| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. febr. 4. 9h:12' EZ A 573. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD 574. játékheted kezdete: febr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
| * 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
| * 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
| * 6. KP: | t. energia kisütése: 275 |
| * 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 527 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske bal oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
| * 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
| * 9. KP: | alakváltás 13 |
| v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| kre 124 1221 6 | kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
| hh 1096 1096 522 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 522. tárgyat |
| hh 1096 1096 473 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat a 473. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [317,71] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Észreveszel egy ősvortexet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! (Önanalízis: +3% bányászat.) [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
(Továbbmész...) [317,70] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az ében hadúr fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr bal vállát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 34, gyógyulás: 164, összesen: +130 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 441 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón jobb vállát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöfködöd a zafír drakón fejét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 92, gyógyulás: 85, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 507 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró bal oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 43 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1143, sebződés: 93, gyógyulás: 117, összesen: +24 ÉP}
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszurkálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2963, sebződés: 1071, gyógyulás: 6, összesen: -1065 ÉP}
(Továbbmész...) [317,68] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 442 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 67 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 403, gyógyulás: 254, összesen: -149 ÉP}
(Továbbmész...) [317,67] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő talriai behemót nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 492 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a talriai behemót testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A talriai behemót fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót testét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 92 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 223, gyógyulás: 438, összesen: +215 ÉP}
| m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 452 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Banyapók jobb vállát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók nyolcszemű fejét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Banyapók testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 6123 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 24, gyógyulás: 163, összesen: +139 ÉP}
(Továbbmész...) [317,65] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 511 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 445 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 18, gyógyulás: 166, összesen: +148 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 438 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály nyakát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb lábát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a lidérckirály fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 880, sebződés: 22, gyógyulás: 77, összesen: +55 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig).
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2458, sebződés: 1130, gyógyulás: 6, összesen: -1124 ÉP}
(Továbbmész...) [316,64] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 504 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mópat gigász bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mópat gigász testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A mópat gigász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 0, gyógyulás: 211, összesen: +211 ÉP}
| v 198 353 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[353,65] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| hh 582 582 582 | használod az 582. tárgyat az 582. tárgyat az 582. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
| * 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| * 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 549 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 84, gyógyulás: 142, összesen: +58 ÉP}
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
| ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
| Erő: | 72 (89) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 75 (90) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
| Ügyesség: | 66 (81) | Védekezés: | 147 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/49 év |
| Egészség: | 65 (82) | Életpont: | 1157/870 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 75 (94) | Varázspont: | 3128/1984 | Pénz: | 12940 arany | Kép. pont: | 38 |
| Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 589/620 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 45 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 45 |
| vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | * 35 |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 26 | 2. nyomkövetés: | 149 | 3. lopás: | 3 |
| 4. mászás: | 27 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
| 7. gyógyítás: | 237 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 33 |
| 10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 109 | 12. taumaturgia: | 178 |
| 13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 25 | 15. zene: | 14 |
| 16. szörnyismeret: | 21 | 17. pszi: | 62 | 18. zárnyitás: | 3 |
| 19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 46 |
| 22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 74 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
| halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
| hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
| a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
| gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
| agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
| spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
| feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) |
| papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
| szemmelverés (#137) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
| jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
| 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
| 3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
| 2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 11 | bumeráng (#249) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 5 | kerek kő (#19) | 6 | rókafarok (#124) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
| 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 524 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 2 | ezüstdarab (#326) | 89 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
| 6 | sárkánypikkely (#292) | 6 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||