570. forduló, 572. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 11. 12h:14'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 571. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1252 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+112 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 921.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 919.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 919.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 917.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 915.]
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 913.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 913.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 913.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 912.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +9 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 906.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 904.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 902.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 900.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 898.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 191% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 898.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 465 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod az aranyfecske bal lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 69 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 86, gyógyulás: 175, összesen: +89 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 888.]

* 8. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 878.]

* 9. KP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 875.]

bb 564 2 475 beraksz a bankba az 564. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 dalebg.kristályvértet. Beraksz a bank széfjébe 178 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

kf 327 kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat
Előkészíted az ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

kre 124 1221 6 kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 873.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 843.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 838.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 833.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 828.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 823.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 818.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[187,61] Még mindig a városban vagy.

nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Van itt egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,60] Továbbra is síkságon vagy.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Hoztad? - támad rád rögtön a banya, amint megjelensz előtte.
- Izé... - hebegsz-habogsz, majd bevallod, hogy még egyet sem sikerült összegyűjtened abból, amit kért.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 téfea-agy, 1 szent jogar, 5 vashegyű nyíl, 1 karbin plazma, 7 szvó-ektoplazma. (Önanalízis: +5% versengés.)
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[26 pontot használtál fel, van még 792.]

v 198 219 55 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) 41. jellempróba, Dornodon oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)

[219,55] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +2% mászás.) Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 nagy bronzkulcsot. [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő).
Összefutsz Anna Bellával. Tharr leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló ametiszét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy sodét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy kr'uagon pusztító trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy bazaltelementál. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [38 pontot használtál fel, van még 754.]

a 1253 2129 20 átadod az 1253. tárgyat a 2129. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 csillezsályalevelet Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

aa 313 135 512 átadod a 313. tárgyat a 135. tárgyat az 512. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 gyógykenőcsöt Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 18 gyöngymangót Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 15 Eldereth szilánkot Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

aa 148 153 500 átadod a 148. tárgyat a 153. tárgyat az 500. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 15 mocsári penkét Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 28 pirkitet Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 manakristályt Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 749.]
Fürgén varázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 744.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 739.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 709.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[219,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. (Önanalízis: +3% mászás.) A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 2, gyógyulás: 165, összesen: +163 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [220,57] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kreommat-liliomot. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy hegyi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 480 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hegyi yeti gyapjas testét. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 113 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a hegyi yeti bal lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Mancsával a hegyi yeti végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Agyarával a hegyi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod a hegyi yeti bal lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a hegyi yeti nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hegyi yeti mancsával oldalba lök. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti feléd harap, de sikertelenül. Agyarával a hegyi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hegyi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 yetifogat. (ld. enc.) 7954 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 111, gyógyulás: 265, összesen: +154 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő).

(Továbbmész...) [221,57] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy gothag döglidérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírölővel jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a gothag döglidérc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1930, sebződés: 150, gyógyulás: 6, összesen: -144 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi rúnatornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +8% mászás.) Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 464 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs farkát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs jobb oldalát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a szellemdarázs bal oldalát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a szellemdarázs testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 480, gyógyulás: 424, összesen: -56 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy sötét ülnök!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök bal lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ülnök sötét bőrét. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét ülnök sötét bőrét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) A sötét ülnök feléd döf, de csak ijesztésképp. A sötét ülnök farkával megérint. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a sötét ülnök testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 398, gyógyulás: 4, összesen: -394 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy kreiton idéző! (ld. enc.) Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+702 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [144 pontot használtál fel, van még 565.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[222,57] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy Baalgarmon szolgája nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (85 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a Baalgarmon szolgája jobb lábát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 28 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Baalgarmon szolgája testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A Baalgarmon szolgája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). A Baalgarmon szolgája a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel jól megszurkálod a Baalgarmon szolgája bal lábát. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Baalgarmon szolgája testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A Baalgarmon szolgája többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). A Baalgarmon szolgája fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megbököd a Baalgarmon szolgája inas karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a Baalgarmon szolgája megcsapja a fejedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A Baalgarmon szolgája beleharap a kezedbe. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
A Baalgarmon szolgája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jácint díszkő (ld. enc.). 11651 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 755, gyógyulás: 390, összesen: -365 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő).

(Továbbmész...) [223,57] Az erdőt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nothar cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő).

(Továbbmész...) [224,56] A síkság után kisebb hegyek következnek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy táncoló ogre. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 434 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a táncoló ogre szőrös lábát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (152 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a táncoló ogre szőrös lábát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a táncoló ogre jobb oldalát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A táncoló ogre lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a táncoló ogre testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a táncoló ogre testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A táncoló ogre kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A táncoló ogre most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10697 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2178, sebződés: 345, gyógyulás: 489, összesen: +144 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). [32 pontot használtál fel, van még 500.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[224,55] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lidérctűz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 458 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 72 életpontot vesztettél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 73 életpontot vesztettél. A lidérctűz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rítusónix (ld. enc.). 7467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 327, gyógyulás: 308, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [223,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vastagbőrű mutak. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak bal oldalát. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 91 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak felkarcolja a combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jácint díszkő. 11302 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1842, sebződés: 474, gyógyulás: 392, összesen: -82 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [16 pontot használtál fel, van még 484.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 474.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 3. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 451 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 119 életpontot sebeztél. 119 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 67 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 77, gyógyulás: 149, összesen: +72 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 459.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 419.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 379.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 339.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+707 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [59 pontot használtál fel, van még 160.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-9 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 10, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 160 pontod maradt, ebből a következő körre 160 pontot vihetsz át. Kapsz még 712 pontot. A következő körben tehát 872 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI YETI (454. SZÖRNY)
A hegyi yetik a dombi yetik ritka, és mindezidáig kihaltnak hitt rokonai. Csak a legmagasabb, havas hegyormok között találkozhatsz vele. Gyilkos kedvű óriásmajmok, amelyek zsákmánynak tekintenek mindent, ami náluk kisebb. És ez egy közel négyméteres majomnál tényleg szinte mindent jelent, a titánokat és óriásokat kivéve. A hegyi yetik alkalmazkodott, barna szőrű rokonát egyesek szerint az erdők mélyén is meg lehet találni.

YETI FOG (863. TÁRGY)
Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire.

KREITON IDÉZŐ (510. SZÖRNY)
A kreiton idéző leginkább egy nagyra nőtt szondára hasonlít: gömbölyded testéből - melyet fejnek is nevezhetnénk - számtalan különböző vastagságú és hosszúságú izmos csáp tekereg elő. A kreiton idéző ereje sárgászöld csillogású szemében rejlik, úgyhogy ha teheted, kerüld el gyilkos pillantását. A kreitonok ősi mágiahasználó faj, leszármazottjaik még ma is legalább akkora tudással bírnak, mint Ghalla történelmének hajnalán élt elődeik. Moldean rakshallion indított több expedíciót valamikor régen, melyeknek az ősi tudás tanulmányozása (és megszerzése) volt a szent céljuk, de résztvevőik közül senki nem tért vissza, hogy beszámolhasson a kreitonok világáról. Talán ha nem lettek volna olyan elszántak, rájöhettek volna: a kreiton idézők elől el lehet futni, te mindenképpen ezt fogod tenni, amíg meg nem erősíted elmebeteg szándékaidat az FT 510 paranccsal.

JÁCINT DÍSZKŐ (753. TÁRGY)
Megvizsgálva ezt a szépen megmunkált jácintkövet, észreveszed, hogy egyik oldalon fényesen csillog, míg a másik oldalon tompa fényű, és mintha a csiszolatlan felületbe némi aranypor vegyülne... Nyilvánvaló a következtetés, ez valószínűleg valamilyen ékszert díszítő kövek egyike volt.

RÍTUSÓNIX (751. TÁRGY)
A rakshallion gyakran rendezett óriási rituálékat isteneik, Baalgarmon és Noxeli tiszteletére. A bőséges áldozatot minden esetben ezekkel a láncra fűzött, ún. rítusónixokkal szentelték meg a rítusvezető papok.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 571. fordulód.

Erő: 72 (89) Szint: 50 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 75 (90) Támadás: 73 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 67 (82) Védekezés: 148 Menekülés: 30 % Életkor: 46/60 év
Egészség: 66 (83) Életpont: 1159/1159 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 75 (94) Varázspont: 3134/1712 Pénz: 17534 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 589/580 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 51
Eddig összesen 6829 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 84230 TP-t kaptál. Jelenleg 20605608 TP-d van. A következő szinthez még 4394392 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 566. fordulódban 251466 arany került a bankszámládra. 253980 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 46
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 36

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26 2. nyomkövetés: 149 3. lopás: 3
4. mászás: 28 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 14
7. gyógyítás: 239 (+1) 8. titkosírás: 18 9. felderítés: 33
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 111 (+1) 12. taumaturgia: 179
13. szerencsejáték: 7 14. versengés: 25 15. zene: 14
16. szörnyismeret: 21 17. pszi: 62 18. zárnyitás: 3
19. vadászat: 9 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 46
22. úszás: 14 23. csapatmunka: 3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,9,4) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 csillezsályalevél (#1253) 1 dalebg.kristályvért (#564) 15 Eldereth szilánk (#512)
2 gyógykenőcs (#313) 18 gyöngymangó (#135) 177 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 14 mocsári penke (#148) 4 nehezék (#258)
18 pirkit (#153) 6 rókafarok (#124) 1 rövid kard (#171)
1 törpe bakancs (#475) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
264 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 2 csalánvirág (#582)
3 ezüstdarab (#326) 14 isteni könnycsepp (#260) 2 jácint díszkő (#753)
5 mákrózsa virág (#56) 1 rítusónix (#751) 3 spiritusz (#170)
39 szögletes kő (#17) 6 vámpírfog (#1221) 5 vasérc (#152)
1 yetifog (#863)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(219,55) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), 34. jellempróba, Tharr oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), Anna Bella (2129. kalandozó)
(219,56) bűbájlidérc (#761), quwarg boly (#359), Raia oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(220,57) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), hegyi yeti (#454)
(221,57) gothag döglidérc (#429), ősi rúnatorony (#852), 49. jellempróba, Dornodon oltár, szellemdarázs (#481), sötét ülnök (#508)
(222,57) Baalgarmon szolgái (#439)
(223,55) vastagbőrű mutakok (#442), 38. jellempróba, aranyfecske (#283)
(223,57) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), Fairlight oltár, 42. jellempróba
(224,55) lidérctüzek (#457)
(224,56) Fairlight oltár, érclelőhely, táncoló ogrék (#435)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek