585. forduló, 587. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 4. 9h:07'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 586. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [268,52] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ro'galhal lánc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+417 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1182 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+476 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1227. hetének nyerőszámai: 18, 28, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bumshir óriásmacska fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. (Önanalízis: +29% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 929. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 929.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 71 88 377 elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 927.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 927.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 925.]

vv 26 182 224 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 923.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 921.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 921.]

vv 112 157 19 elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 921.]
Fürgén varázsolsz! [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 919.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 917.]

vv 69 70 247 elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 915.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 914.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 912.]

vv 53 78 63 elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 910.]
Beizzik a turbómágia. [-2 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 908.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 906.]

vv 57 188 220 elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 906.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 904.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 902.]

vv 165 178 209 elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 900.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 898.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 896.]

hh 841 1133 1253 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 895.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 4 VP-t.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +206 max. életerő, +206 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 868. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1524 1546 0 használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az angyali fétist. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 867.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 865.]

vv 184 28 303 elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 861.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +2% pszi.) Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 854. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 4. KP: h 1602 27 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 42 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 21 vasércet kapsz. [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 42 arany, -2 ÉP] [3 pontot használtál fel, van még 851.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 856.]

kf 1693 kézbeveszed/felveszed az 1693. tárgyat
A ruhádra illeszted a szerencsekockát. [0 pontot használtál fel, van még 856.]

kb 260 11 518 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (11 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 11 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 856.]

hu 310 hulladék: 310
Hulladék, ezért nem gyűjtesz galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 856.]

id 459 300 idomítod a 459. szörnyet 300 pontért
Megkezdődik a chaktra vadászeb tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 340 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +469% szörnyidomítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+5 szörnyidomítás). [300 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 60 VP-t.]

vv 261 147 299 elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-195 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 554.]
Gyorsvarázsolsz! Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +11% főzés.) 3 173 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 573.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 5 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 533. Kapsz 8 VP-t.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Erőd TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 527. Kapsz 1 VP-t.]

v 15 205 6 elmormolod a 15. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 84 329 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy zafír sárkányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 125 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány fejét. (7 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 52 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 21 arany és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (185,60)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 157, gyógyulás: 203, összesen: +46 ÉP}

[-67 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 2 VP-t.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

267 268 269
51
52
53
(268,52) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), zafír sárkány (#329)

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 3 galachmitot 90 aranyért.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 507. Kapsz 2 VP-t.]

ee 101 eladod a 101. tárgyat
Eladtál 46 tintát. 46 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 551 1 megveszed az 551. tárgyat 1
Vásároltál 1 dentor bőrt. 70 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1926 1 megveszed az 1926. tárgyat 1
Vásároltál 1 periszkóp csigaházat. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1992 1 megveszed az 1992. tárgyat 1
Vásároltál 1 saválló üvegcsét. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1995 1 megveszed az 1995. tárgyat 1
Vásároltál 1 quwarg iszákot. 400 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1344 1 megveszed az 1344. tárgyat 1
Vásároltál 1 vastag ryuku kulcsot. 36 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1295 1 megveszed az 1295. tárgyat 1
Vásároltál 1 szakét. 51 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1870 1 megveszed az 1870. tárgyat 1
Vásároltál 1 csonttűt. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1890 1 megveszed az 1890. tárgyat 1
Vásároltál 1 félelmetes koponyaat. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1994 1 megveszed az 1994. tárgyat 1
Vásároltál 1 xenomorf vért. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1996 1 megveszed az 1996. tárgyat 1
Vásároltál 1 kapuőr életnedvet. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

hu 1344 1295 1870 hulladék: 1344 1295 1870
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vastag ryuku kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szakét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csonttűt. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

hu 1890 1994 1996 hulladék: 1890 1994 1996
Hulladék, ezért nem gyűjtesz félelmetes koponyaat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz xenomorf vért. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kapuőr életnedvet. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1707 1 megveszed az 1707. tárgyat 1
Vásároltál 1 trix amulettet. 600 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

ve 1903 1 megveszed az 1903. tárgyat 1
Vásároltál 1 tulipán gumót. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: kapuőr életnedv (143,61)-> (5 ap), xenomorf vér (143,61)-> (20 ap), félelmetes koponya (143,61)-> (30 ap), csonttű (143,61)-> (kudarc), szaké (143,61)-> (17 ap), vastag ryuku kulcs (143,61)-> (12 ap), összesen 84 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 502. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Barnega. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Barnega bal lábát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 1 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 20 aranyat. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű drow férfival. Fekete a bőre. Sheran áldozópapja. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy mind. kristályát, egy natharion gömböt, egy ősplazmát, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sárhajító kesztyűt, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Raia angyala trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Éleseszű Oriens. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy iszapfaló (ld. enc.)} Így szólsz: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[9 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 1 VP-t.]

ff 568 1328 28 felt. fegyverváltás: 568 1328 28
Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa << moa ravatalozó << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a vörös rakolits egyik karját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 736 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar katona.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona bal oldalát. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fényaura 22 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 264 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 67, gyógyulás: 161, összesen: +94 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 533 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 2, gyógyulás: 95, összesen: +93 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy csataremák.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák véres nyúlványait. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 remák szivet. 7 929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1691, sebződés: 25, gyógyulás: 232, összesen: +207 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy csataremák.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csataremák jobb oldalát. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 remák szivet. 7 929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 36, gyógyulás: 215, összesen: +179 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 17 VP-t.]

ff 28 1328 568 felt. fegyverváltás: 28 1328 568
Felt. fegyverváltás: << ököl << moa ravatalozó << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

v 84 282 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy ősdentort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-67 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 398. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork bérgyilász. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 793 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 29 aranyat. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 1 VP-t.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 10 VP-t.]

v 84 216 elmormolod a 84. varázslatot
Az a lény nem idézhető. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[268,52] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy kyorg őrgólem. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy ongóliant tombolás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 2 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy tompítás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 367 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kyorg őrgólem testét. (10 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kyorg őrgólem jókora mancsát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a kyorg őrgólem jobb karját. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 175 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2733, sebződés: 346, gyógyulás: 433, összesen: +87 ÉP}

Észreveszel egy kazmárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy raaba-fa van. Délnyugatra egy nagyobb phua-kúp van. Nyugatra egy csillagbozótos van. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északra egy nothar cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)
[17 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 3 VP-t.]

ef 60 524 energia fejlesztése 60
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 25 VP-t.]

h 949 300 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. (Önanalízis: +125% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 zene). (Önanalízis: +126% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+58 varázspont.) [196 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 39 VP-t.]

szk 492 keresed a 492. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bumshir óriásmacskát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -10. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 3. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: kb 1554 1 518 kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 6. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 7. BP: bb 1554 1 518 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
(Önanalízis: +10% csapdakészítés.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-206 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 9, 24.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Figyelem! Célszerű mielőbb elköltened a képességpontjaidat, hiszen nem gyűlhetnek a végtelenségig (125-nél többje nem lehet egy karakternek)! Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 727 pontot. A következő körben tehát 717 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PERISZKÓP CSIGAHÁZ (1926. TÁRGY)
Bár a periszkóp csiga alapvetően egy óriás puhatestű, a csigaház, amiben legsérülékenyebb emésztőszervei helyezkednek el, nem túl nagy. Pont akkora, mint egy korsó, vagy urna. Hm. Ez a hasonlóság menten ötletet gyárt benned a felhasználására vonatkozóan. Ha kicsit kitakarítod, megtisztogatod, 12 korty tátika főzet tárolására használhatod fel.

SAVÁLLÓ ÜVEGCSE (1992. TÁRGY)
Ez a bűbájjal megerősített kis tégelyt semmilyen sav nem képes kikezdeni - legalábbis a kufár szerint, aki árusítja. Nem tudni, hogy tényleg igaz lehet-e ez, vagy csak olcsó reklámfogás, és azt sem tudod biztosan, hogy vajon mit lehetne benne tartani. Annyi bizonyos, hogy közönséges vízből vagy más hasonló folyékony anyagból kb 10 csepp fér belé.

QUWARG ISZÁK (1995. TÁRGY)
Nem tudsz rájönni, hogy milyen lény, mely testrészéből készülhetett ez a vizestömlő-szerű alkalmasság, de ezen szerintem kár is töprengened, hiszen sokkal érdekesebb, hogy mit lehet benne tartani. Az iszákot kifejezetten arra készítették ismeretlen alkotói, hogy a quwarg kapuőrök életesszenciáját, vagy - ha úgy jobban tetszik -, különleges testnedvét fel lehessen vele fogni, és el lehessen benne tárolni. Az iszákban egyszerre 10 cseppet tudsz elraktározni ebből a rendkívüli esszenciából.

VASTAG RYUKU KULCS (1344. TÁRGY)
A ryuku labirintusokban található zárakba sokszor az ilyen tömzsi, de ugyanakkor vastag kulcsok illenek. Az apró recék a kulcs felületén a legfontosabbak a használat során. Még a legügyesebb tolvajok is kudarcot vallhatnak ezeknek a sárgabőrűek által készített, ellenálló záraknak a feltörése során. Tehát, ha egy ryuku épületbe akarsz bevonulni, jobb ha van nálad egy ilyen. A kulcs nem mágikus, így nem veszik el, ha a hozzárendelt zárat kinyitotta.

SZAKÉ (1295. TÁRGY)
A szaké egy hosszúkás fiolában tárolt, rendkívül erős, világossárga színű ryuku alkohol. A rizsből készítik valamiképp. Amellett, hogy mind fizikailag, mind mentálisan feltüzel, hatására részben eltompulnak az érzékeid. Kicsit konkrétabban a következő történik, ha elfogyasztasz egy adagot: ütéseidre némi plusz sebzést kapsz, ugyanakkor az ellenfeleid is ugyanennyivel többet képesek rajtad sebezni. Emellett, ha a szaké általi befolyásoltság alatt besétálnál egy olyan labirintusba, ahol cudar hideg van, nem fogsz sebződni a hidegtől. A táborozásod alatt kijózanodsz. Még a ryukuk között is ritka, hogy valaki háromnál több adagot meg tudna inni ebből az amúgy édeskés nedűből, anélkül, hogy az asztal alá ájulna a hatásától. Az első szaké elfogyasztása 2 TVP-be kerül, a második 3 TVP-be, a harmadik 4 TVP-be (ha esetleg még bírnád, így tovább).

CSONTTŰ (1870. TÁRGY)
Különleges technikával, vadmágia segítségével állati csontból létrehozott, apró lövedék. Ez a szabatos megfogalmazása ennek a különleges tárgynak, amit most megszereztél. Kizárólag a nerubok igen hosszú fúvócsövéből lőhető ki, a hagyományos, rövid fúvócső nem tudja rendesen megvezetni. Sebzése sem elhanyagolható, 10D4+10.

FÉLELMETES KOPONYA (1890. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy félelemzabálót, néhány jól irányzott csapással meg tudod szabadítani a tetemet a koponyájától. Méretéhez képest meglepően könnyű, rendkívül ijesztő trófeához jutsz így, amit nem érdemes felhalmozni, mert nagyon sok helyet foglal a zsákodban. Azért a boltban biztos értékesíteni lehet majd.

XENOMORF VÉR (1994. TÁRGY)
Zöld színű, nyúlós, sűrű anyag. A szaga torokmaróan erős, és azt ajánlom, hogy az ujjaddal ne próbáld meg tapintani, vagy pláne ne próbáld meg megnyalni! A xenomorfok vére ugyanis a legerősebb sav, ami csak létezik az univerzumban! Talán érdemes felfogni valamiben, és eltenni, hátha egy féleszű kereskedő pénzt adna érte.

KAPUŐR ÉLETNEDV (1996. TÁRGY)
A quwarg kapuőr vére nyúlós, szinte ragacsos, de ezen kívül senki rendkívülit nem látsz rajta, hacsak nem vagy te is képzett quwargológus. A Vasalt Bunkók ugyanis állítják, hogy a kapuőrök testnedvéből olyan kenőcs készíthető, ami a legerősebb harapásoktól, és savtámadásoktól is képes megvédeni azt, aki ezzel keni be magát. Nem tudom, hogy igazuk van-e, talán ki kellene próbálni.

TRIX AMULETT (1707. TÁRGY)
A most talált kis amulett igen nagy segítségedre lehet, ha a feneketlen tavakat járod. Halványan világít, ha az övedre csatolod (KF paranccsal), persze csak a víz alatt. Így amellett, hogy nem tévedsz el odalent, a tó legmélyére is lemerészkedhetsz, ahova korábban még nem. A trix amulett emellett +2 IQ-t is ad, védettséged viszont - mivel kivilágított célpont vagy ellenfeleidnek - 5-tel csökken.

LILA TULIPÁN (1902. NÖVÉNY)
A tulipánok nagyon szépek, ezt mindenki tudja. Ha szedni akarsz belőle, azt minden különösebb erőfeszítés és rákészülés nélkül megteheted, hisz még speciális eszköz sem kell eszköz ehhez (egyszerűen leszakítod a száráról). Ha csak annyi lenne a haszna, hogy a ruhádra tűzöd, nem vesztegettem volna ennyi szót erre a növényre. Hogy számtalan színben megtalálhatók szerte a világban, azt mindenki tudja, és azt is, hogy egyik fajának sincsenek különleges tulajdonságai. No, ez már nem teljesen igaz. Egynek, a lila tulipánnak ugyanis mégiscsak van! Csak a nerubok lakta dzsungelekben nő, és ott is az elmocsarasodott területeken. A bennszülöttek sámánjai nagy előszeretettel gyűjtik, mert rendkívül hatékony mérget lehet előállítani a főzetéből. Ahhoz, hogy te is gyűjthess belőle ásóra lesz szükséged, ugyanis a főzethez a gumóját kell felhasználnod. Egy tő alól három gumót áshatsz ki fordulónként, 3 TVP-ért.

ISZAPFALÓ (667. SZÖRNY)
Az iszapfalók hosszú és vastag csápokkal rendelkező, buta lények. Legalábbis a hiedelmek szerint. Manapság már nem sok létezik belőlük, talán csupán egy tucatnyian. Ott érzik legjobban magukat, ahol senki nem jár, így a város alatti csatornarendszert egyfajta búvóhelyként használják, hiszen itt biztosan nem találkozhatnak a civilizált társadalom megannyi vadászával. Hangos cuppanással közlekednek, ahogy csápjaikat a csatorna oldalára tapasztják, majd hirtelen mozdulatokkal előre lendítik vézna testüket. Harc közben részben ugyanezt a technikát követik, a lendület az erősségük, valamint az, hogy a csatorna bűzétől mocskos csápjuk szinte mindent keresztül tud roppantani.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr plébánosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 586. fordulód.

Erő: 69 (107) Szint: 52 Merészség: 20/5 Magasság: 174 cm
IQ: 71 (102) Támadás: 114 (122) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 69 (91) Védekezés: 185 (195) Menekülés: 17 % Életkor: 15/22 év
Egészség: 70 (105) Életpont: 2215/2845 Jellem: semleges Tul. pont: 80
Szerencse: 70 (121) Varázspont: 4085/3404 Pénz: 37098 arany Kép. pont: 122
Tudatpont: 60/0 Pszi pont: 1488/1054 Halhatatlanság: 16 % EFejl: 30
Eddig összesen 6689 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65 405 TP-t kaptál. Jelenleg 40 218 286 TP-d van. A következő szinthez még 781 714 TP szükséges. Trófeáid: apró lidércfi, triklem drakolder, óriásmassza. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 398. fordulódban 6495 arany került a bankszámládra. 12437 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/57 ökölvívás: 43/77 (+1%) szúrófegyverek: 30/0 (+3%)
vágófegyverek: 26/18 ütőfegyverek: 41/32 lőfegyverek: 21/6 (+4%)
dobófegyverek: 43/87 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
268,52 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 270,97
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/6 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 98 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 390 498 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/9 2. nyomkövetés: 76/80 3. lopás: 1/0
4. mászás: 19/97 5. csapdakészítés: 45/20 (+10%) 6. csapdaészlelés: 18/63
7. gyógyítás: 8/49 8. titkosírás: 3/38 9. felderítés: 29/82
10. szörnyidomítás: 13/25 (+469%) 11. teológia: 177/41 (+18%) 12. taumaturgia: 122/42 (+12%)
13. szerencsejáték: 11/68 (+200%) 14. versengés: 24/61 15. harcművészetek: 45/8
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 20/38 (+251%) 18. szörnyismeret: 132/83 (+29%)
19. pszi: 127/34 (+8%) 20. zárnyitás: 32/37 21. vadászat: 5/27
22. vitalitás: 9/35 23. bányászat: 39/35 (+4%) 24. testépítés: 75/85
25. úszás: 11/7 26. főzés: 46/38 (+11%) 27. csapatmunka: 8/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1(2) 9. gyors fejlődés: 5 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), lidérctűz (#457), templomos lovag (#587), káoszdémon (#547), selyemszárnyas (#541), nekromanta kóborló (#596), tengeri parazita (#893)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 210 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (116,5,4) vámpirizáció (#1) (9431,10) áldomás II (#169) (9934,45)
szürkeáll. aktiv (#71) papi aura (#377) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
tűzmágia (#157) kí koncentráció (#69) elme dominanciája (#247) óriáserő (#53)
láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63) a lélek védelme (#57) esszenciavédelem 2 (#188)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
fényaura (#211) varázsszem (#184) csupasz izom (#28) önanalízis III (#303)
Techiulan aurája (#261) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
40. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> kronotapír (#286) fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553)
tűzgolyó (#155) >> Alkotó (#578) tűzgolyó (#155) >> Teremtő (#579)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar pusztító (#7134) tűzgolyó (#155) >> dranadáni kőtörő (#604)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> mutáns kopó (#582) ongóliant tombolás (#146) >> varkaudar pusztító (#7134)
ongóliant tombolás (#146) >> Alkotó (#578) ongóliant tombolás (#146) >> kyorg őrgólem (#567)
ongóliant tombolás (#146) >> káoszdémon (#547) elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) védelem tűz ellen (#38) >> pirogólem (#514)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531) pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487)
tompítás (#40) >> óriásmassza (#840) elektromos pajzs (#51) >> kronotapír (#286)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) ongóliant tombolás (#146) >> bámulatos zombi (#896)
fürgülés (#92) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> Friedurgonoma (#7009)
tompítás (#40) >> ősöreg góliát (#313) ongóliant tombolás (#146) >> varkaudar che-pap (#704)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +22 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával!
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 257 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 371 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
131 esszenciakristály (#350) 594 isteni könnycsepp (#260) 1400 azúrharmat (#1161)
11 kamikáze fejfedő (#1592) 611 álompor (#396) 1 feneketlen bugyor (#570)
2 aenouth ködkürt (#1554) 8 törpe bakancs (#475) 5 tűzúr csizmája (#533)
1 olló (#335) 7 lidérckorona (#531) 6 Eldereth szilánk (#512)
$200 tűzbimbó ($623) 1 fejsze (#1240) 10 alakformáló főzet (#1644)
2434 őskristály-szilánk (#1525) 1 lovagi sisakforgó (#1594) 26 kreiton agy (#1142)
2 lélekharang (#1607) 7 hollókrist. prizma (#1268) 3500 tinta (#101)
3 karomkesztyű (#1771) 1 avenir (#1706) 1 barracuda szigony (#1988)
15 dramoan talizmán (#968) 2 bányászlámpa (#1687) 6 moa kémlelő (#1333)
8 súlyzó (#347) 4 mentát korona (#1559) 21 éjkulcs (#1777)
350 ork csodaszer (#1228) 16 kristály kulcs (#1818) $83 íjászkence ($1225)
82 tleikan életkő (#1143) 2 pókkarmok (#886) 3 Ramirez feszítővasa (#1261)
750 purifikátor háj (#269) 153 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
1 aranytermő ládikó (#504) 209 lélekesszencia (#619) 4 Trákin csákánya (#367)
4 őselemek köpenye (#560) 413 ramit kő (#226) 11 sziránusz szigony (#1937)
4 mászó-karperec (#392) 2 krapixlon fürdőruha (#454) 64 tűzsárkány ital (#1400)
160 manakristály (#500) 35 titkos teleportkő (#1387) 5 tűztagadó (#1979)
19 kreommat varázsital (#926) 29 galócapálinka (#1474) 434 katonai kötszer (#1508)
1450 Thargodan esszencia (#328)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 galachmit (#310) 7 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 2 rézdarab (#70)
1 sallank karom (#128) 1 tankány karom (#237) 46 tinta (#101)
1 tükör (#43) 1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305)
52 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
531 arany (#50) 8 isteni könnycsepp (#260) 1 kazmár gyökér (#205)
1 ork csodaszer (#1228) 1 periszkóp csigaház (#1926) 1 quwarg iszák (#1995)
4 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 2 remák szív (#264)
1 ro'galhal lánc (#763) 2 sáfránypor (#211) 1 saválló üvegcse (#1992)
3 spiritusz (#170) 1 trix amulett (#1707) 1 tulipán gumó (#1903)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

267 268 269
51
52
53
(268,52) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 36. jellempróba, Elenios oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek