88. forduló, 90. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 17. 10h:12'
EZ A 96. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
97. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,23] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)

kno 10 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 249.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1228 5 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 2 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +3 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [4 pontot használtál fel, van még 230.]

gyk 224 20 gyakorolsz a 224. tárggyal 20 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 18 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[61,23] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy amniosz-fát. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a kaffogó hebrencs nyakát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy harcias morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a harcias morf testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 sullár hólyag úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a halálos morf jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A halálos morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ezüsttollú nyilat. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,23] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy gyilkos tetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Varkaudar lándzsával felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy lomha morf áll veled szemben. {támadása: 19.}

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a lomha morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A lomha morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 rumot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [63,23] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy óriás sáska. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az óriás sáska rovartestét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás sáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[64,23] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fabontó szójer. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a fabontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fabontó szójer testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az éltető morf fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [65,23] A terep továbbra is ritka erdő. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy vadász quwarg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d5+8.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a domináns morf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a domináns morf többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a domináns morf csáprágójával. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a domináns morf jobb középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a domináns morf csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő láncing felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 11 madártollat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 150.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[66,23] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy goldugar közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy harcias morf.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Nyelvével a harcias morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [67,23] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 21.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy változatos morf áll veled szemben.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a változatos morf testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.

(Továbbmész...) [68,23] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. (ld. enc.) A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a domináns morf fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a domináns morf. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf. {max. életpontja: 87-94.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a domináns morf jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf bal hátsó lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő varkaudar lándzsa felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 20 aranyat. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. [40 pontot használtál fel, van még 80.]

f 131 166 kísérletezel a 131. tárggyal a 166. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Ezek a komponensek valahogy nem stimmelnek egymáshoz. [10 pontot használtál fel, van még 70.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-21 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 43 arany vérdíjat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY)
Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 22 Menekülés: 50 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 24 Életpont: 231/152 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 11 (14) Varázspont: 86/39 Pénz: 325 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 4/0 Pszi pont: 19/13 EFejl: 3
Eddig összesen 691 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 001 TP-t kaptál. Jelenleg 219 213 TP-d van. A következő szinthez még 40 787 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, varkaudar behemót.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *19/100 szúrófegyverek: 8/38 (+25%) vágófegyverek: 6/97
ütőfegyverek: 5/70 lőfegyverek: 13/83 (+52%) dobófegyverek: 4/4

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << varkaudar lándzsa (#224) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
68,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 68
Legfeljebb 4 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 4 időszaki: 4

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/54 (+15%) 2. nyomkövetés: 12/82 (+9%) 3. mászás: 1/9
4. csapdaészlelés: 1/14 5. gyógyítás: 49/0 (+24%) 6. felderítés: 1/21
7. teológia: 3/58 (+5%) 8. harcművészetek: 19/0 9. szörnyismeret: 2/18
10. pszi: 3/64 (+103%) 11. vadászat: 10/40 12. bányászat: 6/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40).

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 205, az összesen kapott pontszám: 20500. (összesen ölhető: 828 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7295 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 boszorkánykendő (#1697) 3 * Jerome köpenye (#1527) 1 * láncing (#222)
1 * mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 nyu-shuriken (#157)
1 * parittya (#18) 3 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107)
43 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224) 8 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 hibátlan tűzopál (#1642) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 1 Fairlight szütyője (#2108)
1 fenőkő (#1618) 4 gernim balzsam (#1894) 57 kaja (#2)
3 kötél (#92) 5 krónika (#1725) 1 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540) 5 ork csodaszer (#1228)
3 rum (#1419) 1 tapasztalatkő (#975) 1 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
3 vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 17 átlátszó morfplazma (#2451)
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
24 bíbor morfplazma (#2450) 4 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
5 fabontó (#106) 25 fehér morfplazma (#2445) 5 fekete gyöngy (#99)
23 fekete morfplazma (#2446) 5 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 3 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)
19 kék morfplazma (#2442) 1 királygyík bőr (#44) 1 lélekkő (#1650)
21 lila morfplazma (#2448) 37 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
6 mutáns csont (#331) 22 narancs morfplazma (#2449) 3 nektoraf faggyú (#667)
5 óndarab (#85) 20 pirkit (#153) 14 quwarg tojás (#360)
1 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 10 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 14 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29)
1 szárnyas hernyó (#69) 3 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63)
6 trikornis szarv (#198) 4 vámpírfog (#1221) 6 varányszem (#30)
8 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)
19 vörös morfplazma (#2443) 21 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 62.02 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 10 kerek kő (#19)
2 ork csodaszer (#1228) 3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 átlátszó morfplazma (#2451)
1 bíbor morfplazma (#2450) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 3 fabontó (#106)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 lila morfplazma (#2448) 11 madártoll (#112) 3 rum (#1419)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 vörös morfplazma (#2443) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
22
23
24
(61,23) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, kaffogó hebrencs (#88), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618)
(62,23) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba, gyilkos tetű (#116), lomha morf (#7621)
(63,23) óriás sáskák (#27), grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, 35. jellempróba
(64,23) fabontó szójer (#71), éltető morf (#7625)
(65,23) Sheran rúnaköve, vadász quwarg (#241), domináns morf (#7624), élőholt quwarg (#202)
(66,23) Fairlight oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), goldugar (#65), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623)
(67,23) quwarg harcos (#201), változatos morf (#7626)
(68,23) trikornis (#104), domináns morf (#7624), Leah rúnaköve, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek