110. forduló, 112. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 22. 12h:02'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: jún. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Bónuszvásárlás: +1 TNO. 4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 hősiesítő medált (200 arany kikiáltási áron), 1 megsemmisítőt (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 pszi kő (eladási ár: 963 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján összefutsz Dorbézoló Dongalábbal. Dornodon hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy vassisakot, egy bíbor erőövet és egy nekrofun medált visel. Ruházatát egy mocsárivérc trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy pókkirálynő trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+167 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

bb 69 7 beraksz a bankba a 69. tárgyat (7 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

a 331 4177 3 átadod a 331. tárgyat a 4177. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 mutáns csontot Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 329 430 169 átadod a 329. tárgyat a 430. tárgyat a 169. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 csontpálcát Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 4 bogyógránátot Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 14 uzbány csőrt Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 112 82 34 átadod a 112. tárgyat a 82. tárgyat a 34. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 89 madártollat Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 5 zöld üveget Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 92 2 648 átadod a 92. tárgyat a 2. tárgyat a 648. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 17 kaját Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kulcskarikát Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 1271 42 429 átadod az 1271. tárgyat a 42. tárgyat a 429. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 2 távcsövet Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 12 kaktuszbogyót Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 214 128 124 átadod a 214. tárgyat a 128. tárgyat a 124. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 21 manifeszt.nyúlványt Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 19 sallank karmot Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 5 rókafarkat Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 1113 651 3 átadod az 1113. tárgyat a 651. tárgyat a 3. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 varkaudar csontot Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 1 rinóbőrt Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 4 vizestömlőt Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

aa 33 658 403 átadod a 33. tárgyat a 658. tárgyat a 403. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 lapockacsontot Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 1 aurach bőrt Dorbézoló Dongaláb részére. Ok, sikeresen átadtál 5 fokhagymát Dorbézoló Dongaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ef 9 502 energia fejlesztése 9
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-9 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [63 pontot használtál fel, van még 167.]

kt 350 elkészíted a 350. tárgyat
Legyártottál 1 esszenciakristályt. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

v 96 73 58 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

102 103 104
57
58
59

[73,58] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 117.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve jellemrejtés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! [30 pontot használtál fel, van még 87.]

kb 2084 171 111 kiveszel a bankból a 2084. tárgyat (171 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vaskardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid kardot. Kiveszel a bank széfjéből 1 hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kb 189 317 573 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (317 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 vas dobónyilat. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar csizmát. Kiveszel a bank széfjéből 1 dentor vértet. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kb 266 1645 1725 kiveszel a bankból a 266. tárgyat (1645 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár sisakot. Kiveszel a bank széfjéből 1 díszes nyerget. Kiveszel a bank széfjéből 25 krónikát. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 573 266 317 kézbeveszed/felveszed az 573. tárgyat a 266. tárggyal a 317. tárgyat
Magadra öltöd a dentor vértet. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 3 3 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,58] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. {GYD:} Vaskarddal megvágod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Összefutsz Dorbézoló Dongalábbal. Dornodon hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy pókkirálynő trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [104,59] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [105,60] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Vaskarddal végigvágod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 63.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[105,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy mély kutat. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. {GYD:} Vaskarddal alaposan megvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a nektoraf bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt tigris.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vaskarddal felnyitod az élőholt tigris farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {GYD:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 114 (limit: 785), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9891.
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Egyszer csak a fák között különös jelenségre leszel figyelmes. Egy alig fél méter magas, ám csupa torony, csupa ablak, nádszálakból, száraz levelekből, meg mindenféle, kemény gyümölcshéjból ácsolt kis kulipintyóra bukkansz. Alig látszik ki a páfránylevelek közül! Egy icipici tündérke könyököl az egyik ablakban. Szemmel láthatóan, látványosan unatkozik. Ez bizony nem lehet más, csakis egy serteperte tündérke palotácskája. (750. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Bal Dahinnal. Elenios hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bőrsisakot, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy dalb.kristálycsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy ulkor kötényt, egy varkaudarölő éremet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy domináns morf trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy brutális morf trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Hátasa egy idomított sakál. Holmiját egy vadász tatu cipeli. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Wargpini Rudolffal. Fairlight áldozópapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csonka fülbevalót, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy domináns morf trófea és egy brutális morf trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli.
Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely! Hopp, átugrik egy főnixtoll!

(Továbbmész...) [103,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 2 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 24 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Találsz nála 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 116 (limit: 785), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10131.
Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 39.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,64] Tovább barangolsz a fák között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a trikornis testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,65] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Quwarg szagot érzel!
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [100,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy álomvirágot. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {GYD:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt sullár jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod az élőholt sullár jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Találsz nála 24 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 118 (limit: 785), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10371.
Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: ba 989 990 0 nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 106 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 29, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MINDENSÉG TOPÁZA (2325. TÁRGY)
Az örökkévalóság és mindenség ékszerek legújabb változata ez a sárgás színű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság, vagy mindenség ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +170 max. ÉP-t, +170 max. VP-t, +7-et minden tulajdonságodra, +16 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +11 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

JELLEMREJTÉS (23. VARÁZSLAT)
A magányos kalandozóknak tudniuk kell alkalmazkodni ebben a gyilkos világban, különben menthetetlenül elpusztulnak. A jellemrejtés varázslat tulajdonképpen egy aura-tükör: bárkivel találkozol, olyan jelleműnek fog látni, mint amilyen jellemű ő maga. így a legtöbb harcot el tudod kerülni - persze a feltételes támadás parancsoktól ez sem ment meg. A találkozáskor persze te is úgy fogsz viselkedni, mintha a jellemed megegyezne a másikéval. Az, hogy a különböző épületek lakóit mennyire tudod átejteni, azok intelligenciájától és varázserejétől függ. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, és a következő forduló elejéig tart.
Ha jellemrejtés varázslat van rajtad, a papi rangodat sem látják a veled szembejövők.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 15 (22) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 151 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 500/203 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (40) Varázspont: 522/8 Pénz: 4117 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 45/22 EFejl: 17
Eddig összesen 876 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 708 TP-t kaptál. Jelenleg 496 275 TP-d van. A következő szinthez még 103 725 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, élőholt tigris, vadász quwarg. A 101. fordulódban 20046 arany került a bankszámládra. 20547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/22 (+9%) vágófegyverek: 13/33 (+34%) lőfegyverek: 12/95 (+20%)
dobófegyverek: 23/16 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -12.); bumeráng (#249) (13 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 151 időszaki: 7

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 140 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/4 (+34%) 2. nyomkövetés: 16/0 (+35%) 3. lopás: 1/46
4. mászás: 5/20 5. csapdakészítés: 14/39 (+34%) 6. csapdaészlelés: 3/0
7. gyógyítás: 19/64 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 2/28
10. szörnyidomítás: 7/14 11. teológia: 7/64 (+18%) 12. taumaturgia: 28/80 (+25%)
13. harcművészetek: 23/16 14. szörnyismeret: 12/83 (+22%) 15. pszi: 8/92 (+9%)
16. zárnyitás: 2/28 17. vadászat: 5/23 18. bányászat: 8/34
19. főzés: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 34% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
trikornis (#104), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
hhaar burka (#32) >> szintszívó (#96) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1397 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * dentor vért (#573) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * kvazár sisak (#266)
1 mászókarom (#78) $1 * tankány karom ($237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 2 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
1 hosszú íj (#111) 1 rövid kard (#171) 29 vas dobónyíl (#189)
1 vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * mind. topáza (#2325) 1 * nekrofun medál (#253) $1 * obszidián karkötő ($229)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * villám szimbólum (#145)
1 * zafír védőgyűrű (#532)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 acéltű (#334) $2 aranypikkely ($415) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 destabilizátor (#1275) 6 + deus ex machina (#1) 1 díszes nyereg (#1645)
4 éjkő (#2369) 1 ezüstszelence (#1602) 1 gyógykenőcs (#313)
1 keg gomba (#1615) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
6 ork csodaszer (#1228) 1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykő (#979)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 tudás gyöngye (#522) 1 varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 22]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
3 huhogó bibe (#332) [bennük $4 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 32]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 154]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
23 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
19 borkonyó bibe (#312) 1 cru formázó minta (#300) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 darázsszárny (#652) 4 drótszőr (#37) 5 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) $3 fabontó ($106) $5 főnixtoll ($563)
2 galachmit (#310) 3 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 kreiton esszencia (#892)
2 kvazár (#244) 1 lajhár csont (#236) 4 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 10 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa gyöngy (#378) 2 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 9 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
1 sáfránykristály (#675) 3 smirglilevél (#29) $15 tigroszlán fog ($63)
1 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 4 vízionár szem (#102)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 51.10 kg Megterheltség: 22%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 18)
17 angyalok gyűrűje (#529) 1 féregíz nyakpánt (#1601) 63 gyöngymangó (#135)
1 kvazár pajzs (#296) 12 lajhár csont (#236) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
7 szárnyas hernyó (#69) 3 szent kehely (#257) 1 zafír erőöv (#397)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
1 aurach bőr (#658) 4 bogyógránát (#430) 2 csontpálca (#329)
2 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 5 fokhagyma (#403)
1 főnixtoll (#563) 17 kaja (#2) 12 kaktuszbogyó (#429)
1 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648) 1 lapockacsont (#33)
89 madártoll (#112) 18 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382)
1 moa katalizátor (#386) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
3 mutáns csont (#331) 24 ragasztó (#83) 1 rinóbőr (#651)
5 rókafarok (#124) 19 sallank karom (#128) 1 Sheran cserepe (#1271)
7 szárnyas hernyó (#69) 2 távcső (#42) 55 ugh méreg (#166)
14 uzbány csőr (#169) 3 varkaudar csont (#1113) 33 víz (#27)
4 vizestömlő (#3) 5 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 1 dentor vért (#573) 1 díszes nyereg (#1645)
1 elkarog szőr (#665) 1 esszenciakristály (#350) 1 hosszú íj (#111)
1 kék orchidea (#68) 25 krónika (#1725) 1 kvazár sisak (#266)
1 lidércesszencia (#1074) 10 mákrózsa virág (#56) 1 nektoraf faggyú (#667)
6 pirkit (#153) 1 rövid kard (#171) 1 sullár hólyag (#168)
15 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varkaudar csizma (#317) 29 vas dobónyíl (#189) 1 vaskard (#2084)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
(100,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216)
(101,65) quwarg harcos (#201), Leah oltár
(102,64) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), trikornis (#104)
(103,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, nukleáris cickány (#155), Dorbézoló Dongaláb (4177. kalandozó)
(103,63) kardfogú fülemüle (#146), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202), Dornodon rúnaköve
(104,59) erszényes elkarog (#354), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, oltár, tündöklő szobor (#1587), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(104,62) tündérpalota (#750), Dornodon oltár, 255. jellempróba, nektoraf (#355), élőholt tigris (#766), Bal Dahin (3867. kalandozó), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(105,60) élőholt quwarg (#202), tavacska, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nukleáris cickány (#155)
(105,61) mély kút (#93), patak, Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek