| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. júl. 26. 12h:12' EZ A 662. JÁTÉKHETED, 572. FORDULÓD 663. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3644 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 711 0 0 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat |
| * 2. KP: kf 836 1373 0 | kézbeveszed/felveszed a 836. tárgyat az 1373. tárggyal |
| * 3. KP: bb 1271 1 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat (1 darabot) |
| * 4. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
| hh 1760 892 0 | használod az 1760. tárgyat a 892. tárgyat |
| bb 1205 347 522 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
| vv 71 161 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 161. varázslatot a 165. varázslatot |
| vv 220 90 172 | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 172. varázslatot |
| vv 120 247 188 | elmormolod a 120. varázslatot a 247. varázslatot a 188. varázslatot |
| vv 224 26 11 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
| vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
| vv 243 209 377 | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 377. varázslatot |
| hh 1133 1269 841 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
| ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
| * 5. KP: vv 370 184 326 | elmormolod a 370. varázslatot a 184. varázslatot a 326. varázslatot |
| * 6. KP: vv 363 138 261 | elmormolod a 363. varázslatot a 138. varázslatot a 261. varázslatot |
| * 7. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 8. KP: v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
| * 9. KP: v 84 219 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
| bb 1477 30 | beraksz a bankba az 1477. tárgyat (30 darabot) |
| kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
| hh 2306 1501 | használod a 2306. tárgyat az 1501. tárgyat |
| kt 1145 2 | elkészíted az 1145. tárgyat (2 darabot) |
| hh 1145 1610 1265 | használod az 1145. tárgyat az 1610. tárgyat az 1265. tárgyat |
| h 2047 | használod a 2047. tárgyat |
| v 275 1251 | elmormolod a 275. varázslatot |
| vv 309 299 288 | elmormolod a 309. varázslatot a 299. varázslatot a 288. varázslatot |
| lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy szingulár. védelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy árnyak segítsége mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy fekete energia varázslatot. 286 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lappangó méreg varázslatot lősz. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágikusan megmérgeződött. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végső enyészet varázslatot lő rád. Elmúlt a varázspajzs hatása. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Elmúlt a varázsvédő varázs hatása. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (szingulár. védelem védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A lappangó méreg kifejti hatását. 564 életpontot sebeztél. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápjaival a Szakamó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A Szakamó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Csápjaival a Szakamó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled regenerálódik! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 284 életpontot sebeztél. A lappangó méreg kifejti hatását. 900 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeled 50 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápjaival a Szakamó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott szingulár. védelem védelmed.) Ellenfeled regenerálódik!
A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 300 életpontot sebeztél. A lappangó méreg kifejti hatását. 1535 életpontot sebeztél. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A mentális roncsolás 50 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Csápjaival a Szakamó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: végső enyészet varázslatot lő rád. 666 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 4650, sebződés: 3480, gyógyulás: 576, összesen: -2904 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy szingulár. védelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy gázpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod árnyak segítsége varázslatot rak magára. Távolról fekete energia varázslatot lősz a másikra. 298 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lappangó méreg varázslattal köszöntöd a másikat. 370 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágikusan megmérgeződött. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy végső enyészet. 666 életpontot vesztettél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott szingulár. védelem védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A lappangó méreg kifejti hatását. 564 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Csápjaival a Szakamó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Nem öregedsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy végső enyészet varázslatot. 666 életpontot vesztettél. Elmúlt a manapajzs hatása. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 256 életpontot sebeztél. A lappangó méreg kifejti hatását. 900 életpontot sebeztél. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápjaival a Szakamó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A Szakamó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Csápjaival a Szakamó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Csápjaival a Szakamó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott szingulár. védelem védelmed.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ).
A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 305 életpontot sebeztél. A lappangó méreg kifejti hatását. 1535 életpontot sebeztél. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Csápjaival a Szakamó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A Szakamó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Nem öregedsz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: végső enyészet varázslatot lő rád. 666 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 340 életpontot sebeztél. A lappangó méreg kifejti hatását. 2663 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A Szakamó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A Szakamó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Csápjaival a Szakamó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A Szakamó csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Nem öregedsz. A halhatatlanság varázslat megment: +524 életerő. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (szingulár. védelem védelmez.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A Szakamó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált álomosztó őrszellem trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Szakamó trófeát. 115 185 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7721, sebződés: 6057, gyógyulás: 1430, összesen: -4627 ÉP}
| vv 309 299 288 | elmormolod a 309. varázslatot a 299. varázslatot a 288. varázslatot |
| lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
| hh 1145 2306 2047 | használod az 1145. tárgyat a 2306. tárgyat a 2047. tárgyat |
| vv 309 299 299 | elmormolod a 309. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot |
| lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
| h 1144 | használod az 1144. tárgyat |
| v 1 9999 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
| v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
| v 169 9999 40 | elmormolod a 169. varázslatot |
| mak 1 | makró 1 |
| hh 1760 892 0 | használod az 1760. tárgyat a 892. tárgyat |
| bb 1205 347 522 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
| vv 71 161 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 161. varázslatot a 165. varázslatot |
| vv 220 90 172 | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 172. varázslatot |
| vv 120 247 188 | elmormolod a 120. varázslatot a 247. varázslatot a 188. varázslatot |
| vv 224 26 11 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
| vv 53 28 182 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
| vv 243 209 377 | elmormolod a 243. varázslatot a 209. varázslatot a 377. varázslatot |
| hh 1133 1269 841 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
| ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
| vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
| m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy gázpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hangcsapás varázslatot. 1628 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nagyobb pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku lovas nyakát. (9 támadással 498 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku lovas hátasának lábát. (12 támadással 1699 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a ryuku lovas jobb lábát. (11 támadással 1033 életpontot sebezve.) Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Bár ügyesen védekezel, a 4 ryuku lovas sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-1 erő forduló végéig). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. Elmúlt a varázspajzs hatása. Ent pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a ryuku lovas hátasának lábát. (3 támadással 436 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 313 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a ryuku lovas testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Nem vagy felkészülve az 1 ryuku lovas gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-1 erő forduló végéig). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 519 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (494,66)-> 70 arany, -2 ÉP]. 63 222 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6356, sebződés: 695, gyógyulás: 43, összesen: -652 ÉP}
| ek 503 462 59 | t. energia kisütése: 503 462 59 |
| 467 | 468 | 469 | |
| 45 | |
|
|
| 46 | |
|
|
| 47 | |
|
|
[462,59] Bozótos terepre értél. Találsz egy ryuku akadálypályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat ryuku lovas közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy gázpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy hangcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 1628 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nagyobb pajzszúzás. 1480 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku lovas testét. (9 támadással 511 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku lovas jobb karját. (12 támadással 1779 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 265 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a ryuku lovas nyakát. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-1 erő forduló végéig). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 259 életpontot vesztettél. A 3 ryuku lovas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (494,66)-> 70 arany, -2 ÉP] és 2 hoarián szentírás. 63 222 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4804, sebződés: 1874, gyógyulás: 35, összesen: -1839 ÉP}
| be 1511 | bemész az 1511. épületbe |
| mak 2 | makró 2 |
| kf 983 1488 0 | kézbeveszed/felveszed a 983. tárgyat az 1488. tárggyal |
| v 84 290 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. 327 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+77 pszi pont.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. {CSTT:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manaelementál testét. (12 támadással 1664 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (11 támadással 993 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manaelementál testét. (12 támadással 1633 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 277 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5722, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
| ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
| h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
| hh 983 892 892 | használod a 983. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
| kf 1373 824 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 824. tárggyal |
| ek 116 75 324 | t. energia kisütése: 116 75 324 |
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [469,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy hangcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 1628 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 21 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 148 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranytigris átváltozó testét. (9 támadással 505 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. {CSTT:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranytigris testét. (12 támadással 1710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+343 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod az aranytigris testét. (11 támadással 1025 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Az aranytigris csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Mocsok lény! Szemeid előtt változik arannyá egy bíbor drakpikkely. (44 aranyat kaptál.) Csápjaival az aranytigris lecsap a bal karodra. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Szerencsére a csápok egyetlen tárgyadhoz sem érnek hozzá. Ent pásztorbottal párszor megpöccinted az aranytigris átváltozó testét. (3 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 269 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 307 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal megpöccinted az aranytigris bal vállát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. Csápjaival az aranytigris csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ajjaj! Érintése nyomán megváltozott egy zsizsikcsapda molekulaszerkezete. Arany lett belőle. (3 aranyat kaptál.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ajjaj! Érintése nyomán megváltozott egy ryuku harmatgyűjtő molekulaszerkezete. Arany lett belőle. (1 aranyat kaptál.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranycsináló csápot. [aranycsináló csáp ládikóba-> (494,66)-> 30 arany, -2 ÉP] 49 779 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4837, sebződés: 495, gyógyulás: 759, összesen: +264 ÉP}
(Továbbmész...) [470,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy shintar pásztor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy gázpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hangcsapás varázslat. 1628 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 700 életpontot vesztettél. Elmúlt a manapajzs hatása. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a shintar pásztor testét. (9 támadással 503 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a shintar pásztor bal első lábát. (12 támadással 1711 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+343 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a shintar pásztor jobb első lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. A shintar pásztor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 415 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A shintar pásztor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 944 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4256, sebződés: 1115, gyógyulás: 455, összesen: -660 ÉP}
| v 198 490 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 467 | 468 | 469 | 470 | 471 | |
| 44 | |
|
|
|
|
| 45 | |
|
|
|
|
| 46 | |
|
|
|
|
| 47 | |
|
|
|
|
[490,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Cifra szitkot eresztesz meg, mikor majdnem felbuksz egy hangyabolyban. Csak ekkor derül ki, hogy amit te hangyabolynak néztél, az egy földbe ásott hulla feje volt! Teljesen ellepték ezek a kis ízeltlábú ragadozók. Vajon a hoariánok veled is ilyen rémes dolgokat művelnének, ha sikerülne elkapniuk? Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hayamu Oyabura orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy húsos terrathuát. Felfedeztél egy vapár cserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Találsz egy kreommat-liliomot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt.
| be 726 | bemész a 726. épületbe |
| ek 7 5 5 | t. energia kisütése: 7 5 5 |
| fog 830 1280 | elfogod a 830. szörnyet az 1280. tárggyal |
| h 1477 3 4 | használod az 1477. tárgyat |
| 489 | 490 | 491 | |
| 110 | |
|
|
| 111 | |
|
|
| 112 | |
|
|
[494,115] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egyszer csak egy vörös bőrű vadembert pillantasz meg. Te térsz észhez előbb, és fegyvert rántasz. Erre a hoarián azonnal menekülni kezd. Uzsgyi! Gyerünk utána! Vágtatsz, mint a szél, és már-már beéred, mikor hirtelen eltűnik a szemed elől. Megtorpansz. Gyanús a csend, nagyon gyanús. Hajjaj! Ezek körbevettek! Talán százan is vannak! Na futás! Kénytelen vagy alaposan kiloholni magad, mire le tudod rázni őket. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: hoarián sárkánybébi szagot érzel! Kezed ügyében tartod a teriád dobóhálót, miközben a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! A teriád dobóhálót felé dobod. Ügyes voltál, a háló teljesen a hoarián sárkánybébi köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
| m 8 | mozogsz északra |
| ef 60 525 | energia fejlesztése 60 |
| szk 855 | keresed a 855. szörnyet |
| * 1. BP: vv 299 83 0 | elmormolod a 299. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 2. BP: kb 1205 1271 1 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1271 darabot) |
| * 3. BP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
| * 4. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| * 6. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 7. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 8. BP: bb 812 814 829 | beraksz a bankba a 812. tárgyat (814 darabot) |
| * 9. BP: le 836 0 0 | leveszed/lerakod a 836. tárgyat |
| * 10. BP: kf 711 821 0 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
| KRISTÁLYBUZOGÁNY (1838. TÁRGY) A ganüidok a távoli Daxxról származnak. Itt ugyan nagy hatalmúak, szinte legyőzhetetlenek, de ha egy olyan anyagból készítenél fegyvert, amely szintén a Daxxról való, akkor talán lenne egy hatékony eszközöd ellenük. A kristályszilánk szintén onnan származik, így aztán már csak fegyver alakúra kell alakítanod... Ehhez szükséged lesz a kristályformázás varázslatra, és 20 kristályszilánkra, valamint 150 TVP-re. A kristálybuzogány sebzése 10d10+35, emellett 20-at a védelemre, és 25-öt a támadásra. Ganüidok ellen a sebzése +99. |
| SZAKAMÓ FÜLGYŰRŰJE (1487. TÁRGY) Egy saját farkába harapó kígyó! - ismered fel a kis aranykarika mintázatát. A kígyó háttaréja befelé mered, ezért gyűrűként igen kényelmetlen viselet volna, de talán a füledbe akaszthatnád. Igen, egy kis ügyeskedéssel a minikígyó kitátja a száját, és a kör megszakad. De várjunk csak! Mintha az idő is megállna ekkor egy pillanatra! Furcsa egy ékszer, annyi szent! Ha egy kicsit többet tudnál a ryuku hitvilágról cseppet sem csodálkoznál, ők ugyanis a megtestesült IDŐT gyakran ábrázolják efféleképpen. Ha a füledre akasztod, lesz pár apró változás, amit rögtön észlelni fogsz. Ilyen például, hogy a max. VP-d 40-nel nő, és pont ennyivel több VP-t fogsz regenerálni a fordulód elején. Hogy ellenfeleid -12 módosítót kapnak a varázslataid elleni mentődobásukra, már nem ennyire nyilvánvaló. Az igazi hatalma azonban még mindig nem ez, hanem, hogy megnöveli a maximális életkorodat 30%-kal! Bizony! Arra azért nagyon figyelj, hogyha a természet adta, lehetséges életkorodat meghaladóan öregedsz, és leveszed a fülgyűrűt, a következő öregítő hatás menthetetlenül porrá omlaszt! A tárgyat nem adhatod át másnak. |
| HOARIÁN BÉKLYÓ (1335. TÁRGY) A hoarián barbárok mesterei az állattartásnak. Az amúgy nagyon rakoncátlan, akaratos sárkánykölykök felneveléséhez is nagyon értenek. A hoarián béklyó a törzs sámánjai által mágiával megerősített bilincs, amelyet a sárkánybébik lábára húzva engedelmességre szoktathatják őket. Nagy szükséged van rá, ha el akarsz fogni egyet közülük. A hoarián béklyót nem adhatod át másik karakternek. |
| BARBÁR SÁMÁNGYŰLÉS (834. ELLENFÉL) Ha láttál már barbár harcosokat, és ekkor megállapítottad, hogy a hoariánok fejlettségi szintje évtizedekkel a ghallaiaké mögött jár, talán most meglepetésként ér az a harci erő, amelyet a barbár sámánok képviselnek. Bár csak minden tizedik hoarián képes a mágia útjára lépni, ők az őseiktől örökölt, féltve érzett rúnakönyveikből sokféle varázslatot elsajátítanak (többek között az őstaumaturgia varázslatok iránti különös affinitásukat is ennek köszönhetik). A törzsi sámángyűléseken a résztvevők összeadják erejüket, és így még többre képesek: viharokat támasztani, vagy földrengést küldeni az átkozott ellenség, a ryukuk szigeteire, vagy akár többnapos esőt idézni, hogy földjeik ezáltal termékenyebbé válhassanak. Jelentős szerepet játszanak a sziget védelmében is: ha a harcosok éppen máshol időznek, ők bánnak el könyörtelenül azokkal az idegenekkel, akik betolakodnak a hoarián szigetre. Hiszen azok minden bizonnyal a ryukuknak kémkedni érkeztek ide. [Ha jóban akarsz lenni a hoariánokkal, a legjobb ha BA parancsot adsz ki többek között sámángyűléseikre is. Amennyiben bármelyik másik hoarián ellenfélre BA parancsod van kiadva, az a hoarián sámánok ellen is BA parancsot jelent.] |
| Erő: | 95 (131) | Szint: | 60 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 171 cm |
| IQ: | 90 (170) | Támadás: | 121 (130) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
| Ügyesség: | 82 (108) | Védekezés: | 161 (173) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 34/20 év |
| Egészség: | 80 (129) | Életpont: | 3214/3483 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 89 (160) | Varázspont: | 6547/6547 | Pénz: | 61291 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 93/0 | Pszi pont: | 1112/663 | Halhatatlanság: | 46 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 26/93 | ökölvívás: | 28/46 | szúrófegyverek: | 34/84 |
| vágófegyverek: | 38/86 | ütőfegyverek: | 65/85 (+5%) | lőfegyverek: | 28/45 |
| dobófegyverek: | 50/41 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (500%) << ősi kard (#810) (600%) << tleikan nyárs (#964) (600%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (5 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 494,114 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 462,59 |
| Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
| Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
| A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
| A páncélfényező árnyékpáncél felületére kenve. |
| Feltételes hajójavítás: hajóács készlettel 70 százalék alatt. |
| JLKzott minoszkúpok: 60, 62, 58, 92, 83, 84, 88, 86 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Tapasztalatkő 20/2 | Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/20 |
| Örökkévalóság 20/1 | Max életkor 138 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 490 TVP |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 26/68 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 121/12 | 3. mászás: | 34/81 |
| 4. hajózás: | 22/42 | 5. csapdakészítés: | 53/12 (+566%) | 6. csapdaészlelés: | 37/11 |
| 7. gyógyítás: | 43/80 | 8. titkosírás: | 31/46 | 9. felderítés: | 54/93 |
| 10. szörnyidomítás: | 15/48 | 11. teológia: | 172/32 (+44%) | 12. taumaturgia: | 186/48 (+55%) |
| 13. szerencsejáték: | 9/24 | 14. versengés: | 31/16 (+5%) | 15. harcművészetek: | 15/41 |
| 16. zene: | 19/97 | 17. szörnyismeret: | 97/3 | 18. pszi: | 129/82 (+7%) |
| 19. zárnyitás: | 55/7 (+10%) | 20. vadászat: | 29/75 | 21. vitalitás: | 24/61 (+39%) |
| 22. bányászat: | 91/20 | 23. testépítés: | 51/58 (+80%) | 24. úszás: | 51/72 |
| 25. főzés: | 42/32 (+11%) | 26. ősteológia: | 40/38 (+22%) | 27. őstaumaturgia: | 47/16 (+10%) |
| 28. csapatmunka: | 8/12 | ||||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 434 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 7(8) |
| 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(9) | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 1 |
| 14. plusz tp: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
| kutatsz max. 1000 TVP-ért |
| ásol max. 200 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
| készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), mágikus hátizsákot (#735) (max. 1 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 1 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 20 darabot ), galóca kalapot (#1447) (max. 20 darabot ), zergenye tölcsért (#1445) (max. 10 darabot ), terrathua levelet (#1443) (max. 20 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 3 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 1000 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96), érző szívű dromedár (#753), varkaudar varázsló (#271), bávatag golombár (#165), ongóliant (#159), Napsörény (#7004), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), ragadozó (#292), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), manaelementál (#290), Ovgun (#325), rubin sárkány (#330), zafír sárkány (#329), északi tűzsárkány (#219), ezerszemű bestia (#288), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711) (csak egyszer), Rüeumöeu szelleme (#712), szőrös azuka (#903), uchako (#308), Szakamó (#936) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
| fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), fabontó szójer (#71), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), rubin góliát (#473), Garmhuun familiáris (#543), hoarián sárkánybébi (#830), cseng hósárkány (#858), ködsárkány (#947), Ting Ro Ce (#879), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
| időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
| tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
| ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| benépesítés (#342, 150 VP, 10 TVP) | hangcsapás (#344, 95 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
| éberség (#355, 30 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | lappangó méreg (#371, 80 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | mentesség (#387, 40 VP) |
| felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
| megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
| vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
| földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
| ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
| bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
| különcség vonzása (#286, 0 VP) | hangzatos melódia (#345, 50 VP, 4 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
| gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
| elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
| tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
| mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) |
| Ősteológia varázslataid | ||
| isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
| isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
| fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
| isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | kristály formázás (#396, 800 VP) | |
| Őstaumaturgia varázslataid | ||
| őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) |
| rezisztencia (#313, 70 VP) | őselemi védelem (#314, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
| szingulár. védelem (#322, 50 VP) | káoszportál (#323, 150 VP) | fekete energia (#325, 200 VP) |
| általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 360 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| Techiulan aurája (#261) | vámpirizáció (#1) (9997,30) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (9995,40) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) |
| planetáris őrdémon (#172) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) | esszenciavédelem 2 (#188) |
| tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
| papi aura (#377) | hadiszerencse III (#59) | Pörhemór köre (#205) (162,26,2) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| izomernyesztés (#33), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
| fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), tükörpajzs (#101), éberség (#355), mentesség (#387), tompítás (#40), fizikai pajzs (#318) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 118, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
| kiszáradás (#268) | >> | férfiak (#998) | kiszáradás (#268) | >> | nők (#999) | |
| háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
| bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | direkt kontaktus I (#121) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
| pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
| éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
| háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | kiszáradás (#268) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ében árnylidérc (#622) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
| halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | ősöreg Tharg. mágus (#728) | |
| istenítélet (#284) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | istenítélet (#284) | >> | quwarg b.háborító (#850) | |
| istenítélet (#284) | >> | quwarg bölcs (#7131) | az agy kifacsarása (#197) | >> | quwarg ölész (#855) | |
| bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg harcmágus (#851) | agybénítás III (#302) | >> | óriásmassza (#840) | |
| istenítélet (#284) | >> | féregtenyészet (#803) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
| kiszáradás (#268) | >> | teriád nekromanta (#806) | tűzgolyó (#155) | >> | ent kertész (#872) | |
| halálos érintés (#271) | >> | ódon vízköpő (#954) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Trixlizzxkit (#878) | |
| kiszáradás (#268) | >> | kővarangy (#860) | háló (#186) | >> | álomosztó őrszellem (#7014) | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | Lordac (#7100) | hangcsapás (#344) | >> | Baurtac (#7106) | |
| hangcsapás (#344) | >> | Arutac (#7101) | hangcsapás (#344) | >> | Virotac (#7099) | |
| lappangó méreg (#371) | >> | őssárkány csontváz (#7442) | izomernyesztés (#33) | >> | Kjotoannam (#928) | |
| isteni átok (#307) | >> | Kjotoannam (#928) | hangcsapás (#344) | >> | 53. szintű lényekre | |
| fekete energia (#325) | >> | Kyeli Intluka (#807) | hangcsapás (#344) | >> | Kyeli Intluka (#807) | |
| fekete energia (#325) | >> | Genyuku (#847) | fekete energia (#325) | >> | Matani (#870) | |
| ősjég (#311) | >> | teriád főmágus (#808) | lappangó méreg (#371) | >> | Szakamó (#936) | |
| fekete energia (#325) | >> | Szakamó (#936) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 118, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| szingulár. védelem (#322) | >> | Szakamó (#936) | rezisztencia (#313) | >> | teriád főmágus (#808) | |
| mentesség (#387) | >> | teriád főmágus (#808) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Matani (#870) | |
| ongóliant tombolás (#146) | >> | Genyuku (#847) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Kyeli Intluka (#807) | |
| őselemi védelem (#314) | >> | Kyeli Intluka (#807) | rezisztencia (#313) | >> | Kjotoannam (#928) | |
| agytaposás (#180) | >> | Kjotoannam (#928) | árnyak segítsége (#270) | >> | őssárkány csontváz (#7442) | |
| ongóliant tombolás (#146) | >> | Virotac (#7099) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Arutac (#7101) | |
| agytaposás (#180) | >> | Baurtac (#7106) | mentesség (#387) | >> | Lordac (#7100) | |
| éberség (#355) | >> | álomosztó őrszellem (#7014) | tükörpajzs (#101) | >> | kővarangy (#860) | |
| árnyak segítsége (#270) | >> | Trixlizzxkit (#878) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ent kertész (#872) | |
| agytaposás (#180) | >> | teriád nekromanta (#806) | agytaposás (#180) | >> | óriásmassza (#840) | |
| árnyak segítsége (#270) | >> | éjfattyak (#9096) | agytaposás (#180) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
| árnyak segítsége (#270) | >> | quwarg ölész (#855) | agytaposás (#180) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
| árnyak segítsége (#270) | >> | quwarg b.háborító (#850) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan főmágus (#580) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ősöreg Tguarkhan (#727) | |
| agytaposás (#180) | >> | ősöreg Zinthurg (#724) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
| agytaposás (#180) | >> | ében árnylidérc (#622) | ongóliant tombolás (#146) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | karmos behemót (#559) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kémsárkány (#545) | |
| tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Fürge Maidena (#573) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | északi tűzsárkány (#219) | agytaposás (#180) | >> | greén örvény (#443) | |
| tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
| ongóliant tombolás (#146) | >> | tleikan főbíra (#512) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | |
| ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
| tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | agytaposás (#180) | >> | lidérctűz (#457) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | agytaposás (#180) | >> | kronoelementál (#287) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | agytaposás (#180) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
| agytaposás (#180) | >> | Raia angyala (#333) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
| agytaposás (#180) | >> | ezerszemű bestia (#288) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
| agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| ősi szilmill (#7455) (-10 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
| mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +93 kg teher) státusz: OK |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
| uchako (#308) státusz: OK |
| hoarián sárkánybébi (#830) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Halhatatlan harcos papokra van szükségem az ellenségeim elleni küzdelemben. Neked is köztük lesz a helyed, de ehhez emberentúli dolgokat kell véghezvinned! Imádkozz, amint félig már halhatatlanná váltál! |
| 2.) Papjaimnak nem csupán a közelharc, de a távolsági fegyverek használatában is otthon kell lennie. Bizonyítsd ezt azzal, hogy az első háromba kerülsz az Alanorban rendezett íjászversenyen. Ha ez nem is menne, érj el legalább 180 pontot egy ilyen versenyen! (A küldetés az eredményhirdetés után imádkozható le! Korábbi eredményeidet is leimádkozhatod.) |
| 3.) Talán van még mit tanulnod a harc terén, és ezt a leghatékonyabban a ryukuk földjén teheted meg. Eddz 10 alkalommal az egyik elhagyatott akadálypályájukon! (számláló: 6) |
| HŐSTETTEID |
| Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
| A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: hh 1760 892, bb 1205 347 522, vv 71 161 165, vv 220 90 172, vv 120 247 188, vv 224 26 11, vv 53 28 182, vv 243 209 377, hh 1133 1269 841, ek 429. |
| 2. makró parancsai: kf 983 1488, v 84 290, ek 116, h 697 9999, hh 983 892 892, kf 1373 824, ek 116 75 324. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 245 | varányszem (#30) |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 965 | kaja (#2) | 459 | mákrózsa virág (#56) | $145 | gyöngymangó ($135) | 635 | vasérc (#152) | 1234 | quwarg tojás (#360) | 400 | madártoll (#112) | 447 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | $80 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | 76 | sallank karom (#128) | 450 | csuklyavirág (#133) | 100 | bogyógránát (#430) | $26 | szuperkötél ($209) | $118 | kvazár ($244) | 54 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | 64 | vas dobónyíl (#189) | 192 | nyílvessző (#108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) | $40 | ramit kő ($226) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | sötét ital (#284) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | $22 | trikornis szarv ($198) | $200 | rókafarok ($124) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 72 | arany (#50) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranyrög (#1251) | |||
| 1 | bíbor drakpikkely (#1305) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | ében manakő (#2047) | |||
| 2 | ektoplazma (#1185) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
| 1 | gyilkos méreg (#1265) | 4 | hoarián szentírás (#1339) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 30 | jokonbia ág (#1477) | 12 | kaja (#2) | 2 | kreiton agy (#1142) | |||
| 4 | lidércesszencia (#1074) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mágusok itala (#1610) | |||
| 2 | nyílvessző (#108) | 2 | ősmatéria (#1254) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 2 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | |||
| 2 | teriád méreg (#1379) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
| 35 | víz (#27) | 1 | zsizsikcsapda (#1439) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | hoarián béklyó (#1335) | |||
| 1 | kreiton főzet (#1145) | 6 | manakristály (#500) | 1 | rúnakristály (#1481) | |||
| 1 | Szakamó fülgyűrűje (#1487) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | varázskő (#305) | |||
| 493 | 494 | 495 | |
| 113 | |
|
|
| 114 | |
|
|
| 115 | |
|
|
| 116 | |
|
|