62. forduló, 64. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 8. 9h:10'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,72] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1306. hetének nyerőszámai: 14, 27, 19. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy trollfa nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a trollfa testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

d 2 17 eldobod a 2. tárgyat (17 darabot)
Elhajítasz 17 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[53,73] Az erdőt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az arató csattanat testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [53,74] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy sírlidérc áll veled szemben.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a szintszívó nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 146 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14875.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,75] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[52,76] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszablyával párszor kilyukasztod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 148 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15075.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,77] Még mindig füves síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy sírlidérc áll veled szemben.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 150 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15275.
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [50,78] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Rengeteg kütyü, mindenféle számodra ismeretlen rendeltetésű eszköz sorakozik mindenfelé. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani.
- Biz' isten, mindenemet odaadnám önnek, uram, fizetség gyanánt, ha végezne a környéken ólálkodó haramiákkal - mondja szomorkás, elkámpicsorodott hangon. - Minden héten benéznek ide, s a legtöbbször nem csak az értékeimet viszik el, hanem meg is vernek. A minap is ez történt, így semmim sincs, amit adhatnék. Kell egy kis idő, amíg a malom újra termel annyit, amiből megélhetek, és felbérelhetem magát is.
Lágy szavaiddal próbálod megnyugtatni, talán egy kicsit sikerül is. Aztán távozol. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[49,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt mágus jobb vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt mágus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 152 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15485.

(Továbbmész...) [49,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigvagdosod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszablyával kissé megkarcolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 154 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15695.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 116.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! [30 pontot használtál fel, van még 86.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 dorony tüdőt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! [30 pontot használtál fel, van még 56.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a nagy vaspajzsot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vámpirizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! [30 pontot használtál fel, van még 26.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 15.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 14.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [1 pontot használtál fel, van még 13.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [1 pontot használtál fel, van még 12.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 11.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 10.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [1 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 4, 1.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT)
(Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.)

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 15 (22) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 25 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 221/136 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 236/180 Pénz: 438 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 55/6
Eddig összesen 525 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 289 TP-t kaptál. Jelenleg 96 834 TP-d van. A következő szinthez még 23 166 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, vark. nekromanta, élőholt mágus. A 54. fordulódban 1427 arany került a bankszámládra. 1484 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 11/45 (+8%) szúrófegyverek: 20/72 (+35%)
vágófegyverek: 7/67 (+48%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 12/36

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (150%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
49,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/33 (+36%) 2. nyomkövetés: 13/30 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/35 (+14%) 5. csapdakészítés: 6/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/29
7. gyógyítás: 11/4 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 11. teológia: 5/79 (+19%) 12. taumaturgia: 14/49 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/10 (+10%) 17. szörnyismeret: 5/17 (+37%) 18. pszi: 8/75 (+18%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/76 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 6/42 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Poomr Ko (#957) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 154 (limit: 1325), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15695.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 2 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 * orgyilkos tőr ($225) 4 szögletes kő (#17) 6 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 20 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranygyűrű ($193) $2 ezüst gyűrű ($180) $1 ezüst karkötő ($158)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gernim balzsam (#1894) 23 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa antigrav (#2204)
1 nyomkereső talizmán (#671) 12 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük $4 csepp tinta ($101), fér még: 16]
8 éjurna (#2368) [bennük 73 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 7]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
3 kavadu iszák (#25) [bennük $9 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 21]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 42 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
7 fekete gyöngy (#99) 4 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
5 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 7 halálvirág (#2371)
10 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) $1 kavadu lebeny ($24)
$1 lapockacsont ($33) 74 madártoll (#112) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 4 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 35 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
3 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
17 szárnyas hernyó (#69) $12 szvó-ektoplazma ($151) 1 Tiume batyuja (#660)
$5 trikornis szarv ($198) 7 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653)
1 vasérc (#152) 5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 62.59 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 súlyzó (#347)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dorony tüdő (#212) 14 kaja (#2) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 szögletes kő (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 bomló esszencia (#2367) 1 dözmöng szív (#122) 1 éjkő (#2369)
1 gernim balzsam (#1894) 1 göcsörtös bunkó (#123) 10 isteni könnycsepp (#260)
4 madártoll (#112) 2 szárnyas hernyó (#69) 3 szvó-ektoplazma (#151)
4 tinta (#101) 6 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52 53 54
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(49,79) Tharr oltár, élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135)
(49,80) sörényes ubuk (#89), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 21. jellempróba, Tharr oltár
(50,78) uzbány (#102), oltár, malom (#1204)
(51,77) tintacsiga (#74), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(52,75) rájanyék (#58), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba, Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(52,76) Leah oltár, 36. jellempróba, süvítő rája (#113), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135)
(53,72) trollfa (#80)
(53,73) arató csattanat (#144), csontváz (#48)
(53,74) pókvadász (#59), sírlidérc (#172), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek