| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. márc. 31. 9h:07' EZ A 588. JÁTÉKHETED, 587. FORDULÓD 589. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
| * 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 608. tárggyal az 1322. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
| * 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
| * 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 710 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
| * 10. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 139. varázslatot |
| tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| kre 124 1128 6 | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
| m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 725 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadkos előremeredő szarvát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a vadkos előremeredő szarvát. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a vadkos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A vadkos feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 0, gyógyulás: 117, összesen: +117 ÉP}
(Továbbmész...) [259,59] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos zsokarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 696 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos zsokarg nyakát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 72, gyógyulás: 51, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [260,59] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy kyorg szolgasárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 693 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (58 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány testét. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a kyorg szolgasárkány jobb szárnyát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Többször beletép húsodba a kyorg szolgasárkány. (4 támadástól 345 életpontot vesztesz.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírölővel jól megszurkálod a kyorg szolgasárkány bal vállát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a kyorg szolgasárkány muris pocakját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (4 támadástól 352 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a kyorg szolgasárkány jobb lábát. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a kyorg szolgasárkány testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmok szántják végig jobb lábadat. (4 támadástól 391 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Shengoroth trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kyorg szolgasárkány trófeát. 21737 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2876, sebződés: 1146, gyógyulás: 606, összesen: -540 ÉP}
| m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 718 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kíméletlen Ardo testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a Kíméletlen Ardo bal karját. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a Kíméletlen Ardo bal lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A Kíméletlen Ardo támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 605 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1779, sebződés: 605, gyógyulás: 259, összesen: -346 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a gránitelementál bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 695 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 680 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [262,58] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy különös fa mellett vezet el az utad. Ahogy jobban megvizsgálod, lendületesen kanyarított írásjeleket fedezel fel a fára vésve. Útjelző tábla? A fa kérge körbefolyta ezt a feliratot, mégis, a kyorg betűk jól olvashatóan megmaradtak. Sajnos nem tudni, mit jelentenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dort Amessix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy elfajzott enkala közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 700 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd az elfajzott enkala fejét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az elfajzott enkala bordás testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod az elfajzott enkala bal lábát. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az elfajzott enkala vastag alkarját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Az elfajzott enkala Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted az elfajzott enkala testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az elfajzott enkala jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az elfajzott enkala leken néhány pofont. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.)
Az elfajzott enkala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges bosszantó apróság trófeát, és diadalmasan beszerzel egy elfajzott enkala trófeát. 17482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2855, sebződés: 1271, gyógyulás: 577, összesen: -694 ÉP}
(Továbbmész...) [263,59] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +5% mászás.) Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor bal lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal karját. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szubreális vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 2, gyógyulás: 56, összesen: +54 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 702 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és 4 arany. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 470 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutánsféreg fejét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (76 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a mutánsféreg testét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mutánsféreg bal vállát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A mutánsféreg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel meghorzsolod a mutánsféreg egyik lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a mutánsféreg jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A mutánsféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12733 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 905, gyógyulás: 251, összesen: -654 ÉP}
| v 96 186 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,60] Épületek tűnnek fel.
| be 651 | bemész a 651. épületbe |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[263,59] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt az ovimon-bogyó. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 ezüst karkötő, 1 tyrex csont, 3 igazgy. fülbevaló, 5 elkarog szőr, 1 aranylánc. (Önanalízis: +5% versengés.)
(Továbbmész...) [264,58] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié.
| v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
| v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A sík vidék mocsarassá válik. Találsz egy térkaput. Látsz egy nekrofunt.
| v 96 310 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,63] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| * 1. BP: | alakváltás 13 |
| * 2. BP: | használod a 195. pszi képességet |
| * 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
| * 4. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
| * 5. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| * 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 669 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
| * 7. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
| * 8. BP: | energia fejlesztése 10 |
| * 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 39 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
KYORG SZOLGASÁRKÁNY (493. SZÖRNY)A kyorgok a föld alatt élő, hatalmas varázstudással bíró lények voltak. Miután benépesítették Ghalla legkeletibb csücskét, minden ott élő lényt az uralmuk alá hajtottak, élőt is, holtat is. A hierarchia legmagasabb szintjén álló trakuunok szentélyeit többnyire kyorg szolgasárkányok védték, melyeket furcsa rituáléik során a túlvilág szellemei közül idéztek erre a létsíkra. Halálukig védelmezték volna gazdáikat, de a triklem drakolderekkel ők sem vehették fel sikeresen a harcot. Az "életben" maradtak szétszéledtek a holt vidéken, és azóta is itt kísértenek. Az alkati sajátosságaikat könnyen előnyükre tudják fordítani a harcban: tömzsi lábaik hegyes karmokban végződnek, elcsökevényesedett, tüskés szárnyaik pedig remek védelmet nyújtanak az ütőfegyverek csapásai elől. Csekély mágikus képességekkel még a kyorgok ruházták fel, nekik köszönhető azt is, hogy közönséges fegyverrel nem sebezhetőek. |
| KÍMÉLETLEN ARDO (574. SZÖRNY) Kíméletlen Ardo állítólag Garmhuun, a legendás kyorg máguskirály egyik törvénytelen gyermeke a sok közül. Mások szerint csupán egy névtelen kyorg család elfajzott gyereke. Egy biztos, Kíméletlen Ardo miután az egyik kietlen keleti síkságon a kyorgok által üldözött bársony gyilkosok élére állt, alaposan rászolgált a gyerekkorában ráaggatott vezetéknévre. Első ténykedésként seregei élén Prombat eldugott települése ellen vonult, és az ott élő kyorg családokat lemészárolva elfoglalta azt. Garmhuun csupán egyetlen sikertelen kísérletet tett a város visszafoglalására, majd békeszerződést kötött Kíméletlen Ardoval: békében élhetnek a városban és környékén, ha nem terjeszkednek további kyorgok lakta területek felé. A szerződés megköttetett, és véget vetett a bársony gyilkosok további üldöztetésének, Kíméletlen Ardo pedig a nép hőse lett. |
ELFAJZOTT ENKALA (564. SZÖRNY)Nem ment minden simán, amikor évezredekkel ezelőtt a kyorg mágusok egy nyílt pusztán kaput nyitottak a Sötét Földre, hogy hatalmukat az ott élő lelkek tudásával növeljék. A közelben izgatottan figyelő enkalák (fán élő óriásmajmok) estek áldozatul a felszabaduló mágikus energiáknak, és kis közösségeik hamarosan azt tapasztalhatták: különös képességeik születtek. Többek között a vegetáriánus étrendről áttértek a ragadozó életmódra, mivel nem tartott sokáig, míg rájöttek: akár a náluknál méretesebb trappolók leterítésére is képesek. És ez csak a kezdet volt... |
| MUTÁNSFÉREG (554. SZÖRNY) Különös változáson ment keresztül a volt kyorg birodalom területén élő mutánsférgek undorító teste: a tizennyolc, hatalmas sújt hordozó tömzsi láb mellé tizenkét elcsökevényesedett szárnyuk nőtt, melyeket repülésre ugyan képtelenek használni, de a föld alatti közlekedésben nagy segítségükre szolgál. A mutánsférgek ritkán jönnek a felszínre, igazából csak akkor, ha élelemre van szükségük. Húsevők és válogatás nélkül bármilyen lénynek nekirontanak: legyen az ongóliant vagy csupán egy nagyra nőtt quwarg. Ütőfegyverrel a titanitkeménységű bőrpáncéljukon nem sok sebet tudsz ejteni. |
A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY) Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal (ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett - csupán a szint számít, a fegyverszakértelem fejlődés %-os értéke nem!). A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül. |
| Erő: | 72 (90) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 75 (91) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
| Ügyesség: | 70 (86) | Védekezés: | 149 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/49 év |
| Egészség: | 68 (86) | Életpont: | 1175/808 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 75 (95) | Varázspont: | 3150/807 | Pénz: | 77772 arany | Kép. pont: | 38 |
| Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 702/278 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 109 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 47 |
| vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 36 |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 27 | 2. nyomkövetés: | 153 | 3. lopás: | 3 |
| 4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 16 |
| 7. gyógyítás: | 245 (+1) | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 34 |
| 10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 117 (+1) | 12. taumaturgia: | 184 (+1) |
| 13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 25 | 15. zene: | 14 |
| 16. szörnyismeret: | 21 | 17. pszi: | 66 | 18. zárnyitás: | 3 |
| 19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 47 |
| 22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 100 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
| halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
| hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
| a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
| gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
| agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
| spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) |
| esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
| jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
| 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
| 3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
| 2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kerek kő (#19) | |||
| 8 | ovimon-bogyó (#207) | 6 | rókafarok (#124) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
| 1 | tükör (#43) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 421 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ében toboz (#578) | |||
| 1 | fiatalság itala (#473) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | |||
| 5 | jégszilánk (#1128) | 3 | kaja (#2) | 1 | remák szív (#264) | |||
| 2 | vasérc (#152) | 20 | víz (#27) | |||||