Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 11. 21h:46' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: vv 53 120 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
v 198 251 55 | elmormolod a 198. varázslatot |
243 | 244 | 245 | |
48 | |
|
|
49 | |
|
|
50 | |
|
|
[251,55] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr.
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 2 2 | mozogsz 2 2 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 230 | használod a 230. tárgyat |
lm 5 9 14 | mozogsz 5 9 14 |
lm 16 29 | mozogsz 16 29 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 541 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az őshonos sziklozug jobb oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őshonos sziklozug beleharap a kezedbe. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Az őshonos sziklozug összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 12 558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 222, gyógyulás: 202, összesen: -20 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 666 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tarajos mandrag potrohát. (8 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a tarajos mandrag fejét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a tarajos mandrag torát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 15 372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1424 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 574, gyógyulás: 365, összesen: -209 ÉP}
(Továbbmész...) [249,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy vastagbőrű mutak. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 450 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a vastagbőrű mutak testét. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (8 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 16 883 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2052, sebződés: 855, gyógyulás: 562, összesen: -293 ÉP}
(Továbbmész...) [248,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lidérctűz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 272 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 312 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 312 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 624, gyógyulás: 8, összesen: -616 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 448 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó jobb szárnyát. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a halálhozó bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 48 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 15 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 332, gyógyulás: 211, összesen: -121 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kísértetvarázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a kísértetvarázsló bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 6 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 25, gyógyulás: 152, összesen: +127 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 358 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a gothag döglidérc fejét. (8 támadással 718 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a gothag döglidérc jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 16 030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 415, gyógyulás: 92, összesen: -323 ÉP}
(Továbbmész...) [246,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Choler egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy tükörtorony van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nitmák lord. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a nitmák lord testét. (8 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a nitmák lord ízelt lábát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a nitmák lord fejét. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a nitmák lord testét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sajnos nem sikerült a nitmák lord minden csapását hárítanod. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 562, gyógyulás: 541, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [245,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy gothag döglidérc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 342 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 712 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 35 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 40 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod a gothag döglidérc fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 16 030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1847, sebződés: 448, gyógyulás: 99, összesen: -349 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [246,51] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 0, gyógyulás: 142, összesen: +142 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nanda testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a nanda testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 21, gyógyulás: 131, összesen: +110 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronokukac jobb oldalát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a kronokukac testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 13, gyógyulás: 139, összesen: +126 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 132, összesen: +132 ÉP}
(Továbbmész...) [245,50] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
kno 17 | képesség-növelés 17 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 628 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. {KCC:} A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. {KCC:} A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 618, gyógyulás: 266, összesen: -352 ÉP}
ef 20 511 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 2 napnál rövidebb ideig táborozol. |
SZOLGALIDÉRC (931. SZÖRNY) Mhufex romvárosának lakói mind, kivétel nélkül ugyanúgy végezték: meghaltak, mielőtt felfoghatták volna, mi történik velük. Érdekes élmény volna megszemlélni, vajon ők milyennek láthatják a világot. Lehet, hogy a düledező romok az ő szemükben még a régi pompájukban büszkélkednek, az utcákon pedig vidáman lüktet az ÉLET. A szolgalidérc valaha mágustanonc lehetett, mert némi varázserőt átlopott magával a halálon túli létbe is. Hosszú köntösét mágiarúnák díszítik, a körmét pedig szertartásosan, vérrel festette vörösre. A szolgalidérc az egyetlen élőholt ezen a helyen, aki némileg tisztában van a helyzetével. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne próbálna meg darabokra tépni, amint megpillant. Ha felveszed vele a harcot, mágiával átjárt fegyvereket ajánlok ellene. |
PSZI-KONVERZIÓ II. (195. PSZI KÉPESSÉG) Hosszú ideje töprengesz azon, hogy miért ennyire használhatatlan a pszi konverzió. A töprengés meghozta eredményét, mostantól képes vagy a pszi-konverzió II-re, amely sokkal hatékonyabb, mint elődje. A P 195 <TU mennyiség> paranccsal képes vagy 15 TVP árán tetszőleges mennyiségű TU-t előállítani (persze így sem mehet MXTU fölé), 20 pszi pont / TU költséggel. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
Erő: | 53 (67) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 45 (76) | Támadás: | 89 (94) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 45 (56) | Védekezés: | 96 (106) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/288 év |
Egészség: | 46 (67) | Életpont: | 1461/887 | Jellem: | gonosz (313) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (73) | Varázspont: | 1992/437 | Pénz: | 23733 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 90/53 | Pszi pont: | 353/82 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/64 (+4%) | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 47/30 (+9%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 38/74 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); ében dobónyíl (#849) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
244,50 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/11 | 2. nyomkövetés: | 48/15 (+27%) | 3. mászás: | 24/79 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 42/95 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 42/92 | 6. gyógyítás: | 59/6 |
7. titkosírás: | 3/16 | 8. felderítés: | 35/28 | 9. szörnyidomítás: | 15/85 |
10. teológia: | 101/61 (+47%) | 11. taumaturgia: | 140/41 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 4/79 |
13. versengés: | 22/8 (+15%) | 14. harcművészetek: | 23/16 | 15. zene: | 69/8 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 19/67 | 17. pszi: | 44/2 (+164%) | 18. zárnyitás: | 18/6 |
19. vadászat: | 26/78 (+26%) | 20. vitalitás: | 4/35 | 21. bányászat: | 40/18 (+9%) |
22. testépítés: | 9/13 | 23. úszás: | 13/5 (+6%) | 24. főzés: | 12/72 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 198 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (69,0) | áldomás (#6) (9985,0) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | lidérctűz (#457) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
bölcs szilmill (#343) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 105. labirintus (251,55). árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 24, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1890 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1914 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 42 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sötét ital (#284) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
46 | arany (#50) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tl'urlang méreg (#946) | 4 | varázskő (#305) | |||
4 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|