577. forduló, 579. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 3. 9h:21'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 578. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,61] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 jégszilánkot (750 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 őselemek köpenye (eladási ár: 850 arany, ebből a kezelési költség: 68 arany), 28 vámpírfog (eladási ár: 2100 arany, ebből a kezelési költség: 168 arany) ellenértékét.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1258 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+234 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 753. hetének nyerőszámai: 8, 5, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 913.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 911.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 911.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 909.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 907.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 905.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 903.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 903.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 901.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 608. tárggyal az 1322. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 901.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 901.]
Kiveszed a füledből az ősmágus fülbevalóját, majd a füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 901.]

* 5. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 900.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +116 max. életerő, +116 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 894.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 892.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 890.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 888.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 886.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 201% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 886.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál ébentestét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszúrod a halálelementál bal karját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 33, gyógyulás: 142, összesen: +109 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 876.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 866.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
V 238 582 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 866.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

le 511 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 866.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

v 238 578 2 elmormolod a 238. varázslatot
Ebben a körben már nem használhatsz újabb ősi szaporítást. [0 pontot használtál fel, van még 866.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 224 73 73 elmormolod a 224. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 866.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 861.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 856.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 826.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 824.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 824.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 818.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-68 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 812.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-57 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 806.]

h 341 210 40 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 800 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 806.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ragnar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 611 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,63] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy vámpírféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg farkát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg testét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vámpírféreg testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 12398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 196, gyógyulás: 4, összesen: -192 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő).

(Továbbmész...) [361,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rothadó lián. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián fittyedt levelét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián testét. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a rothadó lián testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vámpírölővel többször eltalálod a rothadó lián testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a rothadó lián tekergő szárát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 65 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A rothadó lián még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. 16275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 412, gyógyulás: 4, összesen: -408 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+926 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). [72 pontot használtál fel, van még 734.]

v 198 415 61 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,61) halálelementálok (#279)
(361,64) Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), rothadó lián (#427)
(362,62) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(362,63) vámpírféreg (#782)

[415,61] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.

Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. A következő kincseket találtad: egy főnixtoll és egy drótszőr [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 50, gyógyulás: 170, összesen: +120 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 658 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy vg'axtol torzító jön feléd.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 1090, gyógyulás: 4, összesen: -1086 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. (Önanalízis: +7% felderítés.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+880 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [110 pontot használtál fel, van még 624.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[414,62] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy talriai behemót. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 611 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót testét. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1985, sebződés: 222, gyógyulás: 444, összesen: +222 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő).

(Továbbmész...) [413,62] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat mópat fatty. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a mópat fatty testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty bal oldalát. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a mópat fatty fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az 5 mópat fatty többször is megmar! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2112, sebződés: 59, gyógyulás: 297, összesen: +238 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [412,62] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áldott okerón került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy drótszőrű mópat. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel megdöfködöd a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a drótszőrű mópat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1866, sebződés: 328, gyógyulás: 2, összesen: -326 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 597.]

m 4 mozogsz délre
[412,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.)

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). [17 pontot használtál fel, van még 580.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Micsoda szerencséd van, hogy a sárkány nincs itthon! Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Fekete Kehely, 3 vasérc, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy varázskő és 117 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 550.]

kt 19 50 elkészíted a 19. tárgyat (50 darabot)
Begyűjtöttél 50 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 500.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[411,64] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [410,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magnetikus praglonc. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 588 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a magnetikus praglonc. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 3, gyógyulás: 150, összesen: +147 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy zafír sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 40 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (99 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány bal első lábát. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 340, gyógyulás: 227, összesen: -113 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő).

(Továbbmész...) [409,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 619 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 13, gyógyulás: 458, összesen: +445 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összeakadsz Josid 'el Amiddal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Shear'niz'il trófea és egy bo'adhun lidérc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Teherhordója is van: egy quwarg királynő! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[35 pontot használtál fel, van még 465.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! Chara-din megbüntet (-100 VP.) Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 365.]

bb 2 616 606 beraksz a bankba a 2. tárgyat (616 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 239 kaját. Beraksz a bank széfjébe 2 rémplazmát. Beraksz a bank széfjébe 7 vörös zyelt. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 355.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 610 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 340.]

* 5. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 6. BP: energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 322 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 310.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 128 TVP-t kell elköltened.]

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 58 TVP-t kell elköltened.]

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-116 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 27, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 719 pontot. A következő körben tehát 919 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 578. fordulód.

Erő: 72 (89) Szint: 50 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 75 (90) Támadás: 73 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 67 (82) Védekezés: 139 Menekülés: 30 % Életkor: 46/46 év
Egészség: 68 (85) Életpont: 1166/1117 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 75 (94) Varázspont: 3133/1096 Pénz: 46522 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 26/0 Pszi pont: 640/329 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 64
Eddig összesen 6946 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 132348 TP-t kaptál. Jelenleg 21616849 TP-d van. A következő szinthez még 3383151 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 566. fordulódban 251466 arany került a bankszámládra. 259009 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 46
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 36

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 151 3. lopás: 3
4. mászás: 28 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 14
7. gyógyítás: 241 (+1) 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 33
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 103 (-10) 12. taumaturgia: 171 (-9)
13. szerencsejáték: 8 14. versengés: 25 15. zene: 14
16. szörnyismeret: 21 17. pszi: 64 (+1) 18. zárnyitás: 3
19. vadászat: 9 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 47
22. úszás: 14 23. csapatmunka: 3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,9,4) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 fűszertartó (#210) 6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
142 kaja (#2) 3 pszi kő (#248) 2 rémplazma (#616)
3 sáfránypor (#211) 7 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
4 vas dobónyíl (#189) 7 vörös zyel (#606)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1399 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 2 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 9 ezüstdarab (#326)
1 Fekete Kehely (#283) 1 főnixtoll (#563) 9 gyöngymangó (#135)
5 jégszilánk (#1128) 49 kerek kő (#19) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 3 mópat tetem (#584) 1 praglonc hártya (#215)
6 sárkánypikkely (#292) 2 vámpírfog (#1221) 6 varázskő (#305)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(409,65) manaelementál (#290), a 97. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Josid 'el Amid (4442. kalandozó), aranyfecske (#283)
(410,65) vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, magnetikus pragloncok (#200), zafír sárkány (#329)
(412,62) áldott okerónok (#336), drótszőrű mópat (#426)
(412,63) sárkánybarlang (#620), Raia oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, zafír drakón (#320)
(413,62) mópat fatty (#317)
(414,62) talriai behemót (#312)
(415,61) Notermanthi (#257), Thargodan légiós (#311), Thargodan zsoldos (#310), vg'axtol torzító (#416), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek