| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. márc. 28. 9h:16' EZ A 588. JÁTÉKHETED, 586. FORDULÓD 589. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
| * 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 608. tárggyal az 1322. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
| * 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
| * 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 676 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
| * 10. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 139. varázslatot |
| v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
| bb 2 258 277 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (258 darabot) |
| v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe!
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a rókafarok. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 aranylánc, 8 ovimon-bogyó, 7 szopókő, 1 téfea-agy, 1 moa üveggömb. (Önanalízis: +5% versengés.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 686 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel.
| ve 124 60 | megveszed a 124. tárgyat 60 |
| kre 124 1128 6 | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
| ee 292 638 472 | eladod a 292. tárgyat a 638. tárgyat a 472. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| im 0 2 | imádkozol |
| m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 701 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a királyi őrjáratos bal lábát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a királyi őrjáratos testét. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A 6 királyi őrjáratos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 4 életpontot vesztettél. A 6 királyi őrjáratos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], 20 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). 10500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1627, sebződés: 74, gyógyulás: 238, összesen: +164 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,60] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe.
(Továbbmész...) [190,61] Továbbra is síkságon vagy.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 724 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 743 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 708 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 703 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| v 198 254 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
[254,59] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy megsebzett vastagbőrű mutak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 414 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megérinted a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 76 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5651 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 237, gyógyulás: 92, összesen: -145 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 675 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi yeti gyapjas testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hegyi yeti testét. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a hegyi yeti gyapjas testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hegyi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hegyi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 yetifogat. 7954 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1580, sebződés: 96, gyógyulás: 237, összesen: +141 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor jobb lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 682 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 707 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [256,58] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [257,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Chara-din avatárja lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +8% mászás.) Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 728 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a szellemdarázs testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 196, gyógyulás: 262, összesen: +66 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 730 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Vámpírölővel kicsit megsebzed a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kreiton bűvölő fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-15 TVP). A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2061, sebződés: 368, gyógyulás: 402, összesen: +34 ÉP}
| m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [258,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chitarel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
| kf 610 1088 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat az 1088. tárggyal |
| v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
| hh 1096 248 248 | használod az 1096. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
| * 1. BP: | alakváltás 13 |
| * 2. BP: | használod a 195. pszi képességet |
| * 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
| * 4. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
| * 5. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| * 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 726 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
| * 7. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
| * 8. BP: | energia fejlesztése 10 |
| * 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
| KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
| TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY) A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt. A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható. |
| Erő: | 72 (90) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 75 (91) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
| Ügyesség: | 70 (86) | Védekezés: | 149 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/48 év |
| Egészség: | 68 (86) | Életpont: | 1174/1013 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 75 (95) | Varázspont: | 3144/493 | Pénz: | 77366 arany | Kép. pont: | 38 |
| Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 702/268 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 100 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 47 |
| vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 36 |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 27 | 2. nyomkövetés: | 153 | 3. lopás: | 3 |
| 4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 16 |
| 7. gyógyítás: | 244 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 34 |
| 10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 116 | 12. taumaturgia: | 183 |
| 13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 25 | 15. zene: | 14 |
| 16. szörnyismeret: | 21 | 17. pszi: | 66 (+1) | 18. zárnyitás: | 3 |
| 19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 47 |
| 22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
| halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
| hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
| a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
| gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
| agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
| spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) |
| esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
| jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
| 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
| 3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
| 2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | dizen kulcs (#472) | 10 | kaja (#2) | 1 | Káoszkígyó (#638) | |||
| 4 | kerek kő (#19) | 4 | nehezék (#258) | 2 | pszi kő (#248) | |||
| 5 | rejtőköpeny (#277) | 323 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tükör (#43) | |||
| 1 | Zinthurg pallos (#716) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 7221 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ében toboz (#578) | |||
| 6 | halcsont (#390) | 28 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | jégszilánk (#1128) | |||
| 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | remák szív (#264) | 52 | rókafarok (#124) | |||
| 4 | rozmárfog (#1069) | 9 | szögletes kő (#17) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | yetifog (#863) | |||||