101. forduló, Szajly összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 3. 22h:03'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1422
SZÁMLA : XXXX

SZAJLY KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,109] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. A bőre kreolszínű. Egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy mind. holdkövét visel. Fegyverzetét egy vadász varkaudar trófea és egy északi aurach trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A 3. napon összeakadsz egy fekete hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy réz masszariasztót, egy rézpáncélt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy Mély Grum trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Összeismerkedtek. Az ő neve Benjamin Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 11. napon összeakadsz egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bertalan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy uzbány nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 242.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

hu 85 389 190 hulladék: 85 389 190
Hulladékgyűjtés törölve: óndarab. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szigonyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

le 90 leveszed/lerakod a 90. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 232.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[99,108] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,107] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 211.]

hh 34 34 34 használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [9 pontot használtál fel, van még 202.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [9 pontot használtál fel, van még 193.]
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! [9 pontot használtál fel, van még 184.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 182.]

tv 29 49 108 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 49. varázslatot a 108. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: gigaököl. Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

tv 29 49 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 49. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. 49. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 1 7 mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra
[101,107] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 magszim belet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,106] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 távcsövet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,105] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [84 pontot használtál fel, van még 98.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[102,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy bíbor szulfagor. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,103] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 54.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,101] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt mirg nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: egy rövid íj, egy díszes rézpajzs és egy bronzhegyű lándzsa. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg támad rád.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete bőrcsizma, egy vas dobónyíl, egy bronzpajzs, egy kígyóbőr kesztyű, egy mutáns csont, egy rézpáncél és egy mérg. vas dobónyíl. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vasöklű Thráin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [53 pontot használtál fel, van még 1.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 8 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 16 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 77 keresed a 77. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: e 8 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 8 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szajly, egy göndör ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight elsőáldozója vagy. Ez a 100. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 180 cm
IQ: 22 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 238/218 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 Varázspont: 219/103 Pénz: 847 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 878 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 225 TP-t kaptál. Jelenleg 244 743 TP-d van. A következő szinthez még 15 257 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, varkaudar bajnok, varkaudar behemót. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
102,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 173 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2
Csodák kútjából max. támadás: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 35 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 29 6. titkosírás: 2
7. felderítés: 9 8. szörnyidomítás: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 17 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 10 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 15
16. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), arató csattanat (#144), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) gigaököl (#49, 16 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
varázspáncél (#156) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> varkaudar bajnok (#190)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látványos áldozat lenne, ha be tudnál mutatni nekem egy xirnox szivet.
2.) Áldozz fel számomra két grifftojást.
3.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 41.

Összsúly: 78.41 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108)
1 ork csodaszer (#1228) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpajzs (#89) 1 deus ex machina (#1)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 elkarog szőr (#665) 1 fekete bőrcsizma (#247)
11 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mutáns csont (#331)
2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107) 2 szulfagor agyar (#677)
1 távcső (#42) 2 uzbány csőr (#169) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
(98,109) uzbány (#102)
(99,108) uzbányok (#102), erszényes elkarog (#354)
(100,107) érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), 48. jellempróba, Tharr oltár, törpemammut (#115)
(101,105) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), érclelőhely
(101,107) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), érclelőhely, vadtroll (#70)
(102,101) élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), egy ismeretlen isten rúnaköve, Vasöklű Thráin (1664. kalandozó)
(102,103) érclelőhely
(102,104) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), érclelőhely
(102,106) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), érclelőhely, alpesi tehén (#91)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Leah titkos tekercsét (1258) ezentúl bármilyen vallású karakter elkészítheti és használhatja.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Szajly 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) gorombilla (#38)
hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77) trollfa (#80)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) drónkeselyű (#208)
massza (#217) pszi elementál (#221) pordémon (#253) óriáspók (#303) zafír sárkány (#329)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) partravetett medúza (#363)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) ork bérgyilász (#781)
Mallon (#960) Quirov (#975) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69)
$rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) rézsisak (#72) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87)
$bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
$fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) $rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) vasalt bunkó (#181) mérgezett vasnyíl (#187)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) igazgy. fülbevaló (#197) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) $dorony tüdő (#212) fedett verem (#219) $orgyilkos tőr (#225) $acélpengőke (#231)
$tatu dob (#234) $lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) tüskecsapda (#242) $fekete bőrcsizma (#247)
$bumeráng (#249) friss csatamező (#262) $gromak bőr (#268) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
cru formázó minta (#300) réz papi karkötő (#307) varkaudar csizma (#317) ezüsthegyű nyíl (#323) $mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) $moa rubin (#379)
$moa jádekő (#382) $moa burát (#384) $szigony (#389) $halcsont (#390) főutca (#399)
ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) erődítmény (#488) $darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) $aurach fog (#657) $elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677)
ryuku sisak (#688) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714)
halálhozó talizmán (#813) csodák kútja (#1096) $varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) $varkaudar csont (#1113)
varkaudar pálinka (#1137) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) $nodonrod kitűző (#1533)
$méregfog (#1553) Kalmárok Kémgömbje (#1589) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685) ork sör (#1701)
varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824) védőkristály (#2240)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés

Üzenet küldése a karakternek