40. forduló, 42. forduló, Gnilimbeg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 27. 14h:30'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3980
SZÁMLA : XXXX

GNILIMBEG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

d 3 3 eldobod a 3. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 vizestömlőt. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

kf 196 kézbeveszed/felveszed a 196. tárgyat
A nyakadba akasztod a trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 107 elkészíted a 107. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[50,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-5] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 147.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 133.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[50,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy bolhakutya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bolhakutya jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy süvítő rája nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 109.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[50,-2] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szőrlajhár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrlajhár fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrlajhár Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [50,-1] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,0] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 59.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 5 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

KARAKTERLAP

Gnilimbeg, egy fekete, rövid hajú, piros szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran híve vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 15 Szint: 11 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 12 Menekülés: 40 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 142/115 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 Varázspont: 91/85 Pénz: 209 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 225 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 800 TP-t kaptál. Jelenleg 18 665 TP-d van. A következő szinthez még 6 335 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, sullár, sörényes ubuk. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
50,91 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 981 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 2
7. felderítés: 1 8. teológia: 2 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 26.

Összsúly: 53.89 kg Megterheltség: 134%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 tüske (#22) 34 víz (#27) 3 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 4 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 1 rézsisak (#72) 5 sünmedve tüske (#14)
14 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(50,-6) sörényes ubuk (#89), Sheran rúnaköve, patak
(50,-5) rájanyékek (#58), mély kút (#93), patak, tintacsiga (#74), topránypolip (#86)
(50,-4) tavacska, bolhakutya (#17)
(50,-3) tintacsigák (#74), mély kút (#93), süvítő rája (#113), százfogú (#53)
(50,-2) szőrlajhár (#141)
(50,-1) sörényes ubuk (#89), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(50,0) mély kút (#93), oltár, topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek