Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 16. 12h:11' EZ A 244. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD 245. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 10 520 | energia fejlesztése 10 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,23] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 1d6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sünmedve fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló bal középső lábát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,22] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku futárbérenc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és egy vas dobónyíl. 1 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,20] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 16.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,22] Amerre csak a szem ellát, dombok.
(Továbbmész...) [101,23] Továbbra is dombság.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [101,25] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vemhes Guppi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot!
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [38 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 15 VP-t.]
h 234 40 | használod a 234. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
d 317 | eldobod a 317. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT) Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
Erő: | 38 (56) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 33 (41) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 37 (42) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 30 (40) | Életpont: | 572/572 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (28) | Varázspont: | 692/387 | Pénz: | 35399 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 183/46 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/54 | szúrófegyverek: | 28/21 | vágófegyverek: | 25/40 |
ütőfegyverek: | 5/98 | lőfegyverek: | 23/43 (+11%) | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
101,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 415 időszaki: 369 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/2 | 2. nyomkövetés: | 51/21 (+30%) | 3. mászás: | 7/43 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 11/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/65 | 6. gyógyítás: | 62/4 |
7. titkosírás: | 4/10 | 8. felderítés: | 9/45 | 9. szörnyidomítás: | 12/33 |
10. teológia: | 20/1 (+9%) | 11. taumaturgia: | 31/52 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 3/63 (+12%) |
13. versengés: | 12/13 (+18%) | 14. harcművészetek: | 23/9 | 15. zene: | 17/62 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 4/58 | 17. pszi: | 24/53 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 24/28 (+50%) | 20. bányászat: | 31/18 (+15%) | 21. úszás: | 4/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kaszabolósáskát (#83) háló-csapdával (#220), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1188, az összesen kapott pontszám: 118800. (összesen ölhető: 1188 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8909 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | 2 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||
7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | nyílvessző (#108) | 10 | rézgolyó (#343) | |||
4 | sallank nyíl (#129) | 2 | tüske (#22) | 71 | ubuk tüske (#131) | |||
5 | * | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortexvessző (#2331) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
4 | Jerome köpenye (#1527) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | ritualista öv (#709) | 3 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
4 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | obszidián függő (#195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 6 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
5 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 3 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | |
3 | ezüst karkötő (#158) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
24 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 75] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 106 csepp spiritusz (#170), fér még: 74] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
13 | uzbány csőr (#169) | [bennük 156 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 16 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 13 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 4 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | |||
4 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | 16 | gyógykenőcs (#313) | |||
78 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 5 | kötél (#92) | |||
5 | krónika (#1725) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | 4 | manakristály (#500) | |||
7 | megsemmisítő (#1540) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | 20 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
2 | sáfránykristály (#675) | 8 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tatu dob (#234) | 4 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) | ||
6 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
77 | álompor (#396) | 117 | átlátszó morfplazma (#2451) | 130 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 11 | dorony tüdő (#212) | 104 | drótszőr (#37) | |||
4 | eknozol (#540) | 3 | elkarog szőr (#665) | 111 | fehér morfplazma (#2445) | |||
27 | fekete gyöngy (#99) | 119 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 4 | galachmit (#310) | $1 | gromak bőr ($268) | |||
47 | gyöngymangó (#135) | 12 | hattyútoll (#1222) | 5 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
5 | ilkin érc (#232) | 53 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 103 | kék morfplazma (#2442) | 3 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kőszem (#304) | 4 | lapkorong (#80) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
134 | lila morfplazma (#2448) | 14 | magszim bél (#103) | 56 | mákrózsa virág (#56) | |||
7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | móri gyümölcs (#116) | 112 | narancs morfplazma (#2449) | |||
3 | nektoraf faggyú (#667) | 22 | óndarab (#85) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
31 | pirkit (#153) | 4 | pular kristály (#239) | 8 | purifikátor háj (#269) | |||
5 | ramit kő (#226) | 4 | remák szív (#264) | 5 | rézdarab (#70) | |||
2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 125 | sárga morfplazma (#2447) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
17 | sünmedve tüske (#14) | 14 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 9 | varányszem (#30) | |||
27 | vasérc (#152) | 10 | vízionár szem (#102) | 119 | vörös morfplazma (#2443) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 118 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 177.29 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | varkaudar csizma (#317) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
75 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 5 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|