315. forduló, 317. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 29. 9h:14'
EZ A 1289. JÁTÉKHETED, 316. FORDULÓD
1290. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,62] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+294 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+84 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 5. KP: v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 8. KP: v 1 50 25 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 613 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 433.]

le 1538 leveszed/lerakod az 1538. tárgyat
Leveszed az Amélia nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

kf 814 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat
A nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

kld 24 küldetés végrehajtása 24
Bármennyire is utálod az efféle tutyimutyi munkákat, nagy nehezen azért rászánod magad a tündérgúnya varrásra. Előkapod az aranytűt, és befűzöd a szinte láthatatlan fonalat. Majd kigúvad a szemed a nagy összpontosítástól, de aztán megtalálod a icuri-picuri szakadást a ruhácskán, és végtelen türelemmel, óvatosan összeöltöd azt. Hullafáradt vagy, mikor órák múlva végzel a művelettel, és jobban leizzadtál tőle, mint az olimpai futóversenyen. [200 pontot használtál fel, van még 233.]

be 751 bemész a 751. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Gyorsan beszámolsz a sikeresen elvégzett munkáról, és kicsit még büszke is vagy magadra, holott egy ilyen egyszerű feladatot még egy puhány városlakó is elvégzett volna.
- Nos rendben van... - csacsogja a serteperte tündérke, és elgondolkodva repked kicsit előtted, fel, s alá, - ...de ilyen könnyen azért nem úszod meg. Hosszú időre elkötelezem magad, ha melléd szegődöm, ezért látnom kell, hogy megbízhatok benned, és komolyan veszed kettőnk szövetségét. Még egy feladatot bízok rád. Figyelj jól! Nemsokára látogatóba jön hozzám a rokonság, és szeretnék mutatni nekik valami olyasmit, ami csak nekem van, és nekik nincs. Arra gondoltam, hogy kifaraghatnád fából a szobromat, ami pont olyan lenne, mint én, ilyen csodálatos, és gyönyörű! Ezzel biztosan le tudnám nyűgözni a kuzinjaimat. Igen, ez lesz a következő feladat! Amott a tisztáson találsz egy nagy, kidőlt farönköt, azt használd fel! Gondolom, fejsze mindig van nálad, ugye? - kérdezi, azzal faképnél hagy.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 25 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[163,63] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb vállát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák nyakát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 53, gyógyulás: 37, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a légirozmár mellső uszonyát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy drasmólyom!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 11 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. IQ-d TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy ősquwarg.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 79 életpontot sebeztél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősquwarg gigantikus potrohát. (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az ősquwarg gigantikus potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 8 139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 95, gyógyulás: 107, összesen: +12 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 mentát koronát. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig...
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 hajító csillagot. IQ-d TF-elődött. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó méregelementál. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál bal csápját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a méregelementál fejét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A méregelementál belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. 6 738 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 39, gyógyulás: 88, összesen: +49 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 31 aranyat. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy jégelementál. Ez is a tárgyadra pályázik!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégelementál testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a jégelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 65 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 119, gyógyulás: 98, összesen: -21 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 manakristályt. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy Ekhnagorhu próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ekhnagorhu farkát. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az Ekhnagorhu testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csőrével az Ekhnagorhu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 30 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 pirkitet. 9 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 130, gyógyulás: 101, összesen: -29 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat.

(Továbbmész...) [162,63] Még mindig bozótos. Találsz egy márványtornyot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cornebara formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin jobb karját. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. Kritikus ütés! (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 szvó-ektoplazmát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 80 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 hajító csillagot. IQ-d TF-elődött. [98 pontot használtál fel, van még 130.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laentrin. A feladatod a következő. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint. Visszaléptek a kapun. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Tarfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve borzalmas varkaudar. A kalandmester int - itt az idő!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy ezüsthegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott ezüsthegyű lándzsát 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkbraktúrsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-30 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 90.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy ónix masszavadító. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Hihetetlen gyorsasággal csapod le a felbukkanó célpontokat, ugrod át a lávapatakokat, suhansz át a tüskés acélgerendák alatt. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklommukklopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy zombi mester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 399 életpontot sebeztél. A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Üllőnyűvő Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy rájabőr úszógatyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép rájabőr úszógatyát 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shintrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Zenélni kezdesz. A dal annyira lüktető ritmusú, annyira fülbemászó dallamú, hogy a három figura önkéntelenül is mozogni, dúdolni kezd, és hamarosan már ropják a táncot. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Grindan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy hordóagyú mamelukot!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {HD:} Cápafoggal jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 27 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 41, gyógyulás: 90, összesen: +49 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Traldormukkmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Rughar familiárisa. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [60 pontot használtál fel, van még 20.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[163,62] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [164,62] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Xantax, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tündérpalota (751. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 8.]

kt 2644 elkészíted a 2644. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen káoszrelikviát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 26, 2.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a király szilmill. 2 kaját bezabál a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól Ghalla nagymestere helyett a világegyetem nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +44 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 457 pontot. A következő körben tehát 457 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr apostola vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 316. fordulód.

Erő: 34 (59) Szint: 34 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 53 (67) Támadás: 54 (57) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 34 (48) Védekezés: 43 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 31 (45) Életpont: 728/782 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 4
Szerencse: 33 (53) Varázspont: 1550/1097 Pénz: 2946 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 48/15 Pszi pont: 305/270 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 3437 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49 845 TP-t kaptál. Jelenleg 5 029 471 TP-d van. A következő szinthez még 470 529 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 1534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/39 ökölvívás: 36/19 (+8%) szúrófegyverek: 25/79 (+4%)
vágófegyverek: 17/37 ütőfegyverek: 7/99 lőfegyverek: 21/52 (+6%)
dobófegyverek: 31/63 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); hajító csillag (#939) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Kedvenc táborhely: 184,58
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/19 (+15%) 2. nyomkövetés: 68/37 (+9%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 15/77 (+8%) 5. csapdakészítés: 22/20 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/94
7. gyógyítás: 67/8 8. titkosírás: 5/80 9. felderítés: 16/12
10. szörnyidomítás: 10/9 (+8%) 11. teológia: 38/80 (+29%) 12. taumaturgia: 51/71 (+12%)
13. szerencsejáték: 1/78 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 36/14 (+3%)
16. zene: 22/27 (+5%) 17. szörnyismeret: 24/12 18. pszi: *24/100
19. zárnyitás: 4/58 20. vadászat: 10/78 21. bányászat: 23/97 (+4%)
22. úszás: 9/96 23. főzés: 10/5 (+10%) 24. csapatmunka: 1/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (43,25) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 1)
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 92, 189, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 145.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 389. Szerzett pont: 42812. Beállított erő: 10 Összpont: 121738

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5956 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * cápafog (#833) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 jégcsákány (#1574) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
8 mihlanil nyíl (#597) 15 nyílvessző (#108) 12 tüske (#22)
22 ubuk tüske (#131) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
17 bogyógránát (#430) 6 bumeráng (#249) 11 ekharion dárda (#1557)
1 esszenciakristály (#350) 12 ezüstshuriken (#327) 1 fejsze (#1240)
20 hajító csillag (#939) 3 jégpasztilla (#1566) 36 mérg. vas dobónyíl (#190)
3 mihlanil dobótőr (#599) 30 * ubuk dobónyíl (#138) 15 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 gyémántsisak (#467) 2 * mentát korona (#1559)
1 optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 mópat token (#585)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 Amélia nyaklánca (#1538) 6 aranylánc (#191) 4 gyöngysor (#192)
1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 ritualista amulett (#708) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 mászó-karperec (#392) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
22 * angyalok gyűrűje (#529) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
18 fűszertartó (#210) [bennük 54 csepp sáfránypor (#211), fér még: 36]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1 sólyomcsőr (#1223) [benne 5 pondróvér (#1232), fér még: 7]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 201]
2 szent kehely (#257) [bennük 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 12]
1 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 6]
1 toxyl üvegcse (#592) [benne 10 csepp toxyl (#591), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 101 csepp ugh méreg (#166), fér még: 79]
4 vizestömlő (#3) [bennük 66 korty víz (#27), fér még: 14]
6 zöld üveg (#82) [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 78]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554)
17 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő ládikó (#504) 21 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
3 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
10 Fairlight szütyője (#2108) 6 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
19 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
210 kaja (#2) 17 káoszrelikvia (#2644) 3 keg gomba (#1615)
95 kis káoszrelivkia (#2643) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
3 kristályfolyadék (#449) 3 kristálygömb (#265) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus hátizsák (#735) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 15 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
2 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 25 ork csodaszer (#1228) 4 pszi kő (#248)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 ryuku védőkenőcs (#1154)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 6 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 3 titkos teleportkő (#1387) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 2 védőkristály (#2240)
20 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 1 alligátorbőr (#661) 31 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 11 aranytoll (#572) 35 argumérc (#2632)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 13 bordacsont (#16)
24 borkonyó bibe (#312) 4 csalánvirág (#582) 7 csillagbot (#929)
35 csillezsályalevél (#1253) 15 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
10 darázsszárny (#652) 7 dentor bőr (#551) 3 dorony tüdő (#212)
15 dözmöng szív (#122) 61 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578)
3 eknozol (#540) 1 era formázó minta (#418) 2 evaporőr háj (#105)
9 ezüstdarab (#326) 2 fabontó (#106) 103 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 9 fokhagyma (#403) 18 főnixtoll (#563)
2 galachmit (#310) 15 grifftojás (#179) 7 gromak bőr (#268)
21 gyíkfű (#201) 45 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390)
2 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
1 holdbőr (#1236) 4 iknegurin (#541) 5 ilkin érc (#232)
3 jégszív (#282) 7 kaktuszbogyó (#429) 32 kaktusztüske (#114)
11 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205)
13 kék orchidea (#68) 10 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
1 küklopsz szem (#643) 12 kvazár (#244) 16 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 1 lélekesszencia (#619) 6 lidércesszencia (#1074)
5 liumbe hajtás (#655) 7 lótuszvirág (#447) 202 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 101 mákrózsa virág (#56) 1 mammutbőr (#1078)
6 mandibulapenge (#125) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mithril (#352)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 9 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
22 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758) 9 móri gyümölcs (#116)
5 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667) 78 ómatéria (#2642)
10 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 24 ovimon-bogyó (#207)
7 pézsmatökmag (#934) 109 pirkit (#153) 12 púderkő (#119)
18 pular kristály (#239) 10 purifikátor háj (#269) 6 rájabőr (#404)
11 ramit kő (#226) 12 remák szív (#264) 18 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 13 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292) 1 smaragdkő (#678)
7 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 3 szulfin (#676) 8 + szvó-ektoplazma (#151)
8 téfea-agy (#172) 24 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198)
1 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15) 5 vámpírfog (#1221)
1 vapár ág (#110) 13 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 13 vasérc (#152) 2 vörös zyel (#606)
6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 408.10 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 6 csillagbot (#929) 1 csillezsályalevél (#1253)
6 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
6 pézsmatökmag (#934) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 hajító csillag (#939) 1 karbin plazma (#199) 16 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 1 mentát korona (#1559) 1 nyílvessző (#108)
1 ómatéria (#2642) 9 pirkit (#153) 10 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 5 toxyl (#591) 18 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

161 162 163 164 165
61
62
63
64
(162,63) márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), quwarg nagymester (#214), borzalmas varkaudar (#166), zombi mester (#251), hordóagyú mameluk (#254)
(163,62) élőholt tigris (#766), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534)
(163,63) áeratikus hasnyákok (#243), grok-képződmény (#149), oltár, szent liget (#439), légirozmár (#94), drasmólyom (#60), varkaudar felderítő (#7133), ősquwarg (#300), méregelementál (#306), jégelementál (#277), Ekhnagorhu (#291)
(164,62) tündérpalota (#751), bávatag golombár (#165), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek