Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 13. 12h:01' EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 648. FORDULÓD 1187. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató tekergő csápját. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {KCC:} Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a verg elmeszaggató száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 925 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
kb 500 1 518 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
kb 1525 5 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (5 darabot) |
h 1525 403 615 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7509 7510 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7511 7512 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7513 7514 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7515 7516 | használod az 1525. tárgyat |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
vv 261 147 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
v 181 182 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[182,32] Lakott területre érkeztél.
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a verg elmeszaggató testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. {HD:} Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a verg elmeszaggató tekergő csápját. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {KCC:} Fényaurád 8 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 869 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 0, gyógyulás: 135, összesen: +135 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ff 568 28 422 | felt. fegyverváltás: 568 28 422 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 8 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 69, gyógyulás: 161, összesen: +92 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos bal oldalát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 146 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). A varkaudar iszákos karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 3 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 93, gyógyulás: 46, összesen: -47 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 62 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (35 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (29 ép-t sebezve). A varkaudar iszákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 3 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 107, gyógyulás: 50, összesen: -57 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 30 sebzést okoz. Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmaival a varkaudar iszákos megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 106, gyógyulás: 48, összesen: -58 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír pörsenéses hátát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a kronotapír bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). A kronotapír feléd harap, de sikertelenül. Nyelvét a kronotapír feléd löki, de eredménytelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 7, gyógyulás: 59, összesen: +52 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 850 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 143 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 28 568 422 | felt. fegyverváltás: 28 568 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a veszett gorilla testét. (7 támadással 263 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a veszett gorilla megtépázott szőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 15 ép-t sebez. A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. A veszett gorilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A veszett gorilla feléd harap, de sikertelenül. A veszett gorilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 674 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 0, gyógyulás: 184, összesen: +184 ÉP}
ek 503 243 13 | t. energia kisütése: 503 243 13 |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[243,13] A terep továbbra is ritka erdő.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 1. pont 22: 2. térkép 3. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 2. pont 3: 1. térkép 22. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 3 VP-t.]
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a testzabáló testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (89 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a testzabáló testét. (7 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a testzabáló nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 517 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1702, sebződés: 89, gyógyulás: 145, összesen: +56 ÉP}
v 198 279 99 | elmormolod a 198. varázslatot |
253 | 254 | 255 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[279,99] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy morgud hagymatövet. Találsz egy szent tölgyfát.
ef 60 508 | energia fejlesztése 60 |
szk 403 | keresed a 403. szörnyet |
tk 23 2071 | többszemélyes kaland 23 2071 |
in 2428 7509 | leírod a 2428. kalandozónak a 7509. szörnyet |
in 2428 7510 | leírod a 2428. kalandozónak a 7510. szörnyet |
in 2428 7511 | leírod a 2428. kalandozónak a 7511. szörnyet |
in 2428 7512 | leírod a 2428. kalandozónak a 7512. szörnyet |
in 2428 7513 | leírod a 2428. kalandozónak a 7513. szörnyet |
in 2428 7514 | leírod a 2428. kalandozónak a 7514. szörnyet |
in 2428 7515 | leírod a 2428. kalandozónak a 7515. szörnyet |
in 2428 7516 | leírod a 2428. kalandozónak a 7516. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 69 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a templomos lovag lakkozott páncélját. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a templomos lovag jobb karját. (9 támadással 774 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a templomos lovag fejét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 53 sebzést okoz. A templomos lovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a templomos lovag testét. (7 támadással 779 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a templomos lovag jobb oldalát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A templomos lovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2389, sebződés: 710, gyógyulás: 131, összesen: -579 ÉP}
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
FERTŐZÖTT ENT (403. SZÖRNY) Az árnytündérek megátkozott földjének kisugárzása olyannyira megfertőzte a természetet, olyan borzalmas lényeket és betegségeket hozott létre, amelyekkel még Földanya druidái sem tudtak megbirkózni. A fertőzött entek gyökerükig fertőzöttek, semmilyen más módszer nincs megállításukra, mint az, hogy elégeted és kivágod őket. Velük szemben egy szúrófegyverrel nem sokra mész... |
LORD DARAMOULA (615. LÉNY) A leghíresebb smaragdvámpír. Halandó életében egy rég letűnt birodalom legjelentősebb katonai tisztségének várományosa volt, de erre minden bizonnyal már ő maga sem emlékszik. Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. A következő évszázadok Lord Daramoula számára állandó utazással teltek, mígnem egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. A többi smaragdvámpír kíséretében az árnytündérek okozta felfordulásban tért vissza az élők világába. Teste megváltozott, minden eltelt év egy ráncot képezett smaragdzöldre fakuló bőrén. De belül is átalakult, miután volt ideje gondolkozni "életének" minden elkövetett hibáján, és tanulni mindegyikből, mára már legyőzhetetlenné vált... Mint a többi smaragdvámpírt, Lord Daramoulát is csak akkor támadod meg, ha FT parancsot adsz ki rá, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt állsz. |
AGYAGÚR (7509. SZÖRNY) A közvetlenül az orrod előtt a földből kiemelkedő óriási teremtmény leginkább egy hatalmas agyagelementálra emlékeztet. Ne gondold, azonban, hogy olyan könnyű dolgod lesz ellene, mintha egy csak egy nagyobb elementállal harcolnál! Az agyagúr a föld elemi síkjának legerősebb elementáljai közé tartozik. Ghallán ritkán tesz látogatást. Ha egy hibás döntés eredményeképpen nem menekülsz el előle azonnal, akkor jobban teszed, ha ütőfegyverrel próbálod meg legyőzni, mivel mással nem nagyon lenne esélyed. Vigyázz rá, hogy hatalmas ütéseivel nem csak elkábítani képes téged, de összeroppantani is, és képlékeny agyagtestén még ütőfegyverrel is nehéz sebet ejteni |
BAZALTÚR (7510. SZÖRNY) A bazaltúr kinézetre a bazaltelementál nagyobb változata. Azonban a látszat ne tévesszen meg! Sokkal nagyobb hatalommal rendelkezik ő. A bazaltúr a föld elemi síkjának legerősebb elementáljai közé tartozik, még az agyagúrnál is nagyobb erejű. Ghallán ritkán tesz látogatást. Ha egy hibás döntés eredményeképpen nem menekülsz el előle azonnal, akkor jobban teszed, ha ütőfegyverrel próbálod meg legyőzni, mivel mással nem nagyon lenne esélyed. Vigyázz rá, hogy hatalmas ütéseivel nem csak elkábítani képes téged, de összeroppantani is, és képlékeny kőkemény bazalttestén még ütőfegyverrel is nehéz sebet ejteni |
GRÁNITÚR (7511. SZÖRNY) A gránitúr kinézetre a gránitelementál nagyobb változata. Azonban a látszat ne tévesszen meg! Sokkal nagyobb hatalommal rendelkezik ő. A gránitúr a föld elemi síkjának legerősebb elementáljai közé tartozik, állítólag ő az eddig Ghallán látott földelementálok közül a legerősebb. Szerencsére ritkán tesz nálunk látogatást. Ha egy hibás döntés eredményeképpen nem menekülsz el előle azonnal, akkor jobban teszed, ha ütőfegyverrel próbálod meg legyőzni, mivel mással nem nagyon lenne esélyed. Vigyázz rá, hogy hatalmas ütéseivel nem csak elkábítani képes téged, de összeroppantani is, és képlékeny kőkemény gránittestén még ütőfegyverrel is nehéz sebet ejteni |
HORIZONTKÉMLELŐ (7512. SZÖRNY) A horizontkémlelők a ganüid szuper-masszakaptárak felderítői. Állandóan fürkészik a masszakaptár közeli és távoli környékét élelem és ellenség után kutatva. Gyakran találkozhatsz olyan példánnyal, amelyik az otthonául szolgáló masszakaptártól több száz vagy több ezer mérföldet tett meg. Néha az is előfordul, hogy egy-egy horizontkémlelő egy másik síkon bukkan fel, nem azon ahol a masszakaptárja van. A felderítés fontosságával a ganüidek is tisztában lehetnek, mivel mindegyik kaptár sok horizontkémlelőt tenyészt ki. A kaptár horizontkémlelőinek legalább a fele mindig "kémlel" valahol, ezért ha behatolsz egy masszakaptárba, ott jóval kevesebb kémlelőt találsz, mint az várhatnád. Ha egy sor üres helyiségra bukkansz, az biztosan a horizontkémlelők helye a kaptárban. Hatalmas méretük ellenére a horizontkémlelők meglehetősen ügyes és fürge lények, így a szürásokat könnyebben elkerülik, mint a nagy lendületű vágásokat vagy ütéseket. Ganüidleheletük minden eddig általad ismert ganüidekét felülmúlja, így jobb, ha óvatos leszel, amikor találkozol eggyel. |
GIGANÜID (7513. SZÖRNY) A giganüidek igazi gigászok még a ganüidek között is. Helyenként akkorára nőnek, hogy nem is érted, hogyan férnek át a szuper-masszakptár egy-egy szűkebb járatán. Nem tudod, hogy milyen szerepet játszanak egy masszakaptár életében, de számodra a nagyon veszélyes kategóriát képviselik. Igen, a hangsúly a NAGYON szón van. Hatalmas testüket páncél és erős, de rugalmas bőr borítja, emiatt ütőfegyverrel nehezebb kárt tenni bennük. |
GANÜID TÉRHARAPÓ (7514. SZÖRNY) A ganüid térharapó a legveszélyesebb ganüid, amivel eddig találkoztál. Ereje, mágikus hatalma mind messze felülmúlja még Zekhartaxét is. Amolyan taktikusnak képzelheted el az ő szerepét a Daxx darázsszerű lényei között, akiket te ganüidekként ismersz. Irtózatos mágikus potenciálja mellett a ganüidek harci erejével is rendelkezik, mégis ritkán bocsátkozik harcba. Többnyire a szuper-masszakaptár központja környékén találhatók meg, így csak akkor kényszerülnek harcolni, ha a Daxx magasabb rendű ragadozói bejutnak a kaptár belsejébe. Ha véletlenül harcba keveredsz eggyel, akkor inkább ütő- vagy szúrófegyvert használj ellenük, mert a vágófegyverek elől könnyedén kitérnek. |
GANÜID NIHILUM (7515. SZÖRNY) A ganüid nihilumok a szuper-masszakaptárak urai és parancsolói. Minden szupermasszakaptárban egyet találsz belőlük. Amikor egy szuper-masszakaptár túlszaporodik, akkor születik egy újabb nihilum, és ha eléri a felnőttkort, új szuper-masszakatárat alakít. Nihilumokat csak a Daxxon találsz, mint ahogy szuper-masszakaptárakat is. Nem tudod, hogy ez miért van így. de meghódított és elpusztított síkokon (bolygókon) csak a Sötét Földön megismert masszakaptárak alakulnak ki. Talán valami miatt a nihilumok nem tudnak megélni más síkokon, és emiatt nem alakulnak ki szuper-masszakaptárak? Ki tudja? A lényeg, hogy minden eddiginél félelmetesebb ellenféllel kerültél szembe a ganüid nihilum személyében. Ne bocsátkozz harcba vele! |
MOA ŐSHAL (7516. SZÖRNY) A Víz síkját már a moák is ismerték, de ők még Dinirennek, a Vizek bolygójának hívták. A moák réges-régen eltűntek innen is, mint az Univerzum általad ismert minden szegletéből. Egyetlen képviselőjük maradt csak megbújva, itt a végtelen óceánban, a moa őshal. Nem igazán tudod, hogy ez egy ősi moa szerkezet-e, egyfajta gólem, vagy csak egy olyan lény, amit valahogy a moákhoz kapcsoltak az idők hajnalán, és rajta ragadt ez az elnevezés. Mindenesetre egy békés teremtményről van szó, aki várhatóan nem tud nagy kárt tenni egy magadfajta, varázstárgyakkal felvértezett, majdnem halhatatlan kalandozó ellen, de neked sem lesz könnyű, ha el akarsz ejteni egy példányt belőle. A varázslatokra és pszí képességekre teljesen immúnis, és fegyverekkel is igen nehéz kárt tenni benne. Talán még az ütőfegyverekkel van a legnagyobb esélyed, hogy áttörd a moa őshal páncélját. Persze, ha nem viseled a Vizek gyűrűjét, akkor ezen a síkon nem vagy más, mint magatehetetlen áldozat, még egy békés mos őshal számára sem. |
Erő: | 72 (89) | Szint: | 47 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 72 (101) | Támadás: | 97 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 72 (86) | Védekezés: | 184 (193) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/51 év |
Egészség: | 72 (116) | Életpont: | 1752/2053 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 40 |
Szerencse: | 73 (101) | Varázspont: | 3057/2094 | Pénz: | 20659 arany | Kép. pont: | 98 |
Tudatpont: | 61/0 | Pszi pont: | 656/193 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 37/36 (+4%) | szúrófegyverek: | 34/38 (+5%) |
vágófegyverek: | 21/10 | ütőfegyverek: | 35/20 (+1%) | lőfegyverek: | 13/99 |
dobófegyverek: | 40/58 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
279,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 243,13 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 488 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/17 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 121/70 (-3000%) | 3. mászás: | 13/69 |
4. csapdakészítés: | 38/69 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 20/10 (-300%) | 6. gyógyítás: | 39/7 |
7. titkosírás: | 9/26 | 8. felderítés: | 31/54 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 89/12 (+41%) | 11. taumaturgia: | 107/38 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 10/37 |
13. versengés: | 25/57 | 14. harcművészetek: | 35/5 | 15. zene: | 32/70 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 73/8 (+37%) | 17. pszi: | 53/16 (+2%) | 18. zárnyitás: | 20/62 (-300%) |
19. vadászat: | 20/28 | 20. vitalitás: | 4/99 | 21. bányászat: | 31/88 |
22. testépítés: | 90/64 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 28/76 (+11%) |
25. csapatmunka: | 7/50 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 27 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), kísértetvándor (#568), smaragdvámpír (#605), gnomori rémszolga (#589), groxmati varázstudó (#560), raskhiir szellem (#539) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | lélektisztulás (#215) | vámpirizáció (#1) (9611,10) |
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (104,17,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 105. labirintus (251,55). barbár barlang (692): kész. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakshallion jogar (#864) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1081 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
80 | kaja (#2) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | natharion gömb (#865) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) |
278 | 279 | 280 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|