| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. jún. 2. 9h:57' EZ A 797. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD 798. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 377. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 112. varázslatot a 182. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 192. varázslatot az 53. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 697. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1760. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 243. varázslatot a 247. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
| * 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
| * 10. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
| v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
| vv 69 303 297 | elmormolod a 69. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
| h 1268 771 1338 | használod az 1268. tárgyat |
| v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
| v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb vállát. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a T'vadar tőrét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (19 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 6 arany, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 53) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 236, gyógyulás: 158, összesen: -78 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1886 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 67) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 24, gyógyulás: 46, összesen: +22 ÉP}
| be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Az élőholt sullár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1672 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
| kb 913 1 | kiveszel a bankból a 913. tárgyat (1 darabot) |
| pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
| vv 11 363 147 | elmormolod a 11. varázslatot a 363. varázslatot a 147. varázslatot |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az élőholt sullár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2787 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 17) össz: 1%} (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 51, gyógyulás: 42, összesen: -9 ÉP}
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| p 298 1 | használod a 298. pszi képességet |
| v 217 999 | elmormolod a 217. varázslatot |
| le 1290 608 1548 | leveszed/lerakod az 1290. tárgyat a 608. tárgyat az 1548. tárgyat |
| kf 1374 727 1913 | kézbeveszed/felveszed az 1374. tárgyat a 727. tárggyal az 1913. tárgyat |
| kf 913 | kézbeveszed/felveszed a 913. tárgyat |
| tv 36 38 47 | támadó/véd. varázslat a 36. varázslatot a 38. varázslatot a 47. varázslatot |
| tv 51 260 | támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot a 260. varázslatot |
| tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
| h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 326. varázslatot |
| * 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
| * 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+24 támadás, +12 sebzés, -121 védekezés a csata időtartamára.) Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy árnyak segítsége varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1522 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 74) össz: 0%} Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy árnyak segítsége. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 4, gyógyulás: 42, összesen: +38 ÉP}
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
| GYILKOS DÖFÉS A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +1 sebzésed. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi. |
| Erő: | 65 (86) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
| IQ: | 54 (73) | Támadás: | 110 (116) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
| Ügyesség: | 51 (70) | Védekezés: | 180 (190) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/51 év |
| Egészség: | 56 (81) | Életpont: | 1884/1894 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 62 (124) | Varázspont: | 3894/1609 | Pénz: | 2073 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 96/45 | Pszi pont: | 1116/1260 | Halhatatlanság: | 21 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 28/8 (+4%) | szúrófegyverek: | 53/98 (+1%) |
| vágófegyverek: | 2/32 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | *22/101 |
| dobófegyverek: | 42/4 (+1%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (170%) << T'vadar tőre (#1731) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -30.); kábító nyilacska (#1590) (31 -996.); kábító nyilacska (#1590) (997 .); kábító nyilacska (#1590) (998 .); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 45/3 | 2. nyomkövetés: | 84/52 | 3. mászás: | 30/83 |
| 4. csapdakészítés: | 24/82 | 5. csapdaészlelés: | 23/48 | 6. gyógyítás: | 63/22 |
| 7. titkosírás: | 3/47 | 8. felderítés: | 24/86 | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
| 10. teológia: | 189/19 (+1154%) | 11. taumaturgia: | 211/84 (+1111%) | 12. szerencsejáték: | 7/0 |
| 13. versengés: | 25/81 | 14. harcművészetek: | 22/41 (+240%) | 15. zene: | 15/54 |
| 16. szörnyismeret: | 27/7 | 17. pszi: | 121/15 (+5%) | 18. zárnyitás: | 35/74 |
| 19. vadászat: | 19/45 | 20. vitalitás: | 5/40 | 21. bányászat: | 31/46 |
| 22. testépítés: | 19/42 | 23. úszás: | 15/24 | 24. főzés: | 23/5 |
| 25. ősteológia: | 6/94 (+54%) | 26. őstaumaturgia: | 5/58 (+44%) | 27. csapatmunka: | 2/24 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 5(7) |
| 7. tulajdonságpont: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
| kutatsz max. 600 TVP-ért |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 99 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
| aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), zafír sárkány (#329), élőholt drakolder (#628) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
| dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
| Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
| időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
| restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
| életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
| Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
| menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
| áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
| csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
| ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
| hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
| árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
| istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
| öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
| gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
| elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
| tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | |
| Alakváltó és tudati képességeid | ||
| kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
| Ősteológia varázslataid | ||
| megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
| isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
| Őstaumaturgia varázslataid | ||
| őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; | ||
| A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | nagyobb agypajzs (#120) | Symulf rúnája (#182) |
| tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
| hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | feltámadás (#168) | elme dominanciája (#247) |
| kí koncentráció (#69) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | Morgan rúnája (#363) |
| mágikus ütés (#147) | áldomás III (#217) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| Asylux csapdája (#233), őstűz (#310) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| árnyak segítsége (#270), fizikai pajzs (#318) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
| istenítélet (#284) | >> | varkaudar böllér (#692) | istenítélet (#284) | >> | veszett gorilla (#446) | |
| agybénítás III (#302) | >> | kristálynyálka (#632) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
| istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | izomernyesztés (#33) | >> | energiaelementál (#577) | |
| istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | |
| istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | halálos érintés (#271) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
| direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt drakolder (#628) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
| tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fényhozó (#602) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
| tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A tükörtornyok különös építmények, nincsenek harmóniában a természettel, de nem is ártanak neki. Deríts fel alaposan legalább tizet! (számláló: 8) |
| 2.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 3) |
| 3.) Sheran útja nem a támadás, az agresszió, hanem a védekezés. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet! |
| HŐSTETTEID |
| 2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) OK Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kábító nyilacska (#1590) | 3 | kaja (#2) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | |||
| 5 | tinta (#101) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1789 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | ében toboz (#578) | |||
| 1 | kyorg karkötő (#913) | 2 | sáfránypor (#211) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||