56. forduló, 58. forduló, I. Cleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 3. 9h:23'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4713
SZÁMLA : XXXX

I. CLEON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [58,83] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+16 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

m 3 mozogsz délkeletre
[59,84] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ghalla Népe! Szolgáld Eleniost és a mosolyt! Red Dragon. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Irtsd a népet ahogy bírod, ezzel is a káoszt szítod! Clod Onar. " A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeretlek, pedig te gyűlölsz. Ha megölsz, akkor is szeretni foglak. Nightmare. "
Összeakadsz Fényes Quatorral. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy topránypolip trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hálám az isteneké. Mert kicsi e tábla barátaim nevét felsorolni! Armin a költő "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [12 pontot használtál fel, van még 181.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 905 2 3 mozogsz 905 2 3
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
[20 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 5 900 6 mozogsz 5 900 6
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT] Egy csontvázat pillantasz meg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 7 8 905 mozogsz 7 8 905
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 9 900 10 mozogsz 9 900 10
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 6 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT] Egy mérges pókot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 96.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rézpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

vi 5 4 30 viselkedésed: 5 4 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 14 15 16 mozogsz 14 15 16
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy púpos burástya van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy púpos burástyát veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy púpos burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 18 19 20 mozogsz 18 19 20
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy púpos burástya lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a púpos burástya testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy púpos burástya! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy púpos burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[25 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 905 21 900 mozogsz 905 21 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy púpos burástyát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 36.]

lm 22 mozogsz 22
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy púpos burástya van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[5 pontot használtál fel, van még 31.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 22 mozogsz 22
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy púpos burástya van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[5 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 22 mozogsz 22
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy púpos burástya! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[5 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 20.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

KARAKTERLAP

I. Cleon, egy barna hajú, barna szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 19 Szint: 9 Merészség: 5/3 Magasság: 262 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 4 Testsúly: 539 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 142/32 Jellem: jó (78) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 28/0 Pénz: 114 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 118 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 TP-t kaptál. Jelenleg 8299 TP-d van. A következő szinthez még 3701 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, tintacsiga, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); dárda (#10) (6 -7.); nyu-shuriken (#157) (8 -); nyu-shuriken (#157) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 2 (+1)
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 6 14. bányászat: 7 15. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (148,2) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

Összsúly: 31.16 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dárda (#10) 1 fáklya (#36) 1 kaja (#2)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 gyenge méreg (#26) 2 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(59,84) a 27. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 35. jellempróba, Fényes Quator (4594. kalandozó), csontváz (#48), mérges pók (#20), púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek