Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 24. 12h:24' EZ A 288. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD 289. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1532 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 138 19 224 | elmormolod a 138. varázslatot a 19. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 64 71 73 | elmormolod a 64. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 188 364 14 | elmormolod a 188. varázslatot a 364. varázslatot a 14. varázslatot |
hh 1100 1618 1137 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1137. tárgyat |
e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
e 15 0 0 | élelemszerzés 15 pontért |
* 2. KP: hh 745 1133 1253 | használod a 745. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 3. KP: vv 26 14 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: v 1 9999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 1525 326 327 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 328 329 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 330 344 | használod az 1525. tárgyat |
ftv 47 328 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 328. szörnyet |
ftv 51 329 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 329. szörnyet |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a halálelementál bal lábát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a halálelementál jobb lábát. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 44, gyógyulás: 129, összesen: +85 ÉP}
(Továbbmész...) [371,95] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár! {támadása: 44.}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 25, gyógyulás: 100, összesen: +75 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 34, gyógyulás: 104, összesen: +70 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón bal első lábát. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a márvány drakón jobb első lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a márvány drakón testét. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a márvány drakón bal oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a márvány drakón csontos pofáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sárkányfogat. 9 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 141, gyógyulás: 144, összesen: +3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 196 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Sötétség Hercege jobb vállát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege jobb lábát. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 40 életpontot vesztettél. Mágusölővel megvagdalod a Sötétség Hercege jobb karját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Sötétség Hercege jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál, 26 arany és egy shinai gömb. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 jégkristályt. 12 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 542, gyógyulás: 187, összesen: -355 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod az ősöreg góliát bal lábát. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Az ősöreg góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő, egy fűszertartó, 3 gyöngymangó, egy trófea nyaklánc, egy vasérc és egy aranytű. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 nehezéket. Elhajítod a vacak kisebb quwarg isten trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ősöreg góliát trófeát. 21 175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 334, gyógyulás: 302, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [372,94] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délkeletre egy mópat boly van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lélekelementál. {támadása: 60.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lélekelementál anyagtalan testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál bal karját. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lélekelementál anyagtalan testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a lélekelementál nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a lélekelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 248, gyógyulás: 223, összesen: -25 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod az árnylord fénytelen testét. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mágusölővel végigvágod az árnylord fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel megbököd az árnylord testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 159, gyógyulás: 135, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [374,92] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drótszőrű mópat lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 184 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a drótszőrű mópat jobb középső lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 414, gyógyulás: 54, összesen: -360 ÉP}
(Továbbmész...) [375,91] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy bíborcserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét ölész. (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [377,91] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.
(Továbbmész...) [378,90] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vámpírféreg. (ld. enc.) {max. életpontja: 1000-1089.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a vámpírféreg testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a vámpírféreg testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 356, gyógyulás: 37, összesen: -319 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a lélekelementál fejét. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 33 életpontot vesztettél. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kyorg tőrrel megérinted a lélekelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lélekelementál éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 298, gyógyulás: 236, összesen: -62 ÉP}
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 381 82 | elmormolod a 198. varázslatot |
368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[381,82] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a tűzelementál lángoló testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod a tűzelementál lángoló testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 19 életpontot vesztettél. A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 57, gyógyulás: 94, összesen: +37 ÉP}
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
im 3 | imádkozol |
im 3 | imádkozol |
im 3 | imádkozol |
ef 50 503 | energia fejlesztése 50 |
szk 276 249 294 | keresed a 276. szörnyet a 249. szörnyet a 294. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 5. BP: h 449 0 0 | használod a 449. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
ŐSÖREG GÓLIÁT (313. SZÖRNY) Amikor a Sötét Föld hegycsúcsai között kalandozva, egyszercsak megmozdul alattad a hegy, akkor tudod, hogy nagy baj van. A hegy méretű ősöreg góliátok nagyobb lények minden ismert szárazföldi teremtménynél. Gigantikus, két lábon járó, görnyedt testtartású, torz pofájú lények. Általában csak ülnek és alszanak, de ha megmozdulnak, több mérföldes körzetükben megremeg a föld. Ennek a lénynek apróságot jelent egy kisebb óriás agyontaposása, és egy kalandozó számára annyira parányi, hogy valószínűleg észre sem veszi. De ha igen, egyetlen csapással szétkeni, függetlenül a parányi mágikus páncéloktól, amit az illető visel. Az ősöreg góliát erejét a hegyekből nyeri, ezért gyakorlatilag elpusztíthatatlan, amíg a földön áll - és ugyan milyen erő volna képes egy hegyet a levegőbe emelni? |
ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY) Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz... |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY) A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
DRÓTSZŐRŰ MÓPAT (426. SZÖRNY) Az éjfattyak esszenciája halálos még a Thargodanokra is - azonban néha, minden tízezer esetből egyszer, túl lehet élni azt, hogy valakire a tl'urlangok masszája csöppen. Igen, az evolúció még a Sötét Földön is működik! Az így megfertőzött mópatokból borzalmas, mutáns szörnyek válnak, amelyeket még a Thargodanok is messze elkerülnek. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető... |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
VÁMPÍRFÉREG (782. SZÖRNY) A vámpírféreg egy undorító élősködő, ami más élő teremtmények vérével táplálkozik. Elsősorban a Thargodanokéval, bár ez csak kényszerűségből vállalt sorsuk, hiszen a Sötét Föld bűzölgő mocsaraiban épp ezek a teremtmények fordulnak meg a legsűrűbben. Na meg egy Thargodan legyűrése egy vámpírféregnek meg sem kottyanhat. Persze egy arra járó ghallaszülött kalandozó is ugyanúgy áldozatul eshet a vámpírféreg támadásának: vérét adva a testére tapadó szörny támadásakor. A féreg két hatalmas szemfogának harapásától különösen óvakodni kell, hiszen könnyen előfordulhat, hogy annak támadása során nem csupán elmúló vérveszteség, hanem permanens tulajdonságvesztés lesz a "jutalmad". Emiatt a vámpírféreg megtámadásához vagy tulajdonságpajzsot kell húznod, vagy direkt FT parancsot kiadnod rá. |
FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT) A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál! |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
Erő: | 50 (72) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 33 (58) | Támadás: | 76 (79) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 31 (44) | Védekezés: | 86 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 34 (49) | Életpont: | 897/602 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 (67) | Varázspont: | 1768/351 | Pénz: | 18225 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 90/26 | Pszi pont: | 186/83 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 5/60 | szúrófegyverek: | 41/60 (+2%) |
vágófegyverek: | *24/101 | ütőfegyverek: | 1/65 | lőfegyverek: | 29/49 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) max. 100 db (2 -7.); nyílvessző (#108) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
382,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 382 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/0 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 37/37 | 3. mászás: | 23/41 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 33/0 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 20/74 (-1500%) | 6. gyógyítás: | 17/24 |
7. titkosírás: | 1/76 | 8. felderítés: | 31/56 | 9. szörnyidomítás: | 14/59 |
10. teológia: | 77/68 (+115%) | 11. taumaturgia: | 103/10 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 2/16 |
13. versengés: | 14/99 | 14. zene: | 27/11 (+50%) | 15. szörnyismeret: | 23/95 |
16. pszi: | 20/43 (+14%) | 17. zárnyitás: | 6/65 | 18. vadászat: | 33/7 |
19. vitalitás: | 3/20 | 20. bányászat: | 32/75 (+4%) | 21. úszás: | 2/84 |
22. főzés: | 7/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 35, max: 50) |
bolhakutya (#17), szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), Dögvész (#7495), szintszívó lények (#9097), massza (#217), Zinthurg (#180), tormikus egér (#218), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), csontváz lord (#177), óriás csontváz (#176), zombi mester (#251), élőholt mágus (#175), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), tűzelementál (#276), Kaszás Ubaron (#7040), átokosztó (#372), halottidéző (#391), genrath vérmedve (#7080), troll bányász (#679), molgan (#284), Ekhnagorhu (#291), ragadozó (#292), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), csontgólem (#392), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), pszi őselementál (#258), kronotapír (#286), szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | tolvajvér (#364) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | vámpirizáció (#1) (9989,0) |
áldomás (#6) (9987,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): új. sámánkunyhó (767): új. léghajóállomás (817): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 121, 122, 123, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 11, 12, 14, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1232, az összesen kapott pontszám: 207770. (összesen ölhető: 1572 ) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 138 19 224, vv 64 71 73, vv 188 364 14, hh 1100 1618 1137, e 10, e 15. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
tudati immunitás (201) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 11597 TU szükséges.) |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
Összsúly: 453.68 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 390 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
443 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
3 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | tinta (#101) | |||
12 | vashegyű nyíl (#176) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranytű (#272) | 3 | arkog kő (#632) | |||
5 | ében toboz (#578) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | nehezék (#258) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | vasérc (#152) |
380 | 381 | 382 | 383 | |
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|