| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. nov. 25. 12h:25' EZ A 815. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD 816. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 40 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel megcsapod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
| * 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| tv | támadó/véd. varázslat |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| kf 820 1739 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1739. tárggyal |
| hh 1253 201 1534 | használod az 1253. tárgyat a 201. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy bronzhegyű nyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel végigvágod a quwarg parafenomén bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
| bb 101 112 326 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (112 darabot) |
| m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [130,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1604 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dögkeselyű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápjaival a mélység fattya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
| m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,82] A bozótost ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
| jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza csöpögő potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a massza csöpögő potrohát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a massza testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb, egy aranytű, 3 fekete gyöngy és egy ametiszt medál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. 3953 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [132,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült szőrös azuka. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
| ve 172 | megveszed a 172. tárgyat |
| cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| ve 101 40 | megveszed a 101. tárgyat 40 |
| bb 101 40 | beraksz a bankba a 101. tárgyat (40 darabot) |
| m 2 | mozogsz keletre |
| ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar mágus. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 4 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel kilukasztod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kósza fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
| h 1233 | használod az 1233. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6624 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 388, gyógyulás: 0, összesen: -388 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
| h 1602 213 2 | használod az 1602. tárgyat |
| kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel végigmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel megvágod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| ef 49 519 | energia fejlesztése 49 |
| * 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
| Erő: | 46 (69) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 36 (68) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 (38) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
| Egészség: | 20 (32) | Életpont: | 591/414 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 25 (52) | Varázspont: | 1031/636 | Pénz: | 124983 arany | Kép. pont: | 52 |
| Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 246/20 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/52 (+12%) | ökölvívás: | 21/4 (+4%) | szúrófegyverek: | 3/22 |
| vágófegyverek: | 13/58 (+42%) | ütőfegyverek: | 33/30 (+2%) | lőfegyverek: | 29/56 (+3%) |
| dobófegyverek: | 23/93 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 12/4 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 94/10 (+28%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 17/39 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 23/83 | 6. csapdaészlelés: | 10/56 |
| 7. gyógyítás: | 53/21 | 8. titkosírás: | 6/53 (+11%) | 9. felderítés: | 32/47 (+6%) |
| 10. szörnyidomítás: | 7/64 | 11. teológia: | 52/64 (+33%) | 12. taumaturgia: | 45/99 (+15%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/83 (+14%) | 14. versengés: | 21/74 (+18%) | 15. harcművészetek: | 14/12 |
| 16. zene: | 19/31 | 17. szörnyismeret: | 49/64 (+34%) | 18. pszi: | 29/97 (+3%) |
| 19. zárnyitás: | 3/78 | 20. vadászat: | 22/58 | 21. vitalitás: | 1/30 |
| 22. bányászat: | 31/28 | 23. úszás: | 14/39 (+18%) | 24. csapatmunka: | 5/23 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
| kisebb quwarg isten (#213) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| hadiszerencse III (#59) | villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | hhaar burka II (#162) | >> | csataremák (#694) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| Famulusod egy aranysárkány. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 310 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 80 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1466. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 515 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
| 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 23 | ezüstdarab (#326) | |||
| 2 | gyíkfű (#201) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | madártoll (#112) | |||
| 1 | rókafarok (#124) | 40 | tinta (#101) | 2 | xirnox szív (#213) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranytű (#272) | |||
| 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
| 1 | bumeráng (#249) | 5 | fabontó (#106) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | karbin plazma (#199) | 3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 1 | kristálygömb (#265) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
| 7 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | pular kristály (#239) | |||
| 1 | rézsisak (#72) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||