Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 24. 7h:26' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 522 10 | használod az 522. tárgyat |
hu 171 297 212 | hulladék: 171 297 212 |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot a 9999. varázslatot |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
vv 188 | elmormolod a 188. varázslatot |
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
163 | 164 | 165 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
[193,12] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy átokmurgattyú közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 161 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 240 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod az éltető morf karmával. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 120, gyógyulás: 189, összesen: +69 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 240 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az éltető morf jobb karját. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az éltető morf karmával. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az éltető morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 102, gyógyulás: 183, összesen: +81 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 31, gyógyulás: 51, összesen: +20 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 35, gyógyulás: 49, összesen: +14 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, 12 arany, egy ezüst kulcs, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 44, gyógyulás: 68, összesen: +24 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 173 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a szánalmas pondró bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 5 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 108, gyógyulás: 144, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [193,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák egyik csápját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf bal oldalát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lomha morf testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a lomha morf jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 91, gyógyulás: 78, összesen: -13 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 360 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf nyakát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A domináns morf újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült a domináns morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 69 életpontot vesztettél. A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 155, gyógyulás: 138, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [194,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércúr bal lábát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lidércúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 3, gyógyulás: 78, összesen: +75 ÉP}
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [196,16] Bozótos terepre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Látsz egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga bal hátsó lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Quwargamanga díszes potrohát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Quwargamanga bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 4 575 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 24, gyógyulás: 99, összesen: +75 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [196,15] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a kronotapír tekergő ormányát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 793 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 36, gyógyulás: 112, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [194,13] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált.
(Továbbmész...) [193,12] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ef 30 540 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
Erő: | 37 (50) | Szint: | 39 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 29 (54) | Támadás: | 60 (63) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 29 (41) | Védekezés: | 66 (73) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/136 év |
Egészség: | 33 (47) | Életpont: | 1091/1346 | Jellem: | gonosz (110) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (61) | Varázspont: | 1528/3 | Pénz: | 44496 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 82/0 | Pszi pont: | 213/447 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/20 | ökölvívás: | 26/62 | szúrófegyverek: | 39/35 (+7%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | *33/100 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 235 |
Legfeljebb 22 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1528 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/14 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 34/51 (+18%) | 3. mászás: | 18/67 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 33/47 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 6/64 | 6. gyógyítás: | 57/12 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 18/21 (-1269%) | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 50/40 (+50%) | 11. taumaturgia: | 95/23 (+44%) | 12. szerencsejáték: | 1/83 |
13. versengés: | 12/52 | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 42/47 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 16/33 | 17. pszi: | 28/93 (+3%) | 18. zárnyitás: | 14/93 |
19. vadászat: | 14/71 (+36%) | 20. vitalitás: | 1/83 | 21. bányászat: | 33/99 |
22. úszás: | 5/84 | 23. főzés: | 9/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (67,0) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 26, 35, 43, 44, 46, 49. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1602, az összesen kapott pontszám: 172300. (összesen ölhető: 1602 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 108 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5640 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
4 | spiritusz (#170) | 8 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
218 | arany (#50) | 2 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 5 | pondróvér (#1232) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | remák szív (#264) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |
192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | |
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|