TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. dec. 4. 15h:19'
EZ A 816. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
817. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX
|
BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Caramonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Érzékeled auráját: semleges jellemű. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 20 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Ellenfeled dob először, kettes. Te egy hármast gurítasz. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 20 aranyat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Dulminával. Ő Sendiel, a dalnok felesége! Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy Brod trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. A tét 20 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Ellenfeled dob először, hatos. Te egy ötöst gurítasz. Vesztettél! 20 aranyad bánta a dolgot. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 100 tintát (500 arany kikiáltási áron), 100 tintát (501 arany kikiáltási áron), 100 tintát (502 arany kikiáltási áron), 100 tintát (503 arany kikiáltási áron), 100 tintát (504 arany kikiáltási áron), 100 tintát (505 arany kikiáltási áron), 100 tintát (506 arany kikiáltási áron), 100 tintát (507 arany kikiáltási áron), 100 tintát (508 arany kikiáltási áron), 100 tintát (509 arany kikiáltási áron), 1 szigonyt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Átveszed a sikeresen eladott 1 Krough fejdísze (eladási ár: 10100 arany, ebből a kezelési költség: 808 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kis ónixkulcsot.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Caramonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Gyorsan megegyeztek a tétben: 20 arany lesz a nyertesé. Ellenfeled dob először, kettes. Te egy négyest gurítasz. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 20 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 20 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Ellenfeled dob először, ötös. Te egy hármast gurítasz. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 20 aranyat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon egy hollófekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Fekete Köpeny, amikor összefutottatok, adott neked 10 szvó-ektoplazmát. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+655 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+101 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. (Önanalízis: +18% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 743.]
| * 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 743.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 738.]
| * 3. KP: |
használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esszenciavédelem varázslat! Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 737.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 716.]
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 712.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 127. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 707.]
| * 5. KP: |
elmormolod a 86. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
| v 59 |
elmormolod az 59. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 702.]
| v 22 327 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 697.]
| v 227 |
elmormolod a 227. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 692.]
| kf 820 1739 |
kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1739. tárggyal |
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 692.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 692.]
| hh 1534 201 |
használod az 1534. tárgyat a 201. tárgyat |
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel végigvagdosod a quwarg ősmágus testét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus bal középső lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 3316 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 651.]
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [5 pontot használtál fel, van még 646.]
| h 1271 312 |
használod az 1271. tárgyat |
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 641.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Felfedeztél egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. (Önanalízis: +3% mászás.) Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét főgnóm!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 41 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 ezüst kulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[38 pontot használtál fel, van még 603.]
| v 96 74 58 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(130,78) márványtorony (#175), 28. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 593.]
| be 709 138 19 |
bemész a 709. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 588.]
| m 2 4 |
mozogsz keletre, délre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [130,79] Továbbra is síkságon vagy.
Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Találsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [10 pontot használtál fel, van még 578.]
| kut 10 |
kutatsz 10 pontért |
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. (Önanalízis: +5% felderítés.) [10 pontot használtál fel, van még 568.]
[130,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Bonus Mortalis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [5 pontot használtál fel, van még 563.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 543.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fűszertartó! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 523.]
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy moszatrája!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy halcsont! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 503.]
| m 1 8 1 |
mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
[131,79] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [131,78] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle nyakát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Továbbmész...) [132,77] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 488.]
| ek 503 102 101 |
t. energia kisütése: 503 102 101 |
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(130,78) márványtorony (#175), 28. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak
(130,80) arató csattanatok (#144), gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), moszatrája (#198)
(131,78) kardfogú fülemülék (#146), bávatag golombár (#165)
(131,79) 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(132,77) 35. jellempróba, Tharr oltár, tetememberek (#123)
[102,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Csontpálcával gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+293 életerő). [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. A tét 20 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: egyes. Ellenfeled egy négyest gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 20 aranyat. (Önanalízis: +3% szerencsejáték.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy hollófekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre sárga. Sheran követője. Egy láncinget, egy mászókarmot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Széleshát Geon . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Caramonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 20 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, te dobsz először: kettes. Ellenfeled egy egyest gurít. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 20 aranyat. (Önanalízis: +3% szerencsejáték.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 478.]
| a 391 3588 20 |
átadod a 391. tárgyat a 3588. kalandozónak (20 darabot) |
Sajnos nincs nálad polip szívóka. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont, egy nyu-shuriken, 2 kígyóbőr kesztyű és egy bakkura csizma. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: A következő kincseket találtad: egy bronzsisak, egy mérg. vas dobónyíl, 2 vas dobónyíl, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy bakkura csizma és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! (Önanalízis: +4% felderítés.) [45 pontot használtál fel, van még 433.]
| m 2 3 |
mozogsz keletre, délkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Továbbmész...) [133,78] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összeakadsz Jean-Michellel. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy burástya királynő trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Gaya Nativával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy bunthar trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 423.]
| bb 257 2 |
beraksz a bankba a 257. tárgyat (2 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 2 szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
| kb 2 40 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
| h 141 |
használod a 141. tárgyat |
Meghatódva az ünnepélyes pillanattól, belépsz a templom ajtaján. Veled tart még Jean-Michel és Yoro Okiyi. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Áldozatként gyümölcsöt és húst helyezel az oltárra, majd szent szimbólumodat magasra emelve, megkezded a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1170 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. [10 pontot használtál fel, van még 413.]
| kb 257 2 |
kiveszel a bankból a 257. tárgyat (2 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 2 szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 383.]
| v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(132,77) 35. jellempróba, Tharr oltár, tetememberek (#123)
(133,78) oltár, 33. jellempróba, Jean-Michel (1174. kalandozó), Gaya Nativa (3961. kalandozó)
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét.
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 20 álomport 20 aranyért, 4 mérg. ubuk dobónyilat 28 aranyért, 3 varkaudar csontot 12 aranyért, 2 vas dobónyilat 14 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 varkaudar látógömböt 100 aranyért, 1 halcsontot 2 aranyért, 1 rájabőrt 3 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 373.]
| kb 100 15 |
kiveszel a bankból a 100. tárgyat (15 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 15 aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| ve 101 150 |
megveszed a 101. tárgyat 150 |
Vásároltál 150 tintát. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| bb 101 150 |
beraksz a bankba a 101. tárgyat (150 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 150 tintát. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| ve 101 150 |
megveszed a 101. tárgyat 150 |
Vásároltál 150 tintát. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| bb 101 150 |
beraksz a bankba a 101. tárgyat (150 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 150 tintát. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| ve 101 150 |
megveszed a 101. tárgyat 150 |
Vásároltál 150 tintát. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| bb 101 150 |
beraksz a bankba a 101. tárgyat (150 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 150 tintát. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
| ve 101 150 |
megveszed a 101. tárgyat 150 |
Vásároltál 150 tintát. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Észreveszel egy templomot. Raia hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[5 pontot használtál fel, van még 368.]
| h 1602 151 2 |
használod az 1602. tárgyat |
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 2 szvó-ektoplazmát dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 2 pular kristályt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 365.]
| szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
| ef 49 |
energia fejlesztése 49 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-36 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [360 pontot használtál fel, van még 5.]
| bpb |
bef. parancs berakása: |
| bb 101 100 112 |
beraksz a bankba a 101. tárgyat (100 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 150 tintát. Beraksz a bank széfjébe 15 aranyló ugarhéjat. Beraksz a bank széfjébe 83 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]
| * 1. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 15, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 540 pontot. A következő körben tehát 545 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 263. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.
| Erő: |
48 (72) |
Szint: |
31 |
Merészség: |
10/10 |
Magasság: |
162 cm |
| IQ: |
36 (69) |
Támadás: |
40 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
66 kg |
| Ügyesség: |
25 (39) |
Védekezés: |
88 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
27/29 év |
| Egészség: |
20 (33) |
Életpont: |
586/586 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
25 (53) |
Varázspont: |
1043/620 |
Pénz: |
142444 arany |
Kép. pont: |
52 |
| Tudatpont: |
49/7 |
Pszi pont: |
252/13 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
66 |
Eddig összesen 4637 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14670 TP-t kaptál. Jelenleg 3711265 TP-d van. A következő szinthez még 288735 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
varkaudar katona,
acélkolosszus. A 387. fordulódban 117301 arany került a bankszámládra. 118474 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
12/24 (+12%) |
ökölvívás: |
21/12 |
szúrófegyverek: |
3/22 |
| vágófegyverek: |
15/2 (+18%) |
ütőfegyverek: |
33/36 |
lőfegyverek: |
29/68 (+1%) |
| dobófegyverek: |
24/19 (+5%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
12/57 |
2. nyomkövetés: |
96/3 (+40%) |
3. lopás: |
1/37 |
| 4. mászás: |
17/80 (+3%) |
5. csapdakészítés: |
23/83 |
6. csapdaészlelés: |
10/56 |
| 7. gyógyítás: |
53/21 |
8. titkosírás: |
6/95 |
9. felderítés: |
32/94 (+9%) |
| 10. szörnyidomítás: |
7/64 |
11. teológia: |
53/46 (+13%) |
12. taumaturgia: |
47/52 (+30%) |
| 13. szerencsejáték: |
6/48 (+6%) |
14. versengés: |
22/21 |
15. harcművészetek: |
14/12 |
| 16. zene: |
19/31 |
17. szörnyismeret: |
51/10 (+18%) |
18. pszi: |
30/17 (+5%) |
| 19. zárnyitás: |
3/78 |
20. vadászat: |
22/58 |
21. vitalitás: |
1/30 |
| 22. bányászat: |
31/28 |
23. úszás: |
15/35 (+15%) |
24. csapatmunka: |
5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| kisebb quwarg isten (#213) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
| Papi varázslataid |
| éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| 2009 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 378 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 14 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(133,78) oltár, 33. jellempróba, Jean-Michel (1174. kalandozó), Gaya Nativa (3961. kalandozó), Raia oltár
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.