Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 14. 9h:10' EZ A 561. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 562. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
le 430 296 | leveszed/lerakod a 430. tárgyat a 296. tárgyat |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
ek 7 9 11 | t. energia kisütése: 7 9 11 |
fkt 19 10 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [93,58] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Authoricus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő quwarg felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {GYD:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 22 905 23 | mozogsz 22 905 23 |
lm 900 25 47 | mozogsz 900 25 47 |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vaskarddal kilukasztod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod a Tugt-ork testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az óriás patkány fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás szőröspók testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 24 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak miksziszi húsgólem trófeát, és kinyersz egy alkalmas óriás szőröspók trófeát. 1 960 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Itt csata lesz.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 511 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {GYD:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 760 | bemész a 760. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
v 96 73 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
[73,58] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
szm 153 | megölöd a 153. szörnyet |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
im | imádkozol |
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {GYD:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,54] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Romani ite domum! " Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy fény szentélyét. Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön egy fekete, rövid hajú, szürke szemű árnymanó férfi kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Kb. egy hete ölhették meg. Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 7168 60 | idomítod a 7168. szörnyet 38 pontért |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: ba 989 990 0 | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY) A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT) Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni. |
Erő: | 15 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 25 (32) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (23) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 482/482 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (40) | Varázspont: | 471/20 | Pénz: | 3266 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 45/14 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *23/100 (+3%) | vágófegyverek: | 12/55 (+45%) | lőfegyverek: | 12/39 (+24%) |
dobófegyverek: | *22/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -12.); bumeráng (#249) (13 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
94,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 144 időszaki: 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 140 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/85 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 15/35 (+20%) | 3. lopás: | 1/46 |
4. mászás: | 5/14 | 5. csapdakészítés: | 13/69 (+36%) | 6. csapdaészlelés: | 3/0 (+24%) |
7. gyógyítás: | 19/64 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 13/28 (+1112%) |
10. szörnyidomítás: | 7/13 (+47%) | 11. teológia: | 7/28 (+18%) | 12. taumaturgia: | 28/36 (+14%) |
13. harcművészetek: | 23/16 | 14. szörnyismeret: | 12/39 (+22%) | 15. pszi: | 8/74 (+9%) |
16. zárnyitás: | 2/28 | 17. vadászat: | 5/23 | 18. bányászat: | 8/34 |
19. főzés: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 34% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
trikornis (#104), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
hhaar burka (#32) | >> | szintszívó (#96) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1397 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | rövid kard (#171) | 1 | vaskard (#2084) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bogyógránát (#430) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
27 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kvazár pajzs (#296) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | dentor vért (#573) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | + | griff nyakék (#1579) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | villám szimbólum (#145) |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
17 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 27] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 134] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
14 | uzbány csőr (#169) | [bennük 51 csepp ugh méreg (#166), fér még: 117] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 34] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 91] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | acéltű (#334) | $4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | destabilizátor (#1275) | ||
6 | + | deus ex machina (#1) | 4 | éjkő (#2369) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
1 | gyógykenőcs (#313) | 18 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
6 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
25 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 17 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | darázsszárny (#652) | 6 | drótszőr (#37) | |||
4 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 5 | fokhagyma (#403) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | 13 | gyöngymangó (#135) | 12 | kaktuszbogyó (#429) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | 3 | lidércesszencia (#1074) | |||
87 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 21 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | moa zafír (#381) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rinóbőr (#651) | 5 | rókafarok (#124) | |||
19 | sallank karom (#128) | 3 | smirglilevél (#29) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vízionár szem (#102) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 92.43 kg | Megterheltség: 46% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 18) | 1 | esszenciakristály (#350) | 2 | galachmit (#310) | 49 | gyöngymangó (#135) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 12 | lajhár csont (#236) | 1 | manakristály (#500) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
7 | tigroszlán fog (#63) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
71 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | lajstrom medál (#1753) | |||
29 | ugh méreg (#166) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
56 | |
|
|
|