488. forduló, 490. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 11. 20h:39'
EZ A 1177. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD
1178. játékheted kezdete: nov. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
SZL E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 600 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1276
ingyenf: 1

SHENQUI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [316,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 8 teriád tőrt (1650 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+364 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+114 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) 9 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-13 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 784.]
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+18 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 754.]

* 2. KP: vv 224 59 26 elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 3. KP: vv 63 443 157 elmormolod a 63. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 748.]

* 4. KP: vv 71 182 72 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 748.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 744.]

* 5. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 724.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

ef 12 523 0 energia fejlesztése 12
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 640.]

tps 100 0 0 TVP spórolása: 100 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [100 pontot használtál fel, van még 540.]

hh 1133 1618 937 használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat a 937. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 519.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 510.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

vv 79 167 209 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 505.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 500.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 500.]

im 0 2 0 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 470.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1271 43 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy tükröt Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 435.]

vv 210 116 128 elmormolod a 210. varázslatot a 116. varázslatot a 128. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 433.]
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 431.]

v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 426.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 431.]

tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 125 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal szárnyát. (10 támadással 835 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 420, gyógyulás: 262, összesen: -158 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 391.]

* 7. KP: vv 177 28 188 elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 8. KP: e 30 0 0 élelemszerzés 30 pontért
Sajnos ezen a síkon nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 9. KP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kno 11 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 385.]

tv 231 támadó/véd. varázslat a 231. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégoszlop. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

ef 2 523 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 371.]

v 198 309 64 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

315 316 317
70
71
72
(316,71) zafír sárkány (#329)

[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 361.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [15 033 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg mosolyogva veszi a kezébe a gyémántkoponyát. Első alkalommal látsz bármiféle érzelmet átsuhanni a halhatatlan teremtmény arcán - gyűlöletet és mohóságot látsz egyszerre. A Herceg felkacag.
- Csúszómászó szolgám, most első alkalommal igazán örömet szereztél nekem! Hatalmad talán nagyobb, mint elsőre gondoltam. - egészen közel hajol hozzád, érzed bűzös leheletét. A vörösen izzó szempár mintha a lelkedbe látna. - Mit mondtál, hogy is hívnak? - Gyorsan egy érthetetlen, hosszú nevet hadarsz, olyasmi, aminek szerinted egy Thargodant hívhatnak. - Hmm... még sosem hallottam rólad. No mindegy, ahogy telik-múlik az idő, az egykori lárvákból lassan ügyes szolgák lesznek. Csak vigyázz, nehogy a fejemre nőj! - A Herceg most hegyként magasodik feléd, töményen árad belőle a fenyegetés. Legszívesebben vinnyognál, nyüszítenél, de ezzel elárulnád gyengeségedet. - Nos, jól van. Talán ezúttal egy igazi feladatot bízhatok rád - olyasmit, amiben, ha kudarccal jársz, annak komoly következményei lesznek. Figyelj hát jól! Eruol, egy nagyképű Thargodan lord sorban hívja ki és semmisíti meg ellenfeleit. Persze, én könnyedén le fogom győzni, ha velem is szembefordul. De nem ártana, ha már most megingatnánk a morálját! Hatalma egy részét az Őrület Kelyhéből nyeri. Hozd el ezt a relikviát nekem! Eruol fellegvára jól védett, de azért megvannak a gyenge pontjai. Egyszer jártam ott, úgyhogy nagyjából tudom, hogy néz ki. Íme, a térképe!

30 31 36
32 34 16 15
29
28 35 33 17
27
24
22 18 19 14
26 25 23
20
21 13
7
6 9 12
5 3 2 8 10 11
4 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
32: 2. térkép 1. pont
27 15 17
1 10 11
28 2 16
3 19
12
29 18
20
4
30 5 6 13
14 21
9 8
7
23
26 25 24 22
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 32. pont

Ez a 97. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 300, délre 3 mérföldre található.

Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 356.]

m 1 mozogsz északkeletre
[310,63] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy ezerszemű bestia. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia testét. (9 támadással 795 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-99 életpont.) Vámpirizálsz (+160 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád 17 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 23 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 galachmitot. 17 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 397, gyógyulás: 194, összesen: -203 ÉP}

Utad során felfedezed egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfi táborát. Pikkelyes a bőre. Tharr örököse. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet karkötőjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy akvamarin függőt, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy Azúrcsizmát, egy Azúrkarkötőt, egy Azúrnadrágot, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bronz éjmedált, egy bronz morfmedált, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Eldereth kristályt, egy Elenios érméjét, egy Elenios fülbevalóját, egy Erdauin metagyűrűt, egy ezüst végzetéremt, egy ezüst végzetmedált, egy ezüsttornyot, egy ganüid masszapáncélt, egy gyógyító szimbólumot, egy hártyakesztyűt, egy hártyaköpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy intarzit páncélt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy kígyószemet, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy mind. tűzopálját, egy moa nyakláncot, egy napfény karkötőt, egy naso-thin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarraan köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy ősi csillagfókuszt, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. irtó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku védőfókuszt, egy Sárkány Amulettjét, egy szerencsekockát, egy szirén övcsatot, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy térhasító kesztyűt, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy Titanitkard láncot, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vízisten koronáját, egy Vízisten vállvédőjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zhung gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Valsirah trófea, egy Daes Mo'ran trófea és egy Ashiir trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 49 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méregkopját, bal kezében egy Energiatőrt tart. Lőfegyvere egy árnyékíj. Egy furmányos pegazus a hátasa. Teherhordója is van: egy púpnélküli dromedár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[5 pontot használtál fel, van még 351.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 13 854 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 347.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatig, de nem történik semmi... Már épp fordulnál el, amikor észreveszed a kút padkáján fekvő tárgyat. Közelebb lépsz, és beazonosítod: ez egy Baghar fétise. Hurrá, ez most már a tied. (ld. enc.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 343.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a vadászat szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 339.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[311,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Felfedeztél egy lávatavat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal első lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (86 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (9 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 14 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 8 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 90 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 337, gyógyulás: 234, összesen: -103 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mihlanil nyilat. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mihlanil dobótőrt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [312,64] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy rothadó lián nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián testét. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a rothadó lián egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 438 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a rothadó lián bal oldalát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 74 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a rothadó lián testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pestisaura 12 ép-t sebez. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs.
{HD:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a rothadó lián testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a rothadó lián jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzpenge felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +74 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] 20 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 466, gyógyulás: 62, összesen: -404 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+301 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy kátránygödröt. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [313,65] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elemi rin. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin fejét. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöfködöd az elemi rin jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád 13 sebzést okoz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 holdbőrt. 8 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 37, gyógyulás: 118, összesen: +81 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [109 pontot használtál fel, van még 222.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[314,66] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány fejét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (10 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 6 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 346, gyógyulás: 229, összesen: -117 ÉP}


(Továbbmész...) [315,67] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy Dühöngő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Dühöngő testét. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Dühöngő bal vállát. (9 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Dühöngő jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád 16 sebzést okoz. A Dühöngő megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 181 életpontot vesztettél. A Dühöngő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 fattylord deréköv (ld. enc.). 20 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 343, gyógyulás: 208, összesen: -135 ÉP}


(Továbbmész...) [316,67] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy gejzírt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy áldozati oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[317,68] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival.

Felfedeztél egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [318,69] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [319,70] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben.

Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 175.]

mak 1 1 1 makró 1 1 1
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ef 12 524 (makró mentése:) energia fejlesztése 12
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: tpf 100 0 0 TVP elővétele: 100 pontért
Felszabadítottunk neked 100 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+52 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 156.]

* 4. BP: vv 128 0 0 elmormolod a 128. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 154.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 6. BP: kf 1158 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 7. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 114.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 tükröt. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Egy kaját fal föl a gyilkos szilmill. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Mostantól lehetőséged van a pszi pontjaidnak hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 114 pontod maradt, ebből a következő körre 114 pontot vihetsz át. Kapsz még 630 pontot. A következő körben tehát 744 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERIÁD TŐR (1277. TÁRGY)
A teriád gyilkosok hosszúra nyúlt karjában még ez a rövid tőr is félelmetes tulajdonságokkal bír. Csak úgy vibrál az elemi mágiától, amely ha lehet, dupla olyan élessé és gyilkossá teszi a fegyvert. Te hiába is vennéd a kezedbe, a teriád tőr túl rövid ahhoz, hogy elérd vele az ellenfelet anélkül, hogy vészesen kiszolgáltatnád magad neki. Felhasználhatnád viszont dobótőrként! Teszel pár próbát vele, kiszemelve egy célpont fűszálat magadnak, de lám, nem ehhez a súlyozáshoz szoktál, így a tőr többnyire nem az élével landol. Egy kis gyakorlás azonban csodát tehetne.
Ha dobófegyver szakértelmed elérte a 40-es szintet, használhatod a teriád tőrt 2d13+14 sebzésű mágikus fegyverként.

HITBÉLI MENTOR (523. TUDATI KÉPESSÉG)
Mondják a teológusok, hogy a kalandozó papok hite nem ugyanott gyökeredzik, mint az egyház egyéb papjaié. Azt állítják, hogy a kalandozók merő számításból, és haszonlesésből követik csupán isteneiket, és valódi hit nem él a szívükben. Mi sem bizonyítja ezt jobban - az egyházfők véleménye szerint - mint, hogy nem fordítanak elég figyelmet hittársaik segítésére, és támogatására. Konklúzióként azt állapították meg ezek a jeles egyházfők, hogy a kalandozók nem is igazi papok. Persze jól tudjuk, hogy mindez nem igaz, hiszen minden pap, légyen az kalandozó, vagy hitbuzgó egyházfi, ugyanúgy képes a tanításra. Ha felveszed a hitbéli mentor titulust, ezt be is bizonyíthatod. Mostantól, ha egy másik pappal találkozol, mindig teológiai vitát fogsz kezdeményezni, amely jó esetben egyikőtök épülésével (és nem a halálával) végződik majd. [Ha egy másik kalandozóval barátságos beszélgetésbe bonyolódsz - akár tudati portya alkalmával is -, időt szakítasz majd egy kis teológiai eszmecserére is. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be, de a mentor csak akkor lép működésbe, ha mindketten követői vagytok valamely istennek. Ekkor teológiában jártasabb pap tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ha mindketten birtokoljátok az ősteológia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a teológia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. (Ha csak egyikőtök, vagy egyikőtök sem birtokolja a teológia szakértelmet, akkor a hitbéli mentor természetesen hatástalan marad.) Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mentor - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mentor szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mentor és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe.]

BAGHAR FÉTISE (1098. TÁRGY)
Baghar, a hírhedt Thargodan lord, Chara-din leghűségesebb követője már kinézetében is eléggé iszonyatosnak tűnt, hát még amikor a fétis erejét használta arra, hogy minél többen behódolhassanak neki. A tárgy hatására izomzata megsokszorozódott, arcvonásai eltorzultak, szíve megacélosodott. Talán a varázstárgy erejéből megmaradt még valami: ha a H 1098 paranccsal használod Baghar fétisét, az elhelyez rajtad egy Thargodan illúzió varázslatot, melynek köszönhetően úgy fogsz kinézni, mint egy félelmetes Thargodan. A tárgy használata automatikus, amikor Thargodan városba mész.

DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY)
A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor.

FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY)
Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik.

MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész.
A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 489. fordulód.

Erő: 69 (100) Szint: 48 Merészség: 10/7 Magasság: 149 cm
IQ: 67 (99) Támadás: 103 (107) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 62 (82) Védekezés: 128 (137) Menekülés: 30 % Életkor: 38/646 év
Egészség: 67 (96) Életpont: 1201/1204 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (91) Varázspont: 2388/1744 Pénz: 14276 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 72/6 Pszi pont: 308/3 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 12
Eddig összesen 4881 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 155 541 TP-t kaptál. Jelenleg 16 847 886 TP-d van. A következő szinthez még 1 152 114 TP szükséges. Trófeáid: Friedurgonoma, vérszomjas karvaly, triklem drakolder. A 339. fordulódban 199 arany került a bankszámládra. 388 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/41 ökölvívás: 44/65 (+3%) szúrófegyverek: 31/86 (+2%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 27/13 (+1%)
dobófegyverek: 32/85 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); vas dobónyíl (#189) (32 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -39.); mihlanil dobótőr (#599) (40 -42.); mihlanil nyíl (#597) (43 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
319,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 378
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 1337 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 70/71 2. nyomkövetés: 68/85 (+21%) 3. lopás: 2/42
4. mászás: 22/25 5. csapdakészítés: 43/40 (+8%) 6. csapdaészlelés: 23/98
7. gyógyítás: 150/2 (+22%) 8. titkosírás: 15/13 9. felderítés: 23/64
10. szörnyidomítás: 21/44 11. teológia: 82/88 (+119%) 12. taumaturgia: 86/14 (+13%)
13. szerencsejáték: 8/6 14. versengés: 21/2 15. harcművészetek: 48/28
16. zene: 241/92 (+66%) 17. szörnyismeret: 40/55 18. pszi: 30/3 (+3%)
19. zárnyitás: 4/27 20. vadászat: 52/63 (+1%) 21. vitalitás: 6/26 (+5%)
22. bányászat: 37/6 (+10%) 23. testépítés: 68/98 (+28%) 24. úszás: 14/50

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 140 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért.
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (14,0) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) harci induló (#443)
Symulf rúnája (#182) mentális pajzs (#72) pestisaura (#210) túlvilág lehelete (#177)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem II (#108) >> nők (#999)
varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+3 sebzés közelharcban) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: végezz egy Ekhnagorhuval!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 97. labirintus (409,65). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 171.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 5, 15, 16, 18, 21, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. (összesen ölhető: 1494 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: ef 12 524, tps 100, hh 1133 1618 937, vv 79 167 209, im 2, h 1271 43, vv 210 116 128, v 1 20, h 211, tf 1 40.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 98 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.)

Összsúly: 269.21 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
$13 aenouth ködkürt ($1554) 80 amniosz (#203) $100 bordacsont ($16)
1 bőrkantár (#1125) 1 bozontfonat (#1563) 27 deus ex machina (#1)
$2 hősiesítő medál ($1558) 1420 madártoll (#112) $1 mentát korona ($1559)
2 moa kulcsmásoló (#1332) 26 óndarab (#85) 5 quwarg katalizátor (#1535)
3 ryuku függő (#1322) $8 ryuku futárcsizma ($1530) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
2 teriád dobóháló (#1281) 230 teriád féreg (#1276) 4 Thargodan karkötő (#1249)
1 törpe bakancs (#475) $1 Trákin csákánya ($367) 50 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyémántkoponya (#644) 6 jégkristály (#593)
10 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 6 mihlanil (#539)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
951 arany (#50) 1 Baghar fétise (#1098) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstdarab (#326) 1 fattylord deréköv (#1564) 1 galachmit (#310)
1 holdbőr (#1236) 4 mihlanil dobótőr (#599) 2 mihlanil nyíl (#597)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(310,63) csodák kútja (#1096), ezerszemű bestia (#288), egy mutáns férfi
(311,63) lávató (#595), smaragd sárkány (#326)
(312,64) rothadó lián (#427)
(313,65) elemi rin (#786)
(314,66) smaragd sárkány (#326)
(315,67) Dühöngő (#7002)
(316,67) Elenios oltár, érclelőhely
(317,68) gejzír (#576), Fairlight oltár, érclelőhely
(318,69) oltár, érclelőhely
(319,70) nekrofun (#173), oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek