Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 21. 9h:16' EZ A 357. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD 358. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor meglegyinted a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs (ld. enc.). 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
vi 6 3 30 | viselkedésed: 6 3 30 |
av 13 | alakváltás 13 |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
tv 33 110 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 110. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
dd 1205 347 9 | eldobod az 1205. tárgyat a 347. tárgyat a 9. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [181,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [182,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 q. rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [184,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy gumifát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy Raia szent lovagja ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [185,108] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [187,106] Folytatod sétádat a házak közt.
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 643 | bemész a 643. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
v 203 | elmormolod a 203. varázslatot |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
OLIMPIAI MEDÁLCSERE Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod. |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY) Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni. Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod, felderítésed és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 13 (14) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 321/230 | Jellem: | gonosz (154) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (33) | Varázspont: | 348/348 | Pénz: | 461 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/6 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/20 | vágófegyverek: | 4/81 (+7%) | ütőfegyverek: | 26/40 (+13%) |
dobófegyverek: | 24/21 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); bumeráng (#249) (13 .); ubuk dobónyíl (#138) (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,105 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/53 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 20/3 (+6%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 4/48 | 5. csapdakészítés: | 14/93 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/26 |
7. gyógyítás: | 12/12 | 8. titkosírás: | 1/55 | 9. felderítés: | 4/54 |
10. szörnyidomítás: | 3/31 | 11. teológia: | 11/40 (+26%) | 12. taumaturgia: | 20/77 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 2/105 (+27%) | 15. zene: | 1/22 |
16. szörnyismeret: | 11/8 (+23%) | 17. zárnyitás: | 9/70 | 18. vadászat: | 3/62 |
19. bányászat: | 11/95 | 20. testépítés: | 5/71 | 21. úszás: | 2/35 |
22. főzés: | 8/56 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1051 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 112.21 kg | Megterheltség: 136% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
412 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 7 | kaja (#2) | 9 | madártoll (#112) | |||
2 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | rézkulcs (#75) | 7 | szögletes kő (#17) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 46 | víz (#27) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|