194. forduló, 196. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 21. 22h:51'
EZ A 324. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
325. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [8,17] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: hh 1546 841 1101 használod az 1546. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. KP: hh 1100 2306 1133 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 3. KP: hh 1269 745 1524 használod az 1269. tárgyat a 745. tárgyat az 1524. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: vv 88 182 188 elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: vv 26 224 364 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 398. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 398.]

tv 33 162 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 162. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ek 116 50 133 t. energia kisütése: 116 50 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

vv 19 25 25 elmormolod a 19. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 391. Kapsz 3 VP-t.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szeksztáns). [0 pontot használtál fel, van még 391.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

h 1271 1477 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1736 1 739 kézbeveszed/felveszed az 1736. tárgyat a jobb kezedbe a 739. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1808 2 1563 kézbeveszed/felveszed az 1808. tárgyat a bal kezedbe az 1563. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 111 176 1373 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal az 1373. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1138 441 1158 kézbeveszed/felveszed az 1138. tárgyat a 441. tárggyal az 1158. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1697 1374 1670 kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat az 1374. tárggyal az 1670. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 410 1368 1456 kézbeveszed/felveszed a 410. tárgyat az 1368. tárggyal az 1456. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1369 1319 1482 kézbeveszed/felveszed az 1369. tárgyat az 1319. tárggyal az 1482. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1530 1552 1979 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat az 1552. tárggyal az 1979. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1211 615 143 kézbeveszed/felveszed az 1211. tárgyat a 615. tárggyal a 143. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1528 1541 1249 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat az 1541. tárggyal az 1249. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1166 969 1733 kézbeveszed/felveszed az 1166. tárgyat a 969. tárggyal az 1733. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1734 2067 1753 kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat a 2067. tárggyal az 1753. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 210 3 kézbeveszed/felveszed a 210. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

bb 211 200 beraksz a bankba a 211. tárgyat (200 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

m 1 mozogsz északkeletre
[9,16] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a botot ellenfeledre rontasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (8 támadással 227 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bottal eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 118, gyógyulás: 21, összesen: -97 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 381. Kapsz 6 VP-t.]

kt 697 elkészíted a 697. tárgyat
Sajnos nincs nálad ryuku karvédő, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy Ezüstmágus kürtöt kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 381.]

m 2 mozogsz keletre
[10,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Megmarkolva a botot a másikra rontasz. Bottal többször kegyetlenül megütöd az ősdentor tüskés hátát. (8 támadással 232 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 293, gyógyulás: 9, összesen: -284 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 6 VP-t.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ek 7 2 24 t. energia kisütése: 7 2 24
Nem áll rendelkezésedre elegendő TU, ezért inkább végre sem hajtod a tudatturbót, csak tiszta pazarlás lenne. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[9,17] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a botot a másikra rontasz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 46, gyógyulás: 8, összesen: -38 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg nagymester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [8,18] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy ryuku csapásvezető. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 12 VP-t.]

v 275 627 elmormolod a 275. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 adamantit). [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 12 VP-t.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[7,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy quwarg nagymester. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Steven McCar. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [6,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Meglengetve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a botot ellenfeledre rohansz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal oldalát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 12 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 31, gyógyulás: 5, összesen: -26 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 12 VP-t.]

kt 735 elkészíted a 735. tárgyat
Sajnos nincs nálad etra hályog, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mágikus hátizsákot kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[6,18] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy friss csatamezőt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ravasack formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Elszántan a másikra rontasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos jobb oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 264 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [6,17] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Beugrasz egy kapualjba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg parafenomén ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 xirnox szivet 10 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.
Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [7,16] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 18 VP-t.]

ve 313 1000 megveszed a 313. tárgyat 1000
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

be 704 bemész a 704. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 1 mozogsz északkeletre
[8,15] Fák, mindenütt csak fák. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fenséges dögöllőt. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos torát. (8 támadással 254 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (10 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 6 VP-t.]

ek 503 222 63 t. energia kisütése: 503 222 63
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

5 6 7 8 9 10 11
14
15
16
17
18
19
20
(6,17) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), quwarg parafenomén (#248)
(6,18) friss csatamező (#262), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, városépítkezés (#398), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, barátság szent tüze (#484), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), q. rohamosztagos (#242)
(6,19) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), nukleáris cickányok (#155), quwarg parafenomén (#248)
(7,16) szent tölgyfa (#393)
(7,19) quwarg nagymester (#214), mínosz-kúp (#178), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 41. jellempróba, művészi porolit (#720), Raia oltár, szent tölgyfa (#393)
(8,15) művészi porolit (#720), tűzrakó hely (#1169), bávatag golombár (#165), q. rohamosztagos (#242)
(8,18) ryuku csapásvezető (#778), művészi porolit (#720), oltár, quwarg nagymester (#214)
(9,16) oltár, quwarg nagymester (#214)
(9,17) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, kétfejű trollok (#163), quwarg nagymester (#214)
(10,16) 24. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282)

[85,19] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy sebesült animált korall. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szörnyen éhezel. (-54 életerő.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 6 mákrózsa virág. Elteszed őket.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 3 VP-t.]

ef 39 526 energia fejlesztése 39
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 147. Kapsz 71 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 3. BP: kb 1205 1 0 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Szörnyen éhezel. (-58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy natharion gólem volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-10 életerő.) [32 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 19 VP-t.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-0 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 64 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 20, 17.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FRISS CSATAMEZŐ (262. TEREPTÁRGY)
Néhány évvel ezelőtt ezen a területen kisebb csata dúlhatott. Itt is, ott is törött bunkókat, kőhegyű lándzsákat, hasznavehetetlenségig szétroncsolt bőrpajzsokat, bőrpáncélokat látsz. És persze holttesteket, jobbára szétrohadt és gyomorindító állapotban. Egy kevésbé kíváncsi egyén számára érdemes minél hamarabb elhagyni ezt a baljóslatú helyet, de egy hozzád hasonló rutinos, öreg kalandozó esetleg kedved kaphat ahhoz, hogy egy kicsit körülnézzen. Ehhez a KUT 20 parancsot kell kiadnod, de csak akkor, ha abban a fordulóban még nem próbálkoztál! Ha van bekapcsolva Feltételes Kutatásod, minden alkalommal kutatni fogsz, amikor áthaladsz a friss csatamezőn (de fordulónként csak egyszer). Ha elrejtett tárgyak után akarsz friss csatamezőn kutatni, akkor 20-nél több pontért kell kutatnod, mert az első 20 TVP-t mindig a holttestek közötti kutakodással töltöd.
Figyelem! A friss csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor a friss csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY)
Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 26 (34) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (38) Támadás: 63 (67) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 19 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 59/65 év
Egészség: 29 (37) Életpont: 670/2 Jellem: semleges Tul. pont: 34
Szerencse: 28 (36) Varázspont: 1338/761 Pénz: 24737 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 88/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 3835 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 977 TP-t kaptál. Jelenleg 11 240 949 TP-d van. A következő szinthez még 259 051 TP szükséges. Trófeáid: Toodrok Din, bo'adhun éjhozó, quwarg széltáncos. A 189. fordulódban 118125 arany került a bankszámládra. 118313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/28 ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 24/61
ütőfegyverek: 46/24 (+4%) lőfegyverek: 36/93

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -31.); ezüsttollú nyíl (#363) (32 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
222,63 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 145,59
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 225
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 222,63
Legfeljebb 48 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 493 időszaki: 156
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/24 (+66%) 2. nyomkövetés: 37/13 (+35%) 3. mászás: 17/20
4. csapdakészítés: 31/61 (+28%) 5. csapdaészlelés: 16/56 6. gyógyítás: 31/44
7. titkosírás: 1/36 8. felderítés: 27/39 (+22%) 9. szörnyidomítás: 17/44
10. teológia: 23/36 (+22%) 11. taumaturgia: 55/84 (+31%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/5 14. zene: 2/55 15. szörnyismeret: 22/19
16. zárnyitás: 23/23 17. vadászat: 3/94 18. vitalitás: 1/32
19. bányászat: 32/29 (+1%) 20. úszás: 10/44 21. főzés: 6/87
22. csapatmunka: 1/37

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 47
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
vízionár (#66), quwarg harcos (#201), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), nyuhaj karbin (#110), degradátor (#210), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), átokosztó (#372), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> brutális morf (#7620)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> brutális morf (#7620) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem sav ellen (#36) >> védelmező morf (#7622) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 99, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 14, 16, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 44, 45, 46, 49, 51, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4572 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 13 mákrózsa virág (#56)


Üzenet küldése a karakternek