Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 10. 12h:21' EZ A 910. JÁTÉKHETED, 616. FORDULÓD 911. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
ba 475 547 541 | nem támadod a 475. szörnyet az 547. szörnyet az 541. szörnyet |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 124 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 564 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled 31 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmait felemelve, a zafír sárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy, egy pszi kő, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (185,60)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1542, sebződés: 163, gyógyulás: 204, összesen: +41 ÉP}
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 532 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 5 808 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 83, gyógyulás: 4, összesen: -79 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. (Önanalízis: +1% pszi.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwaxotix nyakát. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (34 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 95 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A mentális roncsolás 55 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Quwaxotix száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 56 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], ezenkívül 4 őskristály-szilánk. 30 940 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2326, sebződés: 465, gyógyulás: 293, összesen: -172 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 552 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 860 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 19 arany, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1567, sebződés: 145, gyógyulás: 201, összesen: +56 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 316 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc jobb lábát. (8 támadással 422 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a magnetikus praglonc jobb lábát. (3 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 7 544 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 2, gyógyulás: 81, összesen: +79 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona fejét. (8 támadással 543 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar katona testét. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a varkaudar katona bal vállát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Fényaurád 13 sebzést okoz. A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 234 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 74, gyógyulás: 152, összesen: +78 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (8 támadással 535 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csataremák véres nyúlványait. (6 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (59 ép-t sebezve). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 remák szivet. 9 157 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 32, gyógyulás: 208, összesen: +176 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb vállát. (8 támadással 537 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az áldott okerón jobb középső lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 206 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 áldott követ. 1 190 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 409 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (8 támadással 542 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény összetapos! 64 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 6 767 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 132, gyógyulás: 147, összesen: +15 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled védelem sav ellen varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bumshir óriásmacska bal vállát. (10 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. Karmaival a bumshir óriásmacska megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bumshir óriásmacska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dramoan kő [dramoan kő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 18 991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2663, sebződés: 41, gyógyulás: 328, összesen: +287 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 334 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 111 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvándor testét. (8 támadással 557 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor kopott ruháját. (9 támadással 1223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a kísértetvándor testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A kísértetvándor vágása nem talált el. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2351, sebződés: 162, gyógyulás: 294, összesen: +132 ÉP}
kt 763 767 778 | elkészíted a 763. tárgyat (767 darabot) |
kf 1055 | kézbeveszed/felveszed az 1055. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 283 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 76 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvándor kopott ruháját. (8 támadással 582 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor fejét. (8 támadással 1390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+279 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a kísértetvándor fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kísértetvándor fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2596, sebződés: 108, gyógyulás: 308, összesen: +200 ÉP}
ef 60 508 | energia fejlesztése 60 |
bb 1228 99 518 | beraksz a bankba az 1228. tárgyat (99 darabot) |
bb 1525 99 518 | beraksz a bankba az 1525. tárgyat (99 darabot) |
szk 492 | keresed a 492. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 307 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor nyakát. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor testét. (10 támadással 1376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+212 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kísértetvándor bal első lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A mentális roncsolás 26 ép-t sebez. A kísértetvándor vágása nem talált el. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. A kísértetvándor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 445 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2542, sebződés: 106, gyógyulás: 225, összesen: +119 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 508 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 224 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a raskhiir szellem véres combját. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a raskhiir szellem izmos felkarját. (10 támadással 1356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a raskhiir szellem jobb karját. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 164 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Előrehajolva csap a raskhiir szellem, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 166 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2842, sebződés: 263, gyógyulás: 266, összesen: +3 ÉP}
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem sav ellen mágia... Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 486 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bumshir óriásmacska bal vállát. (9 támadással 1071 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A bumshir óriásmacska karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2574, sebződés: 24, gyógyulás: 55, összesen: +31 ÉP}
MÉLYBÍBOR ÁLARC (1055. TÁRGY) A tleikanok ajándékai Ghalla új fajának a mélybíbor páncéldarabok. Ha a mélybíbor álarcot magadra öltöd, érzékszerveid kiélesednek, eltűnnek a homályos formák, mindennek, ami szembejön, látni fogod külső, sőt sokszor a belső értékeit is, kitalálhatod ellenfeled gondolatait, jobban kontrollálhatod saját mozgásodat. Mindezek a csillogóra lakkozott álarcra vonatkozó adatok számszerűleg a következőképpen alakulnak: max. ÉP-d 80-nal, védettséged 14-gyel, max. pszi pontod 50-nel, tulajdonságaid 1-gyel nőnek, a téged támadó varázslatok 33%-kal kevesebb sebzést okoznak (ha őselemek köpenyét viselsz, annak, és ennek a hatása nem fog összeadódni). Ezenkívül, ha elvesztenéd a lábad alól a talajt (értsd, vérben fetrengsz, mert életerőpontjaid száma erősen megfogyatkozott), a mélybíbor álarc egy Teljes Gyógyítás varázslatot lő. Erre csak fordulónként egyszer van lehetőség, a H 1055 paranccsal. A tárgy nem átadható, és csak mutáns kalandozók hordhatják. |
Erő: | 72 (115) | Szint: | 53 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 72 (107) | Támadás: | 123 (131) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 72 (98) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 16/24 év |
Egészség: | 72 (106) | Életpont: | 2218/3331 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 88 |
Szerencse: | 72 (127) | Varázspont: | 4090/3152 | Pénz: | 45777 arany | Kép. pont: | 106 |
Tudatpont: | 60/-2 | Pszi pont: | 1607/1451 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 44/17 (+5%) | szúrófegyverek: | 31/85 (+8%) |
vágófegyverek: | 26/18 | ütőfegyverek: | 41/74 (+2%) | lőfegyverek: | 21/36 |
dobófegyverek: | 44/87 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 98 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 389 512 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/81 | 2. nyomkövetés: | 87/70 (+15%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 20/9 | 5. csapdakészítés: | 47/93 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 30/63 |
7. gyógyítás: | 8/61 | 8. titkosírás: | 3/38 | 9. felderítés: | 29/88 |
10. szörnyidomítás: | 13/25 | 11. teológia: | 183/29 (+28%) | 12. taumaturgia: | 116/24 (-983%) |
13. szerencsejáték: | 13/0 | 14. versengés: | 26/31 | 15. harcművészetek: | 46/4 |
16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 28/12 (+25%) | 18. szörnyismeret: | 143/79 (+29%) |
19. pszi: | 132/67 (+8%) | 20. zárnyitás: | 32/37 | 21. vadászat: | 5/75 |
22. vitalitás: | 9/76 | 23. bányászat: | 39/93 (+8%) | 24. testépítés: | 78/54 |
25. úszás: | 11/7 | 26. főzés: | 49/35 (+11%) | 27. csapatmunka: | 9/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 47 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), lidérctűz (#457), templomos lovag (#587), nekromanta kóborló (#596), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 210 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (9230,10) | áldomás II (#169) (9910,45) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Alkotó (#578) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +22 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3262 | arany (#50) | 1 | bev tekercs (#778) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rítusónix (#751) | |||
1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 52 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | amniosz (#203) | 10 | csontkulcs (#74) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mélybíbor álarc (#1055) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | remák szív (#264) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
259 | 260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|