Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 22. 15h:05' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
d 107 | eldobod a 107. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
tv 33 30 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 30. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
165 | 166 | 167 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[187,60] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,100] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 12, gyógyulás: 34, összesen: +22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
165 | 166 | 167 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 165 59 | bemész a 710. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [166,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a roguena jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 47, gyógyulás: 28, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [166,98] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kronokukac farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kronokukac testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a kronokukac testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
kut 50 50 | kutatsz 50 pontért |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál farkát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a Zinthurg fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 94, gyógyulás: 25, összesen: -69 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 26, gyógyulás: 35, összesen: +9 ÉP}
kut 50 50 | kutatsz 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 112, gyógyulás: 104, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 79, gyógyulás: 26, összesen: -53 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Tguarkhan testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst kulcs, 2 ezüst gyűrű és egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 102, gyógyulás: 25, összesen: -77 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [165,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 6.]
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL) A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY) Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!) |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
Erő: | 27 (28) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/49 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 368/346 | Jellem: | gonosz (186) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 27 (43) | Varázspont: | 461/181 | Pénz: | 852 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 36/14 | Pszi pont: | 174/61 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 1/96 | vágófegyverek: | 6/53 |
ütőfegyverek: | *29/100 (+14%) | dobófegyverek: | 27/16 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); bumeráng (#249) (13 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (14 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
164,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/45 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 24/38 | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 5/92 | 5. csapdakészítés: | 16/84 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/1 |
7. gyógyítás: | 12/12 | 8. titkosírás: | 3/79 | 9. felderítés: | 10/26 (+62%) |
10. szörnyidomítás: | 5/3 | 11. teológia: | 20/0 (+36%) | 12. taumaturgia: | 25/99 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 4/92 | 15. zene: | 3/70 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 16/89 (+22%) | 17. pszi: | 20/21 (+9%) | 18. zárnyitás: | 11/34 |
19. vadászat: | 4/54 | 20. vitalitás: | 1/47 | 21. bányászat: | 15/67 |
22. testépítés: | 5/71 | 23. úszás: | 4/13 | 24. főzés: | 10/99 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), kétfejű csatabárdot (#1754) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), éjkornist (#228) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), magger (#747), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
ryuku csapásvezető (#778), hidra (#780), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) (81,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magger (#747) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | roguena (#779) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem sav ellen (#36) | >> | éjkornis (#228) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! (teljesítve) |
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 26, 30, 41, 44, 45, 46, 49. |
Kész: 5, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1213 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 135.83 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rövid íj (#107) | 16 | spiritusz (#170) | |||
17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bumeráng (#249) | |||
9 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kristálygömb (#265) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | stukilövedék (#414) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vízionár szem (#102) |
163 | 164 | 165 | 166 | 167 | |
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|