437. forduló, 439. forduló, Tapírnyúzó Carmen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 11. 23h:15'
EZ A 1265. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
1266. játékheted kezdete: máj. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4567
SZÁMLA : XXXX

TAPÍRNYÚZÓ CARMEN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,82] koordinátán.
Az aranytermő erszény 88 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+90 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tyrannoszaurusz rex nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 200 életpontot sebeztél. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) {HD:} Pásztorbottal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 635.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 630.]

tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[40 pontot használtál fel, van még 590.]

tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 570.]

tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 550.]

tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 177 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 530.]

h 234 20 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 510.]

le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

kf 1550 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {HD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr jobb első lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 14 gyíkfüvet. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 470.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan ro'galhal kísértet az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 455.]

h 1167 használod az 1167. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (egy recept számát)! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

id 362 70 idomítod a 362. szörnyet 70 pontért
Nekikezdesz a ryuku ostromteknős idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 41 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 160 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 385.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-30 TU.] [300 pontot használtál fel, van még 85.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {HD:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Zinthurg jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal eltalálod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vas dobónyíl. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+850 varázspont.)

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál fejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. {HD:} Harci kalapáccsal megütöd a pszi őselementál farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal vállát. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) {HD:} Harci kalapáccsal csak érinted a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő, 2 arany, egy rejtőköpeny, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [50 pontot használtál fel, van még 35.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 35.]

m 2 mozogsz keletre
[161,82] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {HD:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. {GYD:} Harci kalapáccsal megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 28.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 13.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

f 298 kísérletezel a 298. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz Rhatt páncélját. (ld. enc.) 465 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

f 298 kísérletezel a 298. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: kut 10 0 0 kutatsz -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 579 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

NOTERMANTHI (257. SZÖRNY)
A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról.

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

KARAKTERLAP

Tapírnyúzó Carmen, egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 110. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 35 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 44 (48) Támadás: 46 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 66 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 35/36 év
Egészség: 54 (56) Életpont: 786/770 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 6
Szerencse: 38 (46) Varázspont: 998/797 Pénz: 1458 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 60/2 Pszi pont: 193/162 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 4479 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 072 TP-t kaptál. Jelenleg 5 930 101 TP-d van. A következő szinthez még 69 899 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, kisebb quwarg isten, troll bányász. A 434. fordulódban 302 arany került a bankszámládra. 314 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/66 ökölvívás: 38/98 (+1%) szúrófegyverek: 26/76
vágófegyverek: 6/78 ütőfegyverek: 17/96 (+29%) lőfegyverek: 27/75 (+3%)
dobófegyverek: 16/86

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vortexvessző (#2331) (25 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); ében nyílvessző (#848) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
161,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 161
Kedvenc táborhely: 129,74
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 258 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/93 2. nyomkövetés: 93/70 3. mászás: 16/77
4. csapdakészítés: 28/80 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/41 6. gyógyítás: 74/0
7. titkosírás: 10/73 8. felderítés: 32/77 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/47 (+87%)
10. teológia: 29/25 11. taumaturgia: 65/53 (+21%) 12. szerencsejáték: 6/27
13. versengés: 22/78 14. harcművészetek: 37/15 15. zene: 46/38 (+25%)
16. szörnyismeret: 21/79 (+37%) 17. pszi: 27/2 (+6%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 17/29 20. vitalitás: 10/40 21. bányászat: 39/81
22. úszás: 12/97 23. főzés: 17/84 24. csapatmunka: 9/93

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 11 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1374. karakternek a 3027. karakternek az 5616. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), liumbe hajtást (#655) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
vadász tatu (#10), bakkura (#52) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), sóhajtó dorony (#112), szintszívó (#96) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 16, max: 50)
kobudera (#8), Shaq O'N Lee (#4436), Acél Öklök (#9123), Tharr hívők (#996), Csontmarok (#2039), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), Sharin Elton (#1420), szellemdarázs (#481), ro'galhal kísértet (#463), semlegesek (#989), jók (#990), gothag döglidérc (#429), krathan csontváz (#432), lidércóriás (#401), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
oldás (#372), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) ryuku átokvarázs (#280) >> élőholt ősmágus (#179)
ryuku átokvarázs (#280) >> vark. kardtáncos (#693) ryuku átokvarázs (#280) >> varkaudar böllér (#692)
ryuku átokvarázs (#280) >> lidérckirály (#316) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> Quwaxotix (#961)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> kisebb quwarg isten (#213) hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) oldás (#372) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 44, 49.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 18, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 280, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21418.
A morf invázióban megölt morfok száma: 858, az összesen kapott pontszám: 109350.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 32, az összesen kapott pontszám: 3200. (összesen ölhető: 390 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, tf 1 40, tf 2 20, tf 3 20, tf 4 20, h 234 20, le 253, le 373, kf 287, kf 1550.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 100 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3525 TU szükséges.)
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 10 tüske (#22)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 8 drótszőr (#37) 14 gyíkfű (#201)
2 gyöngymangó (#135) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián karkötő (#229)
1 rejtőköpeny (#277) 1 tyrex csont (#280) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

159 160 161 162
81
82
83
(160,82) tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257)
(161,82) ezoterikus mardelek (#184), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kihívás tornya (#502), oltár

Üzenet küldése a karakternek