+17%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/80 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 6/100
16. zárnyitás: 8/31 17. vadászat: 3/5 18. bányászat: 8/74 (+17%)
19. főzés: 4/106 20. csapatmunka: 2/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
kutatsz max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sünmedve (#33), szintszívó lények (#9097), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 698 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 85.01 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
942 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 csuklyavirág (#133)
1 főnixtoll (#563) 3 spiritusz (#170) 34 tigroszlán fog (#63)
15 trikornis szarv (#198) 61 ugh méreg (#166) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 5 kaja (#2) 1 lajstrom medál (#1753)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
107
108
109
110
111
(92,108) északi aurach (#350), zan indukátor (#288), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(93,108) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104), kardfogú fülemüle (#146)
(93,109) egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), trikornisok (#104), manaelementál (#290)
(94,108) kardfogú fülemüle (#146), egy ismeretlen isten rúnaköve
(94,110) khór darázs (#348), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. többszemélyes kaland, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), Kythorn (3232. kalandozó), egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek