| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. jan. 11. 9h:15' EZ A 570. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD 571. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
| * 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
| * 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
| * 6. KP: | t. energia kisütése: 275 |
| * 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 529 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
| * 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
| * 9. KP: | alakváltás 13 |
| vv 88 73 73 | elmormolod a 88. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| p 74 232 4 | használod a 74. pszi képességet |
| ek 7 1 9 | t. energia kisütése: 7 1 9 |
| bb 292 617 541 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (617 darabot) |
| kre 232 1128 4 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (4 darabot) |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [221,111] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy leviathán lárva. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 533 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a leviathán lárva testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 149 életpontot sebeztél. 149 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírölővel megdöfködöd a leviathán lárva bal vállát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a leviathán lárva fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A leviathán lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1897, sebződés: 334, gyógyulás: 282, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [222,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében tigris lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 546 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris nyakát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében tigris fejét. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az ében tigris testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 150 életpontot sebeztél. 150 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ro'galhal lánc (ld. enc.). 10171 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 660, gyógyulás: 298, összesen: -362 ÉP}
| m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 506 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris bal oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 151 életpontot sebeztél. 151 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében tigris fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében tigris testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 149 életpontot sebeztél. 149 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted az ében tigris testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10528 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1912, sebződés: 651, gyógyulás: 304, összesen: -347 ÉP}
(Továbbmész...) [222,114] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy harcos hárpia. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 562 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 158 életpontot sebeztél. 158 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a harcos hárpia fejét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 68 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia bal karját. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. 150 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 69 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 17 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 17 arany, -2 ÉP] 10294 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2024, sebződés: 547, gyógyulás: 312, összesen: -235 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 525 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hájas okerón testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón bal oldalát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a hájas okerón testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírölővel jól megszurkálod a hájas okerón testét. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mihlanil érme (ld. enc.). 9355 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2007, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [223,115] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 21 smirglilevél, 1 vaskulcs, 1 dárda, 1 mocsári penke, 2 csontkulcs. (Önanalízis: +5% versengés.)
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat, 1 Influenza. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 4 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótűz. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Ellenvarázslat, 1 Piromenyét, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Szerencsejáték, 1 Aranyeső, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 4 Szerencsejáték, 1 Temető. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 3 Orbitális mackósajt, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Temető. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Piromenyét, 2 Szerencsejáték, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez két pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. (Önanalízis: +11% szerencsejáték.) 1599 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 97 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót. (Önanalízis: +4% versengés.)
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (254 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 529 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csontváz hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. 147 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 142 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ro'galhal kísértet ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10353 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1944, sebződés: 592, gyógyulás: 293, összesen: -299 ÉP}
| m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 499 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a hájas okerón testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 148 életpontot sebeztél. 148 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a hájas okerón bal vállát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel megdöfködöd a hájas okerón jobb hátsó lábát. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 154 életpontot sebeztél. 154 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a hájas okerón bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9615 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2073, sebződés: 0, gyógyulás: 306, összesen: +306 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 547 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (7 támadással 529 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 137 életpontot sebeztél. 137 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 155 életpontot sebeztél. 155 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9014 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1866, sebződés: 436, gyógyulás: 296, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [224,115] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [224,116] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
| m 4 | mozogsz délre |
| kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
| v 198 147 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
[147,103] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
| tk 30 1896 | többszemélyes kaland 30 1896 |
| * 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
| * 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| * 3. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 158 életpontot sebeztél. 158 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 65 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 81, gyógyulás: 162, összesen: +81 ÉP}
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
| * 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 17 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért |
HULLÁMELEMENTÁL (411. SZÖRNY)A hullámelementál egy látomás, amely megjelenésével akár a legádázabb rémálmaidat is képes lenne tovább rontani. Szikrázó emberalak, amely tökéletes uralommal bír a tenger és a villámok felett. Még a legmélyebb vízrétegeket is képes hullámzásra késztetni, és meg is teszi, ha úgy érzi birodalmát ellenség veszélyezteti. Vad világban kialakult vad ösztönök ezek. Ha mégis összecsapsz vele és ellenállsz az ellened szegülő, testedet összepréselő víznyomásnak, a humanoid alakot öltött teremtés lengedező haját próbáld meg levágni - ha a csodák kútjának szelleme nem téved, ez a legsérülékenyebb pontja, és egyben az egyetlen lehetőség a hullámelementál legyőzésére. |
DL'ORKHAUGRUK (425. SZÖRNY) Te, aki úgy gondolod, már semmi nem ijeszthet meg, és még az éjfattyaktól sem riadsz vissza, majdnem összecsinálod magad, amikor megpillantod ezt a föléd emelkedő, kastély méretű borzalmat. Gomolygó szürke köd, három halálos, kék fénnyel izzó szemmel. Csápok és mancsok emelkednek elő testéből, és változtatnak füstté minden élőt, ami körülötte van. Egy talriai behemót csorda a szemed előtt válik semmivé a lény egyetlen érintésétől! Nem kétséges, a tl'urlang seregek vezetőjével állsz szemben. Ez az elpusztíthatatlan éjfatty úr még a Thargodan hercegek között is olyan legenda, amelyről csak rettegve mernek suttogni. |
HOMOGÉN ARTIKULA (434. SZÖRNY) Nagytestű, hatlábú, szőrös lény, amelynek madárfeje furcsán pislogva szemléli a környezetét. A homogén artikulák ellenségesek minden fajjal szemben, amely mérete nem tér el jelentősen az övékétől. Több évezredes fejlődésük alatt a természet jócskán felszerelte őket spontán védekező képességekkel, amelyek közül a vastag gyapjas szőr sebzésfelfogó hatása még a legcsekélyebb. Szerencsére, a homogén artikula nagy, gyapjas szőrzetének is megvan hátránya, amely a lény sebezhető pontját jelenti - csak meg kell ezt találnod! |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
| KRISTÁLYREND (545. TÁRGY) Kemény, átlátszó kristályból (netán gyémántból?) faragott pengeformájú csillogó drágakő, a végén egy széles fehér selyemmel - ez a kristályrend. Büszkén tűzöd melledre, hiszen kitartásodnak, erődnek és hitednek méltó bizonyítéka ez az istenedtől kapott gyönyörű ékszer. Mágikus ereje főleg harcban mutatkozik meg: más kalandozókkal vívott csata esetén a téged ért sebzést csapásonként hárommal csökkenti. A kristályrend személyes ajándék: ha megpróbálod átadni, eldugni vagy hasonló, nagy valószínűséggel istened visszaveszi tőled. [Megjegyzés: a kristályrendet fülbevalóként tudod KF-elni.] |
| GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY) A lőfegyverek elve igen egyszerű: minél nagyobb erő repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, összecsavart magszimbelet feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepő: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erősítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszőr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lőfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lőfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni. Tehát az elkészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszőr, erdős vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy. |
| MÉRGEZETT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (548. TÁRGY) Mint mindent lövedéket, a nyílpuskáét is érdemes megmérgezni. Ehhez a KT 548 parancsot kell kiadnod, és nincs más komponense, csak egy nyílpuska lövedék, egy ugh méreg és 2 TVP. Ennek hatására a lövedék sebzése jelentősen (6-tal) megnő, viszont újrafelhasználhatóságának esélye (megtalálás) alaposan lecsökken. Ideális olimpiára. |
| TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
| RO'GALHAL LÁNC (763. TÁRGY) A ro'galhalok, a bo'adhunok törzsfői élet és halál urai. Ha valaki ellentmond neki, joga van ott, a helyszínen megfojtani törzsfői láncával. A törzsfők általában a hatalmas testű to'aghanok közül kerülnek ki, fizikai erejük azonban nem elegendő a hatalom megtartására - szükségük van a sámánok támogatására. |
| MIHLANIL ÉRME (764. TÁRGY) Ez egy nagyértékű bo'adhun pénzérme. Kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a bo'adhun törzsek sámánjai többször is meglátogatták a Sötét Földet. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY)Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
| Erő: | 72 (84) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 74 (89) | Támadás: | 67 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
| Ügyesség: | 64 (79) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/49 év |
| Egészség: | 64 (81) | Életpont: | 1094/806 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 74 (93) | Varázspont: | 3052/2492 | Pénz: | 22228 arany | Kép. pont: | 32 |
| Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 578/138 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 36 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 45 |
| vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 35 |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 35 (+9) | 2. nyomkövetés: | 147 (+1) | 3. lopás: | 3 |
| 4. mászás: | 27 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 14 |
| 7. gyógyítás: | 234 (+1) | 8. titkosírás: | 18 | 9. felderítés: | 32 |
| 10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 106 | 12. taumaturgia: | 176 |
| 13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 24 | 15. zene: | 13 |
| 16. szörnyismeret: | 21 | 17. pszi: | 61 | 18. zárnyitás: | 3 |
| 19. vadászat: | 9 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 45 |
| 22. úszás: | 14 | 23. csapatmunka: | 3 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
| halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
| Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
| hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
| meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
| pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
| teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
| direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
| a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
| gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
| agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
| spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,9,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
| nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | méregsemlegesítés (#14) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
| jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
| 2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
| 3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
| 2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| 3 | iknegurin (#541) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 13 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 5 | sárkányfog (#617) | |||
| 44 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szopókő (#259) | 1 | tükör (#43) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 70 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 4 | jégszilánk (#1128) | 1 | mihlanil érme (#764) | 2 | nehezék (#258) | |||
| 1 | rézdarab (#70) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |||