TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. jan. 15. 9h:08'
EZ A 570. JÁTÉKHETED, 561. FORDULÓD
571. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
|
APA TIFUSZ KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 jégszilánkot (800 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Vemhes Guppi átadott neked a 1. napon 6 TU-t. [30 TVP-t használtál fel.]
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1092 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+224 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
| * 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 881.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 879.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 879.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 877.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 875.]
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 873.]
| * 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 873.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 873.]
| * 4. KP: |
használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 872.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +114 max. életerő, +114 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 866.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 864.]
| * 5. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
| * 6. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 176% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 858.]
| * 7. KP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 430 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel megdöföd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 81, gyógyulás: 117, összesen: +36 ÉP}
[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 848.]
| * 8. KP: |
elmormolod a 238. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 838.]
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 835.]
| ek 7 1 9 |
t. energia kisütése: 7 1 9 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 rejtőzködés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 835.]
| kre 124 1128 6 |
kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 833.]
| v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 803.]
| m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[185,61] Folytatod sétádat a házak közt. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 6, gyógyulás: 120, összesen: +114 ÉP}
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A varázslat kudarcot vallott. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
Összefutsz Leia Organával. Ő Clod Onar felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy elit csatavértet, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy isteni gyöngysort, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy karomkesztyűt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló ametiszét, egy őselemi gyűrűt, egy quwarg nyakpántot, egy rejtőköpenyt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vas fejpántot, egy zangrozi csizmát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Genyuku trófea, egy Szakamó trófea és egy Moi Ro Fa trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő).
(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján.
Találsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 787.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen nyugatra 9, északra 6 mérföldre van egy szopógödör. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 783.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ölj Dühöngőt, mert nagyon ritkán ugyan, de szenzációs zsákmányt: Dühöngő nadrágját találhatsz nála!" Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 779.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 55 életerőpontot. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 775.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Mit tegyél, ha a sárkányfajzatot sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a szelvényes nyakát, az a legérzékenyebb pontja." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 771.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Tudd meg hát: a helytartói hivatal lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 25 arannyal fejezik ki hálájukat." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 767.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a rovarfelhő II-t is elsajátíthatod. Ez egy a papi fizikai varázslatok közül." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 763.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 759.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Hogy miért ne fuss el a purifikátor császár elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány az esetek iciripiciri hányadában egy császári kesztyű." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 755.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a zárnyitás szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +16% zárnyitás.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 751.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Mostanában sokat dicsérik a szamurájkardot. Ha vágófegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 27 hüvelyk, súlya pedig 5 kiló." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 747.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +11 pszi pont. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 743.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 5 angyalok gyűrűjével jutalmazzák." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 739.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Ha utad során meglátsz egy ragadozót, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig moa smaragdot találhatsz nála." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 735.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 731.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+11 pszi pont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 727.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+21 varázspont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 723.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva a zene vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 9 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +10% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 719.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ahelyett, hogy elfutnál az óriás vízi sün elől, próbáld meg a törhetetlen vázát támadni. Ez biztos beválik!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 715.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 711.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Berontasz egy ajtón. Odabent a legelképesztőbb formába bújt alakváltók fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 5180 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 707.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 5125 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 703.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 téfea-agyat. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 699.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ha utad során meglátsz egy vérfürdető magszimot, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig magszim belet találhatsz nála." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 695.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Sziklakezű Dáin még 1 teriádbőr karkötőt tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 691.]
| hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ahelyett, hogy elfutnál a rothadó lián elől, próbáld meg a tekergő szárát támadni. Ez biztos beválik!" Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 687.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Vlaltrin még 1 zan indukátort tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 683.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 20 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 679.]
| m 4 5 7 |
mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[222,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő).
(Továbbmész...) [221,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tükörtornyot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívői építették. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő).
(Továbbmész...) [220,92] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.
Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 655.]
| tim 50 |
titkosírás megfejtése 50 pontért |
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 655.]
| m 4 4 2 |
mozogsz délre, délre, keletre |
[220,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy bo'adhun lidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 445 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-68 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 mihlanil érme. 11725 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2138, sebződés: 201, gyógyulás: 195, összesen: -6 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ro'galhal kísértet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 451 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet szellemtestét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ro'galhal kísértet jobb karját. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a ro'galhal kísértet bal oldalát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a ro'galhal kísértet bal karját. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a ro'galhal kísértet jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bronz nyakörv (ld. enc.). 10114 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 512, gyógyulás: 224, összesen: -288 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+425 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő).
(Továbbmész...) [220,94] A bozótost ritka erdő váltja fel.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [221,94] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy raaba-fát.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 591.]
| m 4 5 |
mozogsz délre, délnyugatra |
[221,95] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megpillantasz a közelben egy sírfát. Arréb egy másikat. Úgy néz ki, egy bo'adhun temetkezési hely közepén jársz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bo'adhun éjhozó. Itt csata lesz.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 469 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a bo'adhun éjhozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 85 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mihlanil érme. 12101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1982, sebződés: 296, gyógyulás: 223, összesen: -73 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).
(Továbbmész...) [220,96] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 575.]
| tim 50 |
titkosírás megfejtése 50 pontért |
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 575.]
| v 198 147 103 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(220,92) 25. jellempróba
(220,93) bo'adhun lidércek (#467), Leah oltár, 23. jellempróba, ro'galhal kísértet (#463)
(220,96) 36. jellempróba
(221,93) tükörtorony (#885), 46. jellempróba, oltár
(221,94) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(221,95) bo'adhun éjhozó (#468), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), 29. jellempróba
(222,92) 32. jellempróba
[147,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol Jockey Ewinggal. Fairlight bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy láthatatlan köpenyt, egy lidérckoronát, egy nodonrod kitűzőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy méregelementál trófea, egy tűzelementál trófea és egy albinó küklopsz trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően rejtőzködés szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Tohony a Melákkal. Tharr első számú avatárja. Egy Amélia köpenyét, egy Batharak vállemezét, egy dalb.kristálycsizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 565.]
| tk 30 3953 |
többszemélyes kaland 30 3953 |
Elrontottad a második paramétert: a megadott kalandozó nem készül ezt a többszemélyes kalandot vezetni! (Még nem is ismeri!) [0 pontot használtál fel, van még 565.]
| * 1. BP: |
elmormolod a 160. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 565.]
| * 2. BP: |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]
| * 3. BP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 443 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel jól megszúrod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 4, gyógyulás: 95, összesen: +91 ÉP}
[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 540.]
| * 4. BP: |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
| * 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 500.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 460.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 420.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+294 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [80 pontot használtál fel, van még 340.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 300.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 260.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 220.]
| tf 4 20 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-114 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 9, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 702 pontot. A következő körben tehát 902 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BRONZ NYAKÖRV (761. TÁRGY)
Ez a rúnákkal borított nyakörv a bo'adhunok kegyetlenségét hirdeti. Az elfogott ellenséget rabszolgákká teszik, aki ha menekülni próbál, a bronz nyakörv rúnái felizzanak, és iszonyatos fájdalmat okoznak neki. A harcok során ezek a rabszolgák mindig az első sorban rohannak - a sámánok különleges főzetet itatnak velük, amelynek köszönhetően nem éreznek fájdalmat, és tombolni, berzerkelni kezdenek az ellenség soraiban. Ők hullanak el először, de iszonyú pusztítást okoznak. |
KARAKTERLAP
Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 561. fordulód.
| Erő: |
72 (89) |
Szint: |
49 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
177 cm |
| IQ: |
74 (89) |
Támadás: |
72 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
84 kg |
| Ügyesség: |
64 (79) |
Védekezés: |
146 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
46/50 év |
| Egészség: |
65 (82) |
Életpont: |
1140/648 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
2 |
| Szerencse: |
74 (93) |
Varázspont: |
3058/2368 |
Pénz: |
22672 arany |
Kép. pont: |
34 |
| Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
578/285 |
Halhatatlanság: |
7 % |
EFejl: |
36 |
Eddig összesen 6693 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47803 TP-t kaptál. Jelenleg 19401607 TP-d van. A következő szinthez még 598393 TP szükséges. Trófeáid:
Shengoroth,
triklem drakolder,
bosszantó apróság. A 556. fordulódban 215163 arany került a bankszámládra. 216238 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
9 |
ökölvívás: |
5 |
szúrófegyverek: |
45 |
| vágófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
35 |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
35 (+9) |
2. nyomkövetés: |
147 |
3. lopás: |
3 |
| 4. mászás: |
27 |
5. csapdakészítés: |
8 |
6. csapdaészlelés: |
14 |
| 7. gyógyítás: |
235 (+1) |
8. titkosírás: |
18 |
9. felderítés: |
32 |
| 10. szörnyidomítás: |
4 |
11. teológia: |
107 (+1) |
12. taumaturgia: |
177 |
| 13. szerencsejáték: |
7 |
14. versengés: |
24 |
15. zene: |
14 (+1) |
| 16. szörnyismeret: |
21 |
17. pszi: |
61 |
18. zárnyitás: |
3 |
| 19. vadászat: |
9 |
20. vitalitás: |
2 |
21. bányászat: |
45 |
| 22. úszás: |
14 |
23. csapatmunka: |
3 |
|
|
| FEJLESZTÉSI PONTOK |
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 74 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
| halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) |
|
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) |
| hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
| a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
| gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
| agybénítás II (#246, 15 PP) |
elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
| spirituális ext. (#249, 0 PP) |
|
|
| Alakváltó és tudati képességeid |
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) |
pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 20. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) |
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| tűzeső (#61) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
|
jégoszlop (#231) |
>> |
noth szellem (#250) |
| jégoszlop (#231) |
>> |
manaelementál (#290) |
|
gömbvillám (#176) |
>> |
aranyfecske (#283) |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
aranyfecske (#283) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
| 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
| 3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
| 2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(147,103) oltár, 255. jellempróba, Jockey Ewing (4446. kalandozó), Tohony a Melák (5827. kalandozó), aranyfecske (#283)