37. forduló, 39. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 22. 15h:05'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,78] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal megvágod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 4 VP-t.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 2 VP-t.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 8 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[109,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [110,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [111,78] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal megvágod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy hóhérbimbót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d7+2.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 175. Kapsz 12 VP-t.]

kt 133 5 elkészíted a 133. tárgyat (5 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 csuklyavirágot lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 1 VP-t.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[110,79] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [109,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Tharr nevét! (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal kilukasztod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [108,81] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 12 VP-t.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[107,82] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [107,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bakkura bőrt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [106,84] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [46 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 18 VP-t.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [20 pontot használtál fel, van még 76. Kapsz 8 VP-t.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 73. Kapsz 1 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 16 VP-t.]

szk 358 keresed a 358. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bíbor szulfagort. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 1 VP-t.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 4, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 38. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 14 (22) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 415/410 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 260/100 Pénz: 30959 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 12/3
Eddig összesen 146 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 939 TP-t kaptál. Jelenleg 47 404 TP-d van. A következő szinthez még 596 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, epokitféreg, vérfürdető magszim. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5075 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 13 dobófegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,84 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 15 (+1) 11. zene: 6 12. szörnyismeret: 4
13. pszi: 2 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 4
16. bányászat: 1 17. főzés: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 1 csuklyavirág (#133) 12 kaja (#2)
3 rákfatty váladék (#333) 4 ugh méreg (#166) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109 110 111 112
77
78
79
80
81
82
83
84
85
(106,84) világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(107,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár
(107,83) grok-képződmény (#149), 31. jellempróba
(108,78) alpesi tehén (#91)
(108,81) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(109,78) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), vérszomjas csüldő (#114)
(109,80) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, sóhajtó dorony (#112)
(110,78) ragyás burástya (#111), Raia rúnaköve, phua-kúp (#372), Tharr oltár, 255. jellempróba
(110,79) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 24. jellempróba, Elenios oltár, tetemember (#123)
(111,78) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek