86. forduló, 88. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 18. 17h:53'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,79] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [+6% teo] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 242.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 192.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 1 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[117,80] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy hadroszaurusz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hadroszaurusz nyakát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A domináns morf leken néhány pofont. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Messze hajítod a vacak kis Földrengető trófeát, és kinyersz egy alkalmas domináns morf trófeát. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy változatos morf.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a változatos morf fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) Apró csípést ejt rajtad a változatos morf csőrével. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner jégtroll trófeát, és kinyersz egy alkalmas változatos morf trófeát. 2 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 1 varázskövet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,81] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy velociraptor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor farkát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a velociraptor fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hadroszaurusz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz jobb vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 83 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf bal karját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az éltető morf testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az éltető morf karmával. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az éltető morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis domináns morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő éltető morf trófeát. 2 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf nyakát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a változatos morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a változatos morf jobb szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a változatos morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A változatos morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 angyalok gyűrűjét. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [46 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[119,82] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy velociraptor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a velociraptor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a velociraptor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy éltető morf áll veled szemben.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf bal lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Második ellenfeled egy változatos morf.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a változatos morf fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A változatos morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A változatos morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 18 aranyat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [120,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Tűzhajú lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy hadroszaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hadroszaurusz nyakát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a hadroszaurusz testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a hadroszaurusz nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+52 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a lomha morf testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+53 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a brutális morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A brutális morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A brutális morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 2 rókafarkat.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+51 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája lapos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [138 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 40. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 13 (24) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 15 (23) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 33/35 év
Egészség: 20 (28) Életpont: 655/320 Jellem: gonosz (97) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (34) Varázspont: 523/0 Pénz: 26554 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 37/18 Pszi pont: 133/93
Eddig összesen 1181 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 918 TP-t kaptál. Jelenleg 916 554 TP-d van. A következő szinthez még 83 446 TP szükséges. Trófeáid: változatos morf, éltető morf, ryuku csapásvezető.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 26/81 (+27%) ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 21/24 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
121,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 778 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/84 2. nyomkövetés: 15/62 (+25%) 3. mászás: 8/14 (+210%)
4. csapdakészítés: 19/25 (+21%) 5. csapdaészlelés: 2/36 6. gyógyítás: 22/35 (+198%)
7. titkosírás: 2/50 8. felderítés: 5/34 9. szörnyidomítás: 2/74
10. teológia: 10/78 (+6%) 11. taumaturgia: 21/53 (+9%) 12. zene: 11/15 (+22%)
13. szörnyismeret: 6/43 14. pszi: 16/9 (+23%) 15. zárnyitás: 2/28
16. vadászat: 7/47 17. bányászat: 13/95 18. úszás: 1/0
19. főzés: 5/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. (teljesítve)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 126, 127, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 561, az összesen kapott pontszám: 64010. (összesen ölhető: 1200 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 12 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2997 TU szükséges.)

Összsúly: 274.26 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 madártoll (#112) 1 morf esszencia (#2452)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1 fekete morfplazma (#2446)
31 kaja (#2) 1 lila morfplazma (#2448) 10 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 raptor karom (#281) 2 rókafarok (#124)
4 sárga morfplazma (#2447) 3 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
80 víz (#27) 2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121 122
78
79
80
81
82
83
84
(117,80) hadroszaurusz (#162), domináns morf (#7624), változatos morf (#7626), művészi porolit (#720)
(117,81) velociraptor (#161), márványtorony (#175), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, tündöklő szobor (#1587), 36. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(118,82) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), hadroszaurusz (#162), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)
(119,82) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), velociraptor (#161), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)
(120,82) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), hadroszaurusz (#162), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620)
(121,83) süvítő rája (#113), márványtorony (#175), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek