| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. jan. 25. 9h:06' EZ A 572. JÁTÉKHETED, 564. FORDULÓD 573. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
| * 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
| * 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
| * 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
| * 6. KP: | t. energia kisütése: 275 |
| * 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 228 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 69 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 85, gyógyulás: 69, összesen: -16 ÉP}
| * 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
| * 9. KP: | alakváltás 13 |
| kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
| ek 7 1 9 | t. energia kisütése: 7 1 9 |
| v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| kre 124 1128 6 | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
| dd 4 221 203 | eldobod a 4. tárgyat a 221. tárgyat a 203. tárgyat |
| zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
| v 144 2 | elmormolod a 144. varázslatot |
| hu 543 477 471 | hulladék: 543 477 471 |
| hu 633 203 122 | hulladék: 633 203 122 |
| hu 879 70 151 | hulladék: 879 70 151 |
| hu 37 617 535 | hulladék: 37 617 535 |
| hh 504 522 392 | használod az 504. tárgyat az 522. tárgyat a 392. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 392 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal vállát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében hadúr jobb lábát. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében hadúr fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 42, gyógyulás: 143, összesen: +101 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 443 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a zafír drakón jobb vállát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a zafír drakón testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 78, gyógyulás: 74, összesen: -4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi báró bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 46, gyógyulás: 133, összesen: +87 ÉP}
| m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1988, sebződés: 619, gyógyulás: 6, összesen: -613 ÉP}
(Továbbmész...) [362,70] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Oldalt pillantva, meglátsz egy kátránygödröt. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 464 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a zafír sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 16 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 351, gyógyulás: 244, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [363,69] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
| m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány bal első lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (92 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 266, gyógyulás: 161, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
(Továbbmész...) [361,66] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 451 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (65 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. (Önanalízis: +11% vitalitás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 13650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 233, gyógyulás: 221, összesen: -12 ÉP}
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [363,64] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a márvány sárkány fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 343, gyógyulás: 236, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?
| v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
| v 198 147 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
[147,103] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették.
| tk 30 1896 | többszemélyes kaland 30 1896 |
| * 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
| * 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| * 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 444 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 80, gyógyulás: 149, összesen: +69 ÉP}
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
| Erő: | 72 (89) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 75 (90) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
| Ügyesség: | 64 (79) | Védekezés: | 146 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 46/59 év |
| Egészség: | 65 (82) | Életpont: | 1141/563 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 74 (93) | Varázspont: | 3065/1549 | Pénz: | 31146 arany | Kép. pont: | 34 |
| Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 589/261 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 36 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 45 |
| vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 35 |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 35 (+9) | 2. nyomkövetés: | 148 | 3. lopás: | 3 |
| 4. mászás: | 27 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
| 7. gyógyítás: | 236 | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 32 |
| 10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 108 (+1) | 12. taumaturgia: | 177 |
| 13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 25 (+1) | 15. zene: | 14 |
| 16. szörnyismeret: | 21 | 17. pszi: | 62 (+1) | 18. zárnyitás: | 3 |
| 19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 3 (+1) | 21. bányászat: | 46 |
| 22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 74 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
| halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
| hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
| a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
| gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
| agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
| spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | vámpirizáció (#1) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
| jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
| 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
| 3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
| 2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 8 | amniosz (#203) | 1 | bot (#4) | 1 | dobóháló (#221) | |||
| 1 | dözmöng szív (#122) | 36 | drótszőr (#37) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 3 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | kitintüske (#879) | |||
| 1 | nehezék (#258) | 2 | norgat kulcs (#471) | 13 | rézdarab (#70) | |||
| 6 | rókafarok (#124) | 2 | szögletes kő (#17) | 25 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | Thargodan korona (#543) | 2 | törpe őskő (#633) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
| 1 | tükör (#43) | 1 | zafír fülbevaló (#477) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1491 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
| 6 | jégszilánk (#1128) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
| 2 | ramit kő (#226) | 17 | sárkánypikkely (#292) | 3 | sötét ital (#284) | |||