401. forduló, 403. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 21. 6h:52'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [284,17] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+441 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+579 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+267 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 765.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 758. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 753. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 4. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 4 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 725.]

* 5. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

* 6. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 719.]

* 7. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 706. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 120 53 165 elmormolod a 120. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 702.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 700.]

* 10. KP: h 697 1600 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+800 varázspont, -1600 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 700.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +1638 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 700.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 3 VP-t.]
[285,18] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy groxmati varázstudó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 967 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megérinted a groxmati varázstudó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a groxmati varázstudó mellkasodba döf. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) {KCC:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a groxmati varázstudó testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a groxmati varázstudó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ügyesen manőverezve, a groxmati varázstudó megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) {KCC:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a groxmati varázstudó vibráló köpenyét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. {KCC:} Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a groxmati varázstudó testét. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a groxmati varázstudó mellkasodba döf. (1 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 27 297 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2442, sebződés: 740, gyógyulás: 146, összesen: -594 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [286,19] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy selyemszárnyas közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1097 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a selyemszárnyas testét. (9 támadással 1072 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a selyemszárnyas testét. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 27 088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2799, sebződés: 552, gyógyulás: 547, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [287,20] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oázist. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Ráismersz a lényre. Egy káoszdémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 1152 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (263 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 5 fűszertartó, 4 ramit kő, 5 isteni könnycsepp, 10 kaja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszdémon masszaszerű alakját. (9 támadással 1012 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 298 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 277 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel megbököd a káoszdémon testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megérinted a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 302 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 346 életpontot vesztettél. A káoszdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 32 867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3070, sebződés: 1486, gyógyulás: 566, összesen: -920 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 5 VP-t.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[288,21] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült quwarg széltáncos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. {KCC:} Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 543, gyógyulás: 232, összesen: -311 ÉP}

Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +1344 életerő.) Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy égig érő pálmát. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy sivatagi okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 1030 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sivatagi okerón testét. (9 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a sivatagi okerón kiszáradt testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Összetipor lábával. 112 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a sivatagi okerón jobb első lábát. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megbököd a sivatagi okerón bal első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A sivatagi okerón szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A szörny megtipor. 91 életpontot vesztettél. A sivatagi okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 áldott követ. 22 901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3069, sebződés: 732, gyógyulás: 559, összesen: -173 ÉP}


(Továbbmész...) [289,21] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy sivatagi okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1002 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi okerón kiszáradt testét. (9 támadással 1042 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd a sivatagi okerón testét. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 110 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a sivatagi okerón kiszáradt testét. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megbököd a sivatagi okerón kiszáradt testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 102 életpontot vesztettél. A sivatagi okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 áldott követ. 22 901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3025, sebződés: 736, gyógyulás: 556, összesen: -180 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [290,21] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy quwarg széltáncos volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sivatagi okerón. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi okerón érdes bőrét. (9 támadással 972 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd a sivatagi okerón testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). A sivatagi okerón rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 115 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sivatagi okerón kiszáradt testét. (9 támadással 990 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a sivatagi okerón fejét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 104 életpontot vesztettél. A sivatagi okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 áldott követ. 22 901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1791 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2885, sebződés: 682, gyógyulás: 741, összesen: +59 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 635. Kapsz 4 VP-t.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[291,21] A terep változik, dombok közt vagy. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [291,22] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy quwarg széltáncos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Vámpírölővel jól megszurkálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével párszor épp hogy megérintgeted a quwarg széltáncos bal karját. (7 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) {KCC:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. {KCC:} Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 419 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1466, sebződés: 1381, gyógyulás: 744, összesen: -637 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A quwarg haláltáncos áldozatai emlékére. Legyen nekik könnyű a föld! " Találsz egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 7 VP-t.]

v 198 275 10 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

283 284 285 286 287 288 289 290 291 292
16
17
18
19
20
21
22
23
(285,18) nekrofun (#173), érclelőhely, groxmati varázstudó (#560)
(286,19) selyemszárnyas (#541), Tharr oltár, érclelőhely
(287,20) káoszdémon (#547)
(288,21) quwarg széltáncos (#540), oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), sivatagi okerón (#563)
(289,21) sivatagi okerón (#563)
(290,21) quwarg széltáncos (#540), sivatagi okerón (#563)
(291,21) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 23. jellempróba, érclelőhely
(291,22) quwarg széltáncosok (#540), Chara-din monolitja (#534)

[275,10] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 980 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az eszement trappoló bal lábát. (9 támadással 1046 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd az eszement trappoló bordás testét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Összetipor lábával. 101 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az eszement trappoló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szürke briliáns. 22 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2522, sebződés: 475, gyógyulás: 502, összesen: +27 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[276,11] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [277,12] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy nagyobb phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 974 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszement trappoló testét. (9 támadással 1033 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd az eszement trappoló vastag alkarját. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A lény összetapos! 97 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 22 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2471, sebződés: 484, gyógyulás: 418, összesen: -66 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 544. Kapsz 8 VP-t.]

ef 50 554 energia fejlesztése 50
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 28 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 3 VP-t.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 2 043 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 372. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [10 pontot használtál fel, van még 352. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 8. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 352.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [32 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 4, 15.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 543 pontot. A következő körben tehát 743 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Papi hited: 195. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 402. fordulód.

Erő: 55 (75) Szint: 52 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 58 (94) Támadás: 97 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 54 (78) Védekezés: 107 (117) Menekülés: 30 % Életkor: 41/375 év
Egészség: 52 (92) Életpont: 1920/1774 Jellem: gonosz (542) Tul. pont: 1
Szerencse: 53 (82) Varázspont: 2636/1114 Pénz: 29640 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 695/959 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 5
Eddig összesen 6521 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 203 924 TP-t kaptál. Jelenleg 33 701 501 TP-d van. A következő szinthez még 7 298 499 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, végzetes szójer, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2823 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/93 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 52/74 (+4%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 40/36

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
277,12 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1728 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 810 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/35 (+12%) 2. nyomkövetés: 57/73 (+28%) 3. mászás: 31/18
4. csapdakészítés: 50/72 (+10%) 5. csapdaészlelés: 46/10 6. gyógyítás: 59/47
7. titkosírás: 8/16 8. felderítés: 37/59 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 145/46 (+81%) 11. taumaturgia: 160/5 (+25%) 12. szerencsejáték: 7/67
13. versengés: 26/98 14. harcművészetek: 23/21 15. zene: 80/67
16. szörnyismeret: 24/38 17. pszi: 75/2 (+199%) 18. zárnyitás: 19/53
19. vadászat: 38/2 (+36%) 20. vitalitás: 5/19 21. bányászat: 44/81 (+9%)
22. testépítés: 9/13 23. úszás: 14/86 24. főzés: 15/3 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 579
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 43, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447), brutális morf (#7620), dűneszellem (#603), mammut zombi (#654), kisebb jégisten (#662), animált tűzbestia (#709), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Strissha (#528), tleikan főbíra (#512), eszement trappoló (#549)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
purifikátor császár (#393), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) vámpirizáció (#1) (71,0) áldomás (#6) (9989,0)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120)
óriáserő (#53) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> greén örvény (#443) halálvarázslat (#124) >> quwarg széltáncos (#540)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> lidérctűz (#457) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 24, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 170 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
5 fejsze (#1240) 700 kábító nyilacska (#1590) 2000 katonai kötszer (#1508)
$10 küklopsz szem ($643) 71 mihlanil (#539) 2 olló (#335)
100 orchidea kehely (#1876) 451 pszi kő (#248) 306 szent jogar (#150)
1499 tátika bibe (#1905) 210 Thargodan esszencia (#328) 490 tl'urlang fiola (#788)
470 tükör (#43) 1 tűzsárkány ital (#1400) 144 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 fűszertartó (#210) 7 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 4 ramit kő (#226) 1 sallank karom (#128)
2 sötét ital (#284) 2 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
77 arany (#50) 6 áldott kő (#642) 4 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 3 óndarab (#85) 2 szürke briliáns (#908)
1 varányszem (#30) 1 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

274 275 276 277 278
9
10
11
12
13
(275,10) eszement trappolók (#549), Fairlight oltár
(276,11) 39. jellempróba, Tharr oltár
(277,12) 43. jellempróba, 255. jellempróba, eszement trappolók (#549)

Üzenet küldése a karakternek