61. forduló, 63. forduló, Vladamir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 11. 9h:12'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2082
SZÁMLA : XXXX

VLADAMIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,89] koordinátán.
Astro átadott neked a 1. napon 13 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 201.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 200.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 199.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 198.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 197.]

vps 10 VP spórolása: 10
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 197.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 197.]

jlk 3121 jelszó kimondása 3121
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza nyálkás pracliját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a massza nyálkás pracliját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A massza belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy mesés moa gyöngy! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 182.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 180.]

flh 10 131 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 131. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 10 131 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

k 7 10 követed a 7. fajúakat 10 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Követed a délre vezető alakváltó nyomokat: [112,90] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 16 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Követed a délkeletre vezető alakváltó nyomokat: [113,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Követed a délre vezető alakváltó nyomokat: [113,92] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed a délnyugatra vezető alakváltó nyomokat: [112,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy ragyás burástya. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
Követed a délnyugatra vezető alakváltó nyomokat: [111,94] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy pordémon. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 96-105.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a pordémon portestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon jobb karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pordémon portestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Követed a délre vezető alakváltó nyomokat: Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [111,95] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 10 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
Követed a délnyugatra vezető alakváltó nyomokat: [110,96] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [111,96] A dombság átmegy hegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Követed a délre vezető alakváltó nyomokat: Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [111,97] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux! {támadása: 8.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető alakváltó nyomokat: [112,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya! {támadása: 8.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 fabontót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [130 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

im 0 3 imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell mákrózsafőzetet készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 40.]

f 16 kísérletezel a 16. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 30.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: ef 10 505 0 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörűen fényesített, mélyzöld színű gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

MÁKRÓZSAFŐZET (14. RECEPT)
Két mákrózsavirágból már remek főzet készíthető! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idő alatt kész van, és ha nem kábulsz el a főzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következő köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetően a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentősen megnő az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamiről.

AGYI EXTENZIÓ (15. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Kétségbeejtő, hogy a legtöbb intelligens faj mennyire nem képes agyának szürkeállományát kihasználni. Te azonban, tested minden porcikájának megismerése közben szürkeállományod jobb kihasználásának lehetőségeit is megérted. Ennek a képességnek eredményeképp kapsz +1 IQ-t.

KARAKTERLAP

Vladamir , egy fekete hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 16 Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 189 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 10 (11) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 197/196 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 151/26 Pénz: 237 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/18
Eddig összesen 426 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 385 TP-t kaptál. Jelenleg 121 014 TP-d van. A következő szinthez még 58 986 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, tüskés harci gromak, varkaudar bajnok.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 20/80 (+20%) lőfegyverek: 17/46 (+21%) dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << orgyilkos tőr (#225) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -9.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
112,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 183 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/96 (+22%) 2. nyomkövetés: 10/86 (+41%) 3. mászás: 7/35 (+11%)
4. csapdakészítés: 6/72 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/70 6. gyógyítás: 15/36
7. titkosírás: 1/77 (+11%) 8. felderítés: 1/67 9. szörnyidomítás: 5/48
10. teológia: 3/88 (+6%) 11. taumaturgia: 8/12 (+9%) 12. versengés: 1/16
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 5/58 (+20%) 15. vadászat: 2/36 (+5%)
16. bányászat: 5/60 (+28%) 17. főzés: 2/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
trikornis (#104) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar bajnok (#190), nukleáris cickány (#155), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) tüskepajzs (#30) >> garokk (#73)
tüskepajzs (#30) >> sörényes ubuk (#89) tüskepajzs (#30) >> alpesi tehén (#91)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 41, 42, 50, 51, 170.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 22 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 * kígyóbőr öv (#410)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
$2 tankány karom ($237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócső (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) $1 méregfog ($1553) 8 orgyilkos tőr (#225)
2 parittya (#18) 3 rézgolyó (#343) 10 * tüske (#22)
19 ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * csontamulett (#711) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602) 2 gyógykenőcs (#313)
23 kaja (#2) 1 ketrec (#216) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 + tüskecsapda (#242) 3 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 16]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 35]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
3 vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 10]
4 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 amniosz (#203) 3 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16)
1 borkonyó bibe (#312) 2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
24 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 4 fabontó (#106)
6 főnixtoll (#563) 2 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
1 jégszív (#282) 7 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68)
43 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) $16 mákrózsa virág ($56)
1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
9 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 21 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 5 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
5 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 téfea-agy (#172) 4 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 71.35 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 spiritusz (#170) 9 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fabontó (#106) 1 jégszív (#282) 7 kaja (#2)
1 moa gyöngy (#378) 2 óndarab (#85) 3 rákfatty váladék (#333)
1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172) 50 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113 114
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
(110,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár
(111,94) Chara-din monolitja (#534), pordémon (#253)
(111,95) 49. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szeppent rákfatty (#186)
(111,96) oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), alpesi tehenek (#91)
(111,97) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98)
(112,89) massza (#217)
(112,90) karmos tankány (#137)
(112,93) ragyás burástya (#111)
(112,97) mély szakadék (#154), oltár, művészi porolit (#720), púpos burástya (#92), érclelőhely
(113,91) nukleáris cickány (#155), 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(113,92) arató csattanat (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), oltár

Üzenet küldése a karakternek