| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. jún. 6. 9h:42' EZ A 797. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD 798. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 697. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1760. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 243. varázslatot a 247. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
| * 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
| * 10. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
| vv 69 303 297 | elmormolod a 69. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
| h 1268 748 1338 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a zseléféreg tekergő farkát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-24 támadás, -24 védekezés.) Az élőholt sullár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (108 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. {GYD:} T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zseléféreg testét. (10 támadással 1360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+300 életerő). Az élőholt sullár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! T'vadar tőrével jól megszurkálod a zseléféreg testét. (3 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Az élőholt sullár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A zseléféreg feléd harap, de sikertelenül. A zseléféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 13672 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 60) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2262, sebződés: 122, gyógyulás: 401, összesen: +279 ÉP}
| v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
| v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (5 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (20 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 7) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 244, gyógyulás: 161, összesen: -83 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Az élőholt sullár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1522 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 47) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 24, gyógyulás: 43, összesen: +19 ÉP}
| v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Az élőholt sullár megmarja ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 18) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 207, gyógyulás: 150, összesen: -57 ÉP}
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1349 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1635 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 30) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 16, gyógyulás: 44, összesen: +28 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1635 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 29) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 21, gyógyulás: 42, összesen: +21 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos nyakát. (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 2952 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 71) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 20, gyógyulás: 92, összesen: +72 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Meglengetve a T'vadar tőrét ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. {KCC:} T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A csataremák elhibázza az ütést csápjával. A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8564 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 73) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 2, gyógyulás: 195, összesen: +193 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar katona fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. {KCC:} T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a varkaudar katona testét. (8 támadással 1119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] 6767 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 46) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 32, gyógyulás: 252, összesen: +220 ÉP}
| vv 11 363 147 | elmormolod a 11. varázslatot a 363. varázslatot a 147. varázslatot |
| pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
| kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy árnyak segítsége. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1522 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 4) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 4, gyógyulás: 46, összesen: +42 ÉP}
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| p 298 1 | használod a 298. pszi képességet |
| v 217 999 | elmormolod a 217. varázslatot |
| h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 326. varázslatot |
| * 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
| * 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+24 támadás, +12 sebzés, -121 védekezés a csata időtartamára.) Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy árnyak segítsége varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az élőholt sullár megmarja ellenfeledet. (13 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1522 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 88) össz: 0%} Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 20, gyógyulás: 39, összesen: +19 ÉP}
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy árnyak segítsége varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az élőholt sullár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1522 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 45) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 24, gyógyulás: 42, összesen: +18 ÉP}
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY) Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében. |
| VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
SZIKLAZUHATAGAzok, akik a Sziklaököl helyett inkább a Kobraharapás hívei, úgy tartják, hogy sok kis ütés pótolhat, sőt nagyobb kárt okozhat, mint egy nagy. A Sziklazuhatag a kí-energiát villámgyors, kisebb ütések sorozatában süti ki. Használója kettővel több támadást adhat le, mint egyébként. |
| VILLÁMKÉZ A Sziklazuhataggal megkezdett leckét most fejlesztetted tökélyre: olyan, szinte már emberfelettinek mondható reakcióképességet értél el, hogy képes vagy elhárítani a feléd lőtt, kisebb méretű dobó/lőfegyvereket. A siker esélye (és hogy egyáltalán van-e időd használni ezt a képességet) természetesen a harcművészet szakértelmedtől és az ellenfél dobó/lőfegyver szakértelmétől függ. |
| Erő: | 66 (87) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
| IQ: | 54 (73) | Támadás: | 110 (116) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
| Ügyesség: | 51 (70) | Védekezés: | 180 (190) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/52 év |
| Egészség: | 56 (81) | Életpont: | 1884/2686 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 62 (124) | Varázspont: | 3900/1633 | Pénz: | 1963 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 96/61 | Pszi pont: | 1116/1457 | Halhatatlanság: | 21 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 28/15 (+7%) | szúrófegyverek: | 53/99 (+1%) |
| vágófegyverek: | 2/32 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | *22/101 |
| dobófegyverek: | 42/7 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << T'vadar tőre (#1731) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -30.); kábító nyilacska (#1590) (31 -996.); kábító nyilacska (#1590) (997 .); kábító nyilacska (#1590) (998 .); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 45/3 | 2. nyomkövetés: | 84/52 | 3. mászás: | 30/83 |
| 4. csapdakészítés: | 24/82 | 5. csapdaészlelés: | 23/48 | 6. gyógyítás: | 63/22 |
| 7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 24/86 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
| 10. teológia: | 189/72 (+53%) | 11. taumaturgia: | 212/3 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 7/0 |
| 13. versengés: | 25/81 | 14. harcművészetek: | 25/53 (+312%) | 15. zene: | 15/54 |
| 16. szörnyismeret: | 27/7 | 17. pszi: | 121/20 (+5%) | 18. zárnyitás: | 35/74 |
| 19. vadászat: | 19/45 | 20. vitalitás: | 5/40 | 21. bányászat: | 31/46 |
| 22. testépítés: | 22/71 (+329%) | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 23/5 |
| 25. ősteológia: | 8/22 (+128%) | 26. őstaumaturgia: | 6/77 (+119%) | 27. csapatmunka: | 2/24 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 81 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 5(7) |
| 7. tulajdonságpont: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
| kutatsz max. 600 TVP-ért |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 99 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
| aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), zafír sárkány (#329), élőholt drakolder (#628) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
| időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
| restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
| életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
| csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
| hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
| árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
| istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
| gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
| elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
| tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | |
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| Ősteológia varázslataid | ||
| megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
| isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
| Őstaumaturgia varázslataid | ||
| őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
| feltámadás (#168) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) |
| nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) |
| hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
| elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
| Morgan rúnája (#363) | mágikus ütés (#147) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| Asylux csapdája (#233), őstűz (#310) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| árnyak segítsége (#270), fizikai pajzs (#318) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
| istenítélet (#284) | >> | varkaudar böllér (#692) | istenítélet (#284) | >> | veszett gorilla (#446) | |
| agybénítás III (#302) | >> | kristálynyálka (#632) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
| istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | izomernyesztés (#33) | >> | energiaelementál (#577) | |
| istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | |
| istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt drakolder (#628) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
| tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A tükörtornyok különös építmények, nincsenek harmóniában a természettel, de nem is ártanak neki. Deríts fel alaposan legalább tizet! (számláló: 8) |
| 2.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 3) |
| 3.) Sheran útja nem a támadás, az agresszió, hanem a védekezés. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet! |
| HŐSTETTEID |
| 2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) OK Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | esthari rubin (#748) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kábító nyilacska (#1590) | |||
| 3 | kaja (#2) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 13 | tinta (#101) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 813 | arany (#50) | 2 | ében toboz (#578) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
| 10 | sárkánypikkely (#292) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös zselé (#862) | |||||